Αυτό το όμορφο κορίτσι με τα υπέροχα μάτια κρύβει μέσα του την ωριμότητα μιας έντονα φιλοσοφημένης γυναίκας ,ξεδιπλώνοντας τις σκέψεις της καθώς συζητούσαμε κατά τη διάρκεια ενός παγωμένου απογεύματος του Ιανουαρίου. Η ταλαντούχα ηθοποιός Τζένη Θεωνά– ως είθισται- έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό από τις τηλεοπτικές εμφανίσεις της, όμως, η παρουσία της στο θέατρο δεν περνά καθόλου ‘’απαρατήρητη’’ αντίθετα μάλιστα μας εκπλήσσει ευχάριστα ότι είχαν α κάθε χρόνο. Γιατί, επιζητεί και αναζητεί ρόλους που τη προάγουν και την εξελίσσουν ως ηθοποιό, αποδεικνύοντας έμπρακτά το ταλέντο της .Τα τελευταία χρόνια που την είδα σε δύο πρωταγωνιστικούς ρόλους απέδειξε περίτρανα ότι είχαν απόλυτο δίκιο οι σκηνοθέτες που την επέλεξαν γι’αυτούς, γιατί απέσπασε εγκωμιαστικές κριτικές. Πρόκειται για τον ‘’ Πειρασμό’’ του Γρηγορίου Ξενόπουλου που ανέβηκε στο Κ.Θ.Β.Ε σε σκηνοθεσία του άξιου Ένκε Φεζολλάρι και φέτος στο έργο του Σαμ Σέπαρντ που παίζεται στο θέατρο ‘’ Άλμα ‘’– ομολογουμένως η θεατρική μεταφορά και η σκηνοθετική ματιά του Γιώργου Οικονόμου είναι εξαιρετικές, αφού κατάφερε να αποδώσει το ύφος του έργου και να το αναδείξει, καθώς και τις ερμηνείες των ηθοποιών, μέσα από μία καλοκουρδισμένη σκηνοθεσία-βρίσκεται στην καλύτερη ερμηνευτική της στιγμή. Δεν θα ήθελα , βέβαια, να μην αναφέρω και τη άλλη θεατρική της δουλειά, όπου στο θέατρο ‘’ Ακροπόλ ‘’, υποδύεται τη σύζυγο του Θανάση Τσαλταμπάση-είναι έξοχος!- στη μαγική παράσταση του σπουδαίου Πέτρου Ζούλια ‘’ Τσάρλι Τσάπλιν’’. Χαρείτε την από το Α έως το Ω και δείτε αυτές τις δύο παραστάσεις οπωσδήποτε!
Ανθρωπισμός: Είχα έναν δάσκαλο που μου έλεγε, πολύ σοφά, να φέρεσαι στον εαυτό σου σαν να ήταν ο μικρός σου αδερφός. Έτσι ,να φέρεσαι και στον συνάνθρωπο σου, συμπληρώνω εγώ.
Βλέψεις: Λίγες. Και φοβάμαι ότι η μία αποκλείει την άλλη. Κι ότι επίσης μεταβάλλονται συχνά.
Γιώργος Οικονόμου: Ήταν πολύ όμορφα. Εις το επανιδείν αγαπημένε μου.
Δίκιο: Έχει ο άλλος τη δύναμη να με αδικήσει; Ή με εξυπηρετεί να αισθάνομαι αδικημένη; (Συνήθως) απαντώ πρώτα σε αυτές τις ερωτήσεις και μετά ψάχνω το δίκιο ή το άδικο μου.
Ευαισθησία: Ενσυναίσθηση και αποδοχή.
Ζήλια: Θέλω να είμαι αυτό που είσαι ή να έχω αυτό που έχεις γιατί πιστεύω ότι αυτό θα μου έλυνε τα χέρια ή το πρόβλημα. Που συνήθως βρίσκεται πολύ μακριά από αυτές τις “λύσεις”.
Ηθοποιός: Επαγγελματίας που αποκαλύπτεται κρύβοντας.
Θέατρο: Παιχνίδι με όρους και κανόνες αυστηρούς. Παιχνίδι σοβαρό, απαιτητικό, ενίοτε οριακό. Απολαυστικό. Μπορείς να παίξεις αλλά δεν μπορείς να κλέψεις.
Ιδανικά:.. Υπάρχουν πολλά. Ιδανικός όχι. (Χα- χα)
Καρδιά: Καρδιά, μυαλό, καρδιά. Το μυαλό είναι μεγάλος δυνάστης αλλά η καρδιά είναι ανίκητη.
Λάμψη: Εσωτερική αλλιώς προσωρινή…
Μέλλον: Ο άνθρωπος προσπαθεί να προβλέψει το μέλλον χάνοντας σε ετοιμότητα στο παρόν.
Νέα γενιά ηθοποιών: Υπέροχοι…
Ξένοι συγγραφείς: Για μένα ήταν η χρονιά του Σέπαρντ. Κι έτσι θα συνεχίσω και τους πρώτους μήνες του ‘18 τουλάχιστον.
Ομόνοια: (όχι η πλατεία) Κυρίως την πλατεία γνωρίζουμε…
Πέτρος Ζούλιας : Έτερος αγαπημένος της φετινής σεζόν !
Ρόλοι: Πρέπει να βουτήξεις αλλά και να κολυμπήσεις μεγάλες αποστάσεις.
Σίριαλ: Μου αρέσει να αναπτύσσω ένα ρόλο σε μεγάλη διάρκεια. Θα ήθελα να το ξανακάνω.
Τζένη Θεωνά: Αυτό που γνωρίζω ως το όνομα μου.
Υπεροψία: Συγκαλυμμένο αίσθημα κατωτερότητας…
Φανατισμός: Ένας ψευδοσκοπός. Που επενδύεται με νόημα και μεγάλη ένταση για να καλυφθεί το εσωτερικό κενό. Για να δημιουργηθεί ένα αίσθημα ανήκειν. Απεχθάνομαι το φανατισμό. Εκτιμώ το πάθος.
Χωρισμός: Κάθε στιγμή χωρίζουμε ανεπαισθήτως από κάτι.
Ψυχικός καταναγκασμός: Με απωθεί αυτό γι’αυτό και το απεχθάνομαι…
Ωραία ζωή: Α! Ο έρως. Το πρώτο σκίρτημα της άνοιξης. Τα ταξίδια τα μακρινά. Και τα ωραία βιβλία. Και οι φίλοι σε βραδιές με ρέντα και χιούμορ και κρασί και πολύ φαγητό. Και οι περίπατοι στη φύση. Και οι εκδρομές με παιδιά, σκυλιά, γατιά. Και ξάπλες στον καναπέ με το βιβλίο στο χέρι και τη γάτα στα πόδια σου. Και ο πρωινός καφές. Και οι ωραίες παραστάσεις. Το σινεμά. Τα ωραία κείμενα. Οι ωραίοι άνθρωποι. Οι συναντήσεις. Η θάλασσα μ’ όλη την παραλία δικιά σου. Και το χιόνι το απάτητο. Η φωτιά στο τζάκι. Και πάλι ο έρωτας
Σχόλια για αυτό το άρθρο