“Γι΄αυτό σου λέω πάμε” στις Γραμμές με Γιώργο Χατζηνάσιο & Αλέκα Κανελλίδου μαζί!

Ο Γιώργος Χατζηνάσιος και η Αλέκα Κανελλίδου ξεκίνησαν στις Γραμμές με ένα πρόγραμμα γεμάτο εκπλήξεις. Κατάφεραν να μας παρασύρουν  να τραγουδήσουμε, να συγκινηθούμε, να χορέψουμε και να περάσουμε υπέροχα! Προλαβαίνετε να τους απολαύσετε για 10 ακόμη παραστάσεις, 10 ακόμη υπέροχες βραδιές στις Γραμμές! ΣχετικάΆρθρα Η «Μήδεια» επέστρεψε θριαμβευτικά στην Επίδαυρο 21 Ιουνίου 2026 Ένα μωρό … Συνεχίστε να διαβάζετε το “Γι΄αυτό σου λέω πάμε” στις Γραμμές με Γιώργο Χατζηνάσιο & Αλέκα Κανελλίδου μαζί!.