«Η γυναίκα με τα μαύρα» επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη

Το κορυφαίο θεατρικό θρίλερ όλων των εποχών «Η γυναίκα με τα μαύρα» επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στο Θέατρο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών, στις 9 και 10 Μαΐου 2022. ΣχετικάΆρθρα Δύο νύχτες στην Επίδαυρο 23 Ιουνίου 2026 Sunset Sessions στο ωραιότερο Rooftop της Αθηναϊκής Ριβιέρας 23 Ιουνίου 2026 Ο Paweł Pawlikowski στο Bring Your Chair–Cozy Festival 2026 23 … Συνεχίστε να διαβάζετε το «Η γυναίκα με τα μαύρα» επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη.