«Η γυναίκα με τα μαύρα» επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη
Το κορυφαίο θεατρικό θρίλερ όλων των εποχών «Η γυναίκα με τα μαύρα» επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στο Θέατρο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών, στις 9 και 10 Μαΐου 2022. ΣχετικάΆρθρα Δύο νύχτες στην Επίδαυρο 23 Ιουνίου 2026 Sunset Sessions στο ωραιότερο Rooftop της Αθηναϊκής Ριβιέρας 23 Ιουνίου 2026 Ο Paweł Pawlikowski στο Bring Your Chair–Cozy Festival 2026 23 … Συνεχίστε να διαβάζετε το «Η γυναίκα με τα μαύρα» επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί