Είναι μία από τις must παραστάσεις της φετινής σεζόν!
Ο Λεβάν Τσουλάτζε αποδεικνύεται για μία ακόμη φορά (είναι η δεύτερη συνεργασία του με το θέατρο ΑΝΕΣΙΣ) ότι είναι αδιαμφισβήτητα μεγάλος σκηνοθέτης! Χωρίς μοντερνιές, σκηνοθετικά τερτίπια και ευρήματα, καινούργιες αναγνώσεις (!) – που είναι, άλλωστε, τόσο πολύ της μόδας – άφησε «απείραχτο» το τεράστιο κείμενο του σπουδαίου συγγραφέα Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι στο έργο του «Έγκλημα και τιμωρία» και θριάμβευσε με την έξοχη παράστασή του. Χρησιμοποιώντας εκπληκτικές εικόνες οι οποίες διαδέχονταν η μία την άλλη αδιαλείπτως, τους υπέροχους πραγματικά φωτισμούς του και έχοντας ως σύμμαχό του τα λειτουργικά σκηνικά του Σταύρου Λίτινα, έμεινε πιστός στο ιδιοφυές κείμενο του συγγραφέα και στο κλίμα της εποχής του έργου, κατορθώνοντας να αναδείξει πιστά και με σαφήνεια τους λεπτομερειακά δουλεμένους ήρωες του.
Ο Ρασκόλνικοφ του Τάσου Ιορδανίδη ήταν καθηλωτικός, συγκλονιστικός, ισχυρά αληθινός, με μέτρο και ακρίβεια, εντυπωσιακός. Νομίζω, ότι βρίσκεται στην καλύτερη στιγμή της καριέρας του και του «πηγαίνουν γάντι» οι intellectual ρόλοι περισσότερο, γιατί ταυτίζεται απόλυτα μαζί τους και το αποτέλεσμα είναι μεγαλειώδες. Ιδανική στο ρόλο της Σόνιας η Θάλεια Ματίκα, με εσωτερικότητα, αλλά και εντάσεις στην κορύφωση του ρόλου της (ανήκει στην υπερταλαντούχα και άξια γενιά), λιτός, άμεσος και επικοινωνιακός ο ανακριτής Πορφύρης του Ιεροκλή Μιχαηλίδη, ο οποίος ταυτίστηκε απόλυτα με το ρόλο του, «μπαίνοντας στο πετσί του» και εξαιρετικός – όπως πάντα – στο ρόλο του πατέρα ο Θοδωρής Κατσαφάδος, χωρίς να θέλω να αδικήσω του υπόλοιπους ηθοποιούς: Σοφία Πανάγου, Δημήτρη Καπετανάκο και Δημήτρη Διακοσάββα. Τρέξτε να δείτε αυτήν την παράσταση, αλλά εξασφαλίστε πρώτα το εισιτήριό σας, γιατί είναι καθημερινά sold out. Αν και θα συνεχιστεί και την επόμενη σεζόν, προνοείστε γι’ αυτό!..
Σχόλια για αυτό το άρθρο