Ο Κωνσταντίνος Ρήγος και το χοροθέατρο Οκτάνα επιστρέφουν με “Βαβέλ”

Από την/τον Βασίλης Νάτσιος | 14 Μαΐου 2018

VAVELeikastiko

Ο Κωνσταντίνος Ρήγος και το χοροθέατρο Οκτάνα επιστρέφουν στην χορευτική σκηνή της Αθήνας, με την παράσταση χορού Βαβέλ, η οποία θα παρουσιαστεί για τέσσερις βραδιές στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, στις 29, 30, 31 Μαΐου και 1 Ιουνίου 2018.

Τέσσερα χρόνια μετά την τελευταία παραγωγή της Οκτάνα στο Φεστιβάλ Αθηνών και λίγους μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του Διευθυντή Μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ο Κωνσταντίνος Ρήγος συν-δημιουργεί με τέσσερις σπουδαίους χορευτές μια νέα παράσταση χορού για τη νέα αρχή μετά την πτώση και την καταστροφή.

Η Μαρκέλλα Μανωλιάδη, ο Μιχάλης Κριεμπάρδης, ο Γιάννης Μίχος και ο Χρήστος Στρινόπουλος συναντιούνται για πρώτη φορά στη σκηνή σε μια πειραματική παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου, η οποία μας επιστρέφει στον δημιουργικό πυρήνα της δεύτερης περιόδου του χοροθεάτρου Οκτάνα (2000-2010).

Στη Βαβέλ του Κωνσταντίνου Ρήγου και του Χοροθεάτρου Οκτάνα οι άνθρωποι έχουν λύσει όλες τους τις απορίες γύρω από τον κόσμο. Ο πύργος της Βαβέλ έχει πέσει, η πόλη έχει καταστραφεί και κάθε έννοια «ύψους» έχει χαθεί. Οι άνθρωποι προσπαθούν να βρουν και πάλι τον εαυτό τους, να ανακτήσουν την επαφή με το σώμα τους, να αναπτύξουν επικοινωνία μεταξύ τους, να ξαναχτίσουν το περιβάλλον τους, να ξανακερδίσουν τον χαμένο χρόνο.

** Η παράσταση είναι κατάλληλη για θεατές άνω των 18 ετών.

Περισσότερα εδώ

Βασίλης Νάτσιος

Βασίλης Νάτσιος

"Ό,τι βλέπεις είναι αληθινό, ό,τι ακούς μπορεί να μην είναι"

...Γεννήθηκα στα μεγάλα κινηματογραφικά στούντιο και μεγάλωσα σε θεατρικές σκηνές και στα τηλεοπτικά πλατό. Από μικρός έκανα παρέα με όλες τις προσωπικότητες του πολιτισμού μας. Μαζί με τους δικούς μου ανθρώπους, με στηρίζουν συνεχώς, κυρίως με το έργο τους. Ωραία ιστορία, έτσι; Κρίμα που δεν είναι αληθινή! Πάντα μου άρεσε αυτή η εκδοχή. Χρειάζεται ένας μύθος να συντηρεί την πραγματικότητα. Οι δικοί μου μύθοι είναι έγχρωμοι, σινεμασκόπ και εξώφυλλο. Και συνεχίζουν να ζουν στο cosmopoliti…

ΣΧΟΛΙΑ

Your email address will not be published. Required fields are marked *