Το μανιφέστο του πολέμου (γενικός τίτλος της τριετούς παρουσίασης του Πελοποννησιακού Πολέμου στα πλαίσια του Ελληνικού Φεστιβάλ, με Α’ μέρος της τριλογίας: Περικλής, η νεύρωση της Ηγεμονίας) ολοκλήρωσε τις παραστάσεις του στο Θέατρο Βράχων.
Η μελοδραματική παράσταση σε πέντε άξονες και δώδεκα δραματικές συνθέσεις, άφησε το δικό της στίγμα, από την πρώτη κιόλας παρουσίαση στο μικρό θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου. Η Ρούλα Πατεράκη κατάφερε με σχεδόν πενήντα άτομα επί σκηνής, να βάλει τη μοναδική της σφραγίδα σε ένα τόσο δύσκολο εγχείρημα, από όλες τις απόψεις.
Με εντυπωσιακή έναρξη όπου οι ηθοποιοί είναι γυμνοί στη σκηνή και σιγά σιγά ντύνονται, για να ξεγυμνωθούν όταν το απαιτεί ξανά το έργο -χωρίς αυτό όμως να είναι το βασικό στοιχείο της παράστασης- και να καταλήξουν με μπλε μαθητικές ποδιές στο φινάλε.
Στη δίωρη διάρκεια της παράστασης, περνάμε από τον άξονα Θουκιδίδη, στα Κερκυραϊκά, στην εισβολή στην Πλάταια, στον άξονα Ποτιδαϊκά, στον Περικλή, στα εγκλήματα πολέμου, μέχρι την ολική επαναφορά με το Δημήτρη Λιγνάδη και τον Περικλέους επιτάφιο.
Η Ελένη Ερήμου ως Ωραία Ελένη, στο σύντομο αλλά ουσιαστικό ρόλο.
Στην τελευταία παράσταση βρέθηκε ο Σάκης Ρουβάς και όλα τα φλας έπεσαν πάνω του όπως ήταν φυσικό. Δείτε στην επόμενη σελίδα περισσότερες φωτο με το Σάκη και τους συντελεστές του Μανιφέστο…
Σχόλια για αυτό το άρθρο