Κάννες 2017: O ΤΑΖ σχολιάζει τα βραβεία σε μια παρασάνδαλη απονομή χωρίς φαβορί

Από την/τον Τάσος (ΤΑΖ) Θεοδωρόπουλος | 28 Μαΐου 2017

maxresdefault_live

Ο ΤΑΖ σχολιάζει τα βραβεία του 70ου Φεστιβάλ των Καννών 2017

Ξανά με βραβείο στις Κάννες ο Γιώργος Λάνθιμος. Τα Ελληνικά έντυπα βιάστηκαν να τον αποκαθηλώσουν, την ώρα που οι ξένοι τον αποθέωναν αλλά στο τέλος φαίνεται το πώς και το τι. Σε μια μάλλον παρασάνδαλη απονομή βραβείων που σχεδόν τίποτα δεν ήταν φαβορί, οπότε έπρεπε να εφευρεθεί. Το Ελληνικό δαιμόνιο για άλλη μια φορά έκανε αισθητή την παρουσία του με τους Έλληνες διανομείς να αγοράζουν φθηνές ταινίες σε υπέρογκες τιμές και τους παραγωγούς να τρίβουν τα χέρια τους από τις μοσχοπωλήσεις! Ευτυχώς η ταινία του Γιώργου Λάνθιμου, μας έβγαλε ασπροπρόσωπους με το βραβείο.

Αναλυτικά τα βραβεία:

ΧΡΥΣΟΣ ΦΟΙΝΙΚΑΣ:  THE SQUARE του Ρόμπερτ Όστλαντ.  Άστοχο ή αμήχανο μάλλον βραβείο σε μια Σουηδική δραματική κωμωδία έκπληξη (στο Screen International είχε πάρει Χ από τη Liberation) που όπως έγραψε το indiewire, μοιάζει με φιλόδοξο αλλά απογοητευτικό αποτυχημένο καμβά του Πόλοκ.

ΜΕΓΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ: 120 BEATS PER MINUTE του Ρομπίν Καμπίλο από τη Γαλλία. Gay δραματική ερωτική ωδή στον ακτιβισμό με AIDS στη μέση στο Παρίσι του 1990 που κι αυτό είχε κάτσει κριτικά στο 2,7 / 4

ΕΙΔΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΉΣ: LOVELESS του Αντρέι Ζβιαγκίντζεφ από τη Ρωσία. Ένα συγκλονιστικό δράμα και η ταινία που αγαπήθηκε περισσότερο από όλες αλλά μάλλον αδικήθηκε.

ΣΕΝΑΡΙΟ:  Λιν Ράμσεϊ για το «You Were Never Really Here» και Γιώργος Λάνθιμος για The killing of a sacred deer παρά τα γιούχα αποδοκιμασίας που γράφτηκαν

ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ: Nικόλ Κίντμαν που ουπς, πρωταγωνιστούσε στην ταινία του Λάνθιμου

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: THE BEGUILD για την Σοφία Κόπολα. Δεν ξέρω, δεν απαντώ, εγώ την τύπισσα την θεωρώ απατεώνισσα , η βαθμολογία της ήταν μόλις 2,3 / 4. Να είναι καλά το όνομα του μπαμπά της. Oι κριτικοί έγραψαν καλά λογάκια και το στόρι αφορά ένα παρθεναγωγείο στη Βιρτζίνια στη διάρκεια του Β Παγκοσμίου πολέμου, που μου κάνει ιντριγκαδόρικο.

ΑΝΤΡΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Το ΥΟU WERE NEVER REALLY HERE της Λιν Ράμσεϊ, ένα συγκλονιστικό κατάμαυρο δραματικό θρίλερ μυστηρίου με επίκεντρο την παιδεραστία είναι με διαφορά η πιο αδικημένη φετινή συμμετοχή του φεστιβάλ. Η κριτική επιτροπή για να εξισορροπήσει την αδικία, έδωσε βραβείο στον Χοακίν Φίνιξ για άλλη μια ανατριχιαστική του ερμηνεία.

ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ: IN THE FADE για την Ντάιν Κρούγκερ στο μέτριο κατά τα άλλα δράμα του Φατίχ Ακίν που το σηκώνει όλο πάνω της

Πρόεδρος της φετινή κριτικής επιτροπής ήταν ο Πέδρο Αλμοδόβαλ και μέλη της η Μάρεν Άντε, Τζέσικα Τσαστέιν, Φαβ Μπινγκμπινγκ (διεθνούς φήμης παίκτρια του μπινγκμπινγκ), η Ανιέ Ζαουί, ο Θεός Παρκ Τσαν Γουκ, ο Γουίλ Σμιθ (με τις γνωστές του Οσκαρικές ερμηνείες), ο εξαιρετικός σκηνοθέτης Πάολο Σορεντίνο,  κι ο εξαίσιος, αισθαντικός συνθέτης μουσικής Γκάμπριελ Γιαρντ.  Το κρίμα στο λαιμό τους.

Τάσος (ΤΑΖ) Θεοδωρόπουλος

Τάσος (ΤΑΖ) Θεοδωρόπουλος

Μικρός ήθελε να γίνει καραγκιοζοπαίχτης και πορνοστάρ. Αγαπημένη του ταινία είναι «Η Υπολοχαγός Νατάσσα» γιατί πάντα κλαίει εκεί που η Αλίκη βρίσκει το παιδί της και ξεμουγκεύει. Στα σινεμά τον έβαζαν πάντα τσάμπα γιατί χάζευε με τις ώρες τις φωτογραφίες από έξω και τον λυπόντουσαν για φτωχό. Τότε αποφάσισε ότι η ζωή είναι σινεμά. Από τα media πέρασε μια μέρα τυχαία σαν ντελιβεράς με καφέδες, αλλά τον έκαναν συντάκτη για λόγους που σύντομα θα διδάσκονται ως παράδειγμα προς αποφυγή σε όλα τα πανεπιστημιακά τμήματα των media.

ΣΧΟΛΙΑ

Your email address will not be published. Required fields are marked *