Επίσημη πρεμιέρα για την παράσταση Πατρίσια Χάισμιθ: Εισαγωγή στο σασπένς στο Θέατρο 104 σε σκηνοθεσία Ιωσήφ Βαρδάκη, με την Ρούλα Πατεράκη στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Δίπλα της η Μαρκέλλα Γιαννάτου, ο Ευθύμης Γεωργόπουλος και ο Νίκος Μαυράκης.
Διαβάστε εδώ την κριτική του ΤΑΖ
Πατρίσια Χάισμιθ: Συγγραφέας. Δημιουργός του κυρίου Ρίπλεϊ.
Σκληρή, απόμακρη, αινιγματική,μοναχική, εξωτερικά απαθής, εκκεντρική. Αστεία, ευφυής, βίαιη.Εραστής γυναικών, ένας άνδρας παγιδευμένος στο σώμα μιας γυναίκας αλλά και μισογύνης. Σχεδόν μισάνθρωπος. Αν και γοητεύεται από μικρή από το «Έγκλημα και Τιμωρία» του Ντοστογιέφσκι, στις δικές της ιστορίες, ο δολοφόνος -σχεδόν- πάντα γλυτώνει. Έγραψε πάνω από 130 μυθιστορήματα και συλλογές διηγημάτων. Τα περισσότερα από αυτά, «θρίλερ», ενός χαρακτηριστικού ύφους: σαρκαστικό χιούμορ με το μάτι βαθιά στην ψυχολογία των ηρώων που κάνει τον αναγνώστη να κατανοεί τον «κακό» και να ταυτίζεται μαζί του. Πέθανε το 1995, αναγνωρισμένη στην Ευρώπη, παραγνωρισμένη στην Αμερική, με το παράπονο ότι δεν της έδωσαν την θέση που θεωρούσε ότι της άνηκε στο πάνθεον της Αμερικάνικης λογοτεχνίας.
Ο Γιάννης Βογιατζής και η Ρούλα Πατεράκη στην επίσημη πρεμιέρα
Λευτέρης Γιοβανίδης, Δήμητρα Ματσούκα
Μαρκέλλα Γιαννάτου, Όθωνας Μεταξάς
Ρούλα Πατεράκη, Δήμητρα Ματσούκα
Ο Ιωσήφ Βαρδάκης, σκηνοθετεί αυτό το ψυχολογικό πορτρέτο, με ρυθμούς αστυνομικού θρίλερ, όπου φαντασία και πραγματικότητα εναλλάσσονται, ώσπου ενώνονται ,δημιουργώντας για τους θεατές τον σκοτεινό κόσμο της Πατρίσιας Χάισμιθ.
Κείμενο: Παναγιώτης Χριστόπουλος
Σκηνοθεσία : Ιωσήφ Βαρδάκης
Πρωτότυπη Μουσική : Γιώργος Ρους
Σκηνικό : Κωνσταντίνος Ζαμάνης
Κοστούμια: Δήμητρα Λιάκουρα
Φωτισμοί: Στέλλα Κάλτσου
Φωτογραφίες παράστασης: Ιωάννα Παπουλή
Βοηθός σκηνοθέτη: Ειρήνη Καλλιανίδου
Βοηθός ενδυματολόγου: Κωνσταντίνα Μαρδίκη
Βοηθός φωτιστή: Μαρίνα Κόντα
Ερμηνεύουν οι Ρούλα Πατεράκη, Μαρκέλλα Γιαννάτου, Ευθύμης Γεωργόπουλος, Νίκος Μαυράκης
Κάθε Κυριακή στις 6.30 μμ
Τιμή εισιτηρίου γενική είσοδος 12 ευρώ – μειωμένο 8 ευρώ – ατέλειες σπουδαστών 5 ευρώ
Διάρκεια παράστασης: 75’ χωρίς διάλειμμα
Σχόλια για αυτό το άρθρο