Είναι χαρισματικός, λαμπερός, ωραίος και προπάντων ένας από τους πιο ταλαντούχους ηθοποιούς της γενιάς του! Μας το έχει αποδείξει, άλλωστε, πολλές φορές επί σκηνής, σε τηλεοπτικές σειρές και στον κινηματογράφο και πάντα σε πρωταγωνιστικούς ρόλους! Ο Αντίνοος Αλμπάνης διαθέτει εξαιρετικά εκφραστικά μέσα, έντονη σκηνική παρουσία και δίνει πάντα δυνατές ερμηνείες σε κάθε ρόλο που καλείται να υποδυθεί! Η φετινή σεζόν τον βρίσκει στα καλύτερά του! Με ένα συγκλονιστικό ρόλο στο θεατρικό έργο του Φρανκ Μακ Γκίνες ”Κάποιος να με προσέχει” σε σκηνοθεσία της άξιας και δημιουργικά ευρηματικής, Αθανασίας Καραγιαννοπούλου και στην τηλεοπτική σειρά ”Maestro” του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, η οποία χτυπά κόκκινο σε τηλεθέαση και προβάλλεται από το MEGA, όπου συμπρωταγωνιστεί με μεγάλη επιτυχία. Η παράσταση ”Κάποιος να με προσέχει” θα κάνει πρεμιέρα στο θέατρο Αυλαία στη Θεσσαλονίκη στις 11 Νοεμβρίου, εν συνεχεία μια μεγάλη περιοδεία σε όλη την Ελλάδα και θα καταλήξει σε θέατρο της Αθήνας. Ο ηθοποιός που σαγηνεύει με την υπόδυση αλλά και την εμφάνιση του Αντίνοος Αλμπάνης, από το Α ως το Ω!
Αθανασία Καραγιαννοπούλου: Είμαι πολύ συγκινημένος και χαρούμενος που ξαναβρίσκομαι με την Αθανασία Καραγιαννοπούλου, γιατί ήταν η δασκάλα μου στη δραματική σχολή του Θεάτρου Τέχνης. Από τις πιο σπουδαίες προσωπικότητες της σχολής και από τους ανθρώπους που διαμόρφωσαν σε μεγάλο βαθμό αυτό που είμαι σήμερα ως καλλιτέχνης. Είχα την τύχη να συνεργαστώ μαζί της πριν την πανδημία στον ‘’Αρχιμάστορα Σόλνες’’ στο θέατρο Ιλίσια και ήταν τόσο μεγάλη η επιθυμία μου να συνεχίσω να δουλεύω με εκείνην που την έπεισα να βρούμε το έργο ‘’Κάποιος να με προσέχει’’.
Βιώματα: Τα βιώματά μου είναι πάντα αυτά στα οποία ανατρέχω προκειμένου να συνηθίσω τους ρόλους, τους οποίους καλούμαι να ερμηνεύσω για να έχουν πάντα ένα στοιχείο δικό μου.
Γενναιοψυχία: Είναι αυτό που χρειάζεται ένας ηθοποιός το 2022 για να συνεχίσει να κάνει τη δουλειά που ονειρεύτηκε και να μην επιτρέψει στον εαυτό του να παρασυρθεί από την περιρρέουσα μαυρίλα.
Δημιουργικότητα: Όταν συναντιέσαι με όλους αυτούς που θαυμάζεις και νιώθεις ότι μπορούν να σε εξελίξουν. Είναι αυτή που με ωθεί να είμαι στη δουλειά και που δεν έχει να κάνει ούτε με ρεπερτόρια, ούτε με ρόλους, ούτε με σκηνές, αλλά από μια βαθύτερη μου ανάγκη.
Εγκληματικότητα: Δεν θα την επιτρέψουμε ποτέ να μπει στη δουλειά μας και θα μας βρίσκει πάντα απέναντι της. Για όσα χρόνια θα συνεχίσω να είμαι σε αυτή τη δουλειά, θα κάνω ό, τι περνά από το χέρι μου ούτως ώστε να μην παρεισφρήσει ποτέ στους κόλπους μας.
Ζωή: Αυτό που συμβαίνει εκτός θεάτρου, αυτό το οποίο πρέπει να ρουφάμε με όλη μας τη δύναμη και να το κουβαλάμε σαν την πιο πολύτιμη αποσκευή που έχουμε και να μην το κατασπαταλάμε και να το θεωρούμε δεδομένο.
Ήθος: Προτέρημα σημαντικό, αλλά δυστυχώς εκλείπει στην εποχή μας.
Θέατρο: Όνειρα, δημιουργία, λαχτάρα, πόθος, ταξίδι, επικοινωνία, επαφή, αγάπη, έρωτας, δημιουργία.
Ιρλανδοί συγγραφείς: Νομίζω πως αυτό που ξεχωρίζει τους Ιρλανδούς συγγραφείς από τους άλλους Αγγλοσάξονες είναι το γεγονός το πόσο πολύ μοιάζουν με τους Έλληνες, ως προς τον τρόπο που προσεγγίζουν ανθρώπινες σχέσεις, λεπτές αποχρώσεις και τα ημιτόνια της ψυχής.
Κάποιος να με προσέχει: Ένα από τα πιο σπουδαία έργα που έχω διαβάσει τα τελευταία χρόνια για την αντρική φιλία, την εξάρτηση μεταξύ των ανθρώπων και τον επαναπροσδιορισμό της αντρικής συμπεριφοράς.
Λόγιοι: Κάποιοι άγνωστοι που λείπουν από την εποχή μας και που δυστυχώς παρατηρούμε όλους αυτούς που προσπαθούν ανεπιτυχώς να καλύψουν αυτά τα κενά.
Maestro: Φωτεινή στιγμή της τηλεοπτικής μου διαδρομής, μια παραγωγή για την οποία θα είμαι πολλά χρόνια υπερήφανος, ως ένα τρανό παράδειγμα για το πώς πρέπει να γίνεται η τηλεόραση που σέβεται τον τηλεθεατή!
Νιάτα: ‘’Να’ ταν τα νιάτα δυο φορές’’.
Ξένες υπερδυνάμεις: Κινούν τα νήματα και είμαστε αναπόφευκτα εξαρτημένοι, όμως θα πρέπει κάποια στιγμή να συμφωνήσουμε ποια μας κάνει το λιγότερο κακό.
Ομοθυμία: Η μεγαλύτερη πλάνη της ελληνικής κοινωνίας. Είμαστε μάρτυρες μιας μεγάλου μήκους εμφυλιακής κατάστασης, η οποία κάποια στιγμή θα πρέπει να τελειώσει, γιατί έχει καταντήσει γραφική…
Προτάσεις: Το κριτήριο το δικό μου σε μια πρόταση είναι πάντοτε οι συνεργάτες, καθώς και οι συνθήκες της δουλειάς. Ακόμη, και αν είναι αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί να παίζω σε ένα πατάρι στη μέση της πλατείας Συντάγματος.
Ρόλοι: Οι ρόλοι που με ιντριγκάρουν είναι εκείνοι που με μια πρώτη ανάγνωση δεν αντιλαμβάνεσαι την πολυπλοκότητα τους και που στο τέλος αφήνουν πάντα μια νότα αισιοδοξίας.
Σαγήνη: Το μεγαλύτερο όπλο των ανθρώπων! Αν κάποιος καταφέρει να με σαγηνεύσει, είμαι σε θέση να κινήσω βουνά.
Ταπεινότητα: Η αρετή αυτή που σε τοποθετεί στην κοινωνία, στη δουλειά, στις σχέσεις σου με τέτοιο τρόπο που επιτρέπεις στο αποτέλεσμα να είναι σημαντικότερο από εσένα.
Υγεία: Το πολυτιμότερο αγαθό και η μεγαλύτερη αξία που θα πρέπει να δίνουμε στη ζωή μας.
Φρανκ Μακ Γκίνες: Άμεσος ρεαλιστικός, σκληρός και αιφνίδιος.
Χριστόφορος Παπακαλιάτης: Ο πιο λαμπερός επαγγελματίας που έχω συνεργαστεί μέχρι σήμερα και θα του είμαι πάντοτε ευγνώμων για τις ευκαιρίες που μου έχει δώσει.
Ψυχή: Άβυσσος η ψυχή του καλλιτέχνη… Και όλων μας…
Ωραία παράσταση: Η παράσταση που θα μιλήσει στην καρδιά των θεατών , θα τους επιτρέψει να ονειρευτούν, να ταξιδέψουν, να ελπίσουν και να δουν τη ζωή με άλλο μάτι…
Σχόλια για αυτό το άρθρο