Υπάρχει Και Η Άλλη Ελλάδα

Από την/τον Yiannis KlainMain | 3 Οκτωβρίου 2013

DSC_0568

Ας είμαστε ειλικρινείς και ας παραδεχτούμε ότι η χώρα μας δεν βρίσκεται στα καλύτερα της τα τελευταία χρόνια και το χειρότερο απ’ όλα είναι πως -άμεσα ή έμμεσα-  έχουμε βάλει όλοι το χεράκι μας προς αυτή την κατεύθυνση. Άλλοι ως πρωταγωνιστές και οι υπόλοιποι με την ανοχή μας: Ανοχή απέναντι στη βία, στο φανατισμό και στη λεηλασία που γινόταν όλα αυτά τα χρόνια από «πρασινοφρουρούς» και «golden boys» εις βάρος του κοινού συμφέροντος. Ανοχή απέναντι στα άκρα και το φασισμό που «εκμεταλλεύονται» το κενό και την αδιαφορία της πολιτείας για να «νομιμοποιήσουν» τη βία και την εγκληματικότητα στη χώρα μας. Δείξαμε ανοχή στους υμνητές κάθε είδους φασισμού, να προσβάλουν και να αλλοιώσουν την ιστορία και τον πολιτισμό μας.
Δεν μπορεί να είναι ΑΥΤΗ η Ελλάδα και πραγματικά, είναι αδιανόητο να έχουμε φτάσει σε αυτή την κατάντια διότι – είτε μας αρέσει είτε όχι-  ζούμε σε μια βίαιη κοινωνία που έχει μάθει να χωρίζει τα παιδιά της σε αντίπαλα στρατόπεδα. Και δεν εννοώ μόνο τις κομματικές νεολαίες αλλά και τους οργανωμένους «φιλάθλους» που μεγάλη μερίδα από αυτούς πάνε στα γήπεδα για να ανοίξουν κεφάλια. Τις έχουμε δει όλοι αυτές τις εικόνες και θα τις βλέπουμε δυστυχώς και στο μέλλον. Μπορεί να υπερηφανευόμαστε ότι είμαστε η χώρα που γέννησε τη Δημοκρατία και τους Ολυμπιακούς αγώνες, όμως κουβαλάμε τη βία στα γήπεδα, αψηφώντας το γεγονός ότι στην αρχαία Ελλάδα σε περίοδο Ολυμπιακών αγώνων, σταματούσε ο πόλεμος. Στο φινάλε λίγη σημασία έχει πλέον τι γέννησε αυτή η χώρα, αφού από όλα τις τα αγαθά ελάχιστα έχουμε υιοθετήσει.

DSC_0895
Δεν μπορεί να είναι ΑΥΤΗ η Ελλάδα που έτσι απλά κάποιος βγάζει μαχαίρι και σκοτώνει ένα νέο άνθρωπο επειδή έχει άλλη πολιτική αντίληψη ή  καίς κάποιον ζωντανό επειδή ήταν στη δουλειά του και δεν έκανε απεργία. Και κανείς δεν φρόντισε να μας προστατέψει από αυτά τα γεγονότα και η ανοχή μας τα συντηρούσε μέχρι σήμερα.
Υπάρχει όμως και μια ΑΛΛΗ Ελλάδα που φροντίζει ακόμα να κρατάει τις παραδόσεις και την ταυτότητά της. Είναι η Ελλάδα που διδαχτήκαμε όλοι εμείς που μεγαλώσαμε στο εξωτερικό. Μια Ελλάδα αγνή και καθαρή όπως την είχαν αφήσει οι γονείς μας όταν στα νιάτα τους είχαν ξενιτευτεί για να τη βρουν αγνώριστη όταν επέστρεψαν στα γεράματά τους. Όταν με ρωτάνε ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στους Έλληνες του εξωτερικού και στους  Έλληνες της Ελλάδας, τους απαντώ ότι έξω μπορείς να μιλάς για την ιστορία και τις ομορφιές της χώρας σου χωρίς να σε πούνε φασίστα! Υπάρχει η άλλη Ελλάδα που είναι κτισμένη πάνω στις ψυχές των Ελλήνων που έχουν μάθει να κρατούν ακόμα τα ήθη, τα έθιμα, τις γεύσεις και τις μυρωδιές της παράδοσής μας.
Υπάρχει η άλλη Ελλάδα και πρέπει να τη βρούμε ξανά σήμερα, διότι  την έχουμε περισσότερο ανάγκη από ποτέ…
Y.Γ.: Δείτε το παρακάτω video γυρισμένο από  Έλληνες του εξωτερικού που μιλούν για την Ελλάδα. Αξίζει πραγματικά.

Yiannis KlainMain

Yiannis KlainMain

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Γερμανία και τα τελευταία χρόνια ζει μόνιμα στην Θεσσαλονίκη. Πρώην DJ αφού η αγάπη του για την μουσική είναι τόσο μεγάλη όσο και η συλλογή του από βινύλια. Κολλημένος με την δεκαετία των 80’s και δηλώνει αθεράπευτα άρρωστος με τους DURAN DURAN για τους οποίους έχει ιδρύσει το ελληνικό διαδικτυακό fan-club (www.duranduran.gr).

Από το 2001 μέχρι σήμερα είναι διαχειριστής του www.klainmain.gr το οποίο υπήρξε ένα από τα πρώτα χιουμοριστικά e-magazine στην χώρα μας. Όπως όλοι οι τοξότες είναι αισιόδοξος και βλέπει το ποτήρι πάντα μισογεμάτο. Έχει σπουδάσει οικονομικές επιστήμες και τον ελεύθερό του χρόνο ασχολείται με την μουσική, ροκ-συναυλίες, ταξίδια και τον κινηματογράφο. Αγαπημένο του βιβλίο: «Ο μικρός πρίγκιπας».

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. sissy p

    2013/10/03 στις 8:44

    καταπληκτικο βιντεο για να θυμομαστε καπου καπου ποιοι ειμαστε..

  2. patty

    2013/10/03 στις 14:46

    εδώ μια διαφορετική γνώμη έχουμε και τσακωνόμαστε χειρότερα κι απ’ το σκύλο με τη γάτα. μόνιμα προωθείται ο ανταγωνισμός, οι πρωτιές και με τη βια εξοικείωση απ’ τα παιχνίδια των παιδιών ακόμα.Υπάρχει όντως μια άλλη Ελλάδα και δεν είναι μόνο στο εξωτερικό αν μου επιτρέπετε.

    • Γιάννης KlainMain

      2013/10/03 στις 17:48

      Δεν είπα ότι υπάρχει μόνο στο εξωτερικό. Απλά εγώ που μεγάλωσα εκεί το βίωσα στο εξωτερικό.
      Και βέβαια προωθείτε σήμερα ο ανταγωνισμός και η βία. Αφού πλέον ο Νεοέλληνας μεγαλώνει τα παιδιά του με άλλες αρχές. Κάποτε μας μεγάλωναν με την αρχή ότι δεν θα βάλεις το καλό το δικό σου πάνω από το δίκαιο του άλλου ενώ σήμερα γίναμε το “ότι φάμε, ότι πιούμε κι ότι αρπάξει ο κώλος μας”. Και αξιοκρατία ΜΗΔΕΝ! Αφού κάπου θα βρούμε να το “βολέψουμε¨ το παιδί…
      ΑΥΤΑ μας κάνανε αυτό που είμαστε σήμερα…

  3. maria

    2013/10/03 στις 14:56

    και πιστεύετε οτι οι Νεοέλληνες έχουμε κάποια σχέση με τους Αρχαίους Έλληνες και τον πολιτισμό τους…, ακόμα δεν συμπληρώσαμε 200 χρόνια ώς έθνος.

    • Γιάννης KlainMain

      2013/10/03 στις 17:41

      E, δεν ήταν και “αρχαίοι Έλληνες” οι γονείς μας!!!! Μην πας ΤΟΣΟ μακρυά. Απλά μας μεγάλωσαν με άλλες αρχές και είχανε πιο στενή επαφή με την παράδοση. Ήταν πιο αγνά και καθαρά τα χρόνια. Ήταν μια άλλη Ελλάδα. υπήρχε ΣΕΒΑΣΜΟΣ και όχι επειδή στον επέβαλαν….

  4. Gari

    2013/10/04 στις 1:11

    Το έγκλημα στη μαρφίν δεν έχει καμία σχέση με τη δολοφονία του Φύσσα. Στη δεύτερη περίπτωση μιλάμε για πολιτικό έγκλημα στο οποίο αναμιγνύεται κοινοβουλευτικό κόμμα. Κανένα κοινοβουλευτικό κόμμα δεν συνδέεται με τον τραγικό θάνατο των τριών ανθρώπων ώστε να το ονομάσουμε το άλλο άκρο.

    Η Ελλάδα του 60, δεν ήταν ούτε αγνή ούτε καθαρή. Ήταν η χώρα της βίας και νοθείας, του ανεξέλεγκτου παρακράτους και μιας ατέλειωτης φτώχιας με ελάχιστες εξαιρέσεις.

    Συμφωνώ για το ότι όλοι φταίμε για την κρίση, αλλά όχι όλοι το ίδιο.

    • Γιάννης KlainMain

      2013/10/04 στις 1:34

      {Το έγκλημα στη μαρφίν δεν έχει καμία σχέση με τη δολοφονία του Φύσσα. Στη δεύτερη περίπτωση μιλάμε για πολιτικό έγκλημα στο οποίο αναμιγνύεται κοινοβουλευτικό κόμμα.]

      γι’αυτό γράφω για “ανοχή”….
      Κι ας αφήσουμε να δούμε τί θα πει η δικαιοσύνη που ακόμα δεν μίλησε για τα θύματα της μαρφίν που για μένα σημασία έχει το γεγονός ως γεγονός και αυτό είναι το τραγικό. Η βία είναι βία απ’όπου κι αν προέρχεται. Αν δεν πάψουμε να βλέπουμε το δέντρο χάνοντας το δάσος τότε θα αποτύχουμε…

      Όσο για το “άλλο άκρο” να σε θυμίσω ότι και η 17 Νοέμβρη είχε ένθερμους υποστηρικτές στην δίκη τους και δήλωναν “πολιτικοί κρατούμενοι”. Τα άκρα είναι που έχουν βάψει με αίμα την σύγχρονη ιστορία του τόπου. Ας δώσουμε τέλος με αυτούς να τελειώνουμε….

ΣΧΟΛΙΑ

Your email address will not be published. Required fields are marked *