Πέντε πρόσωπα, ξυπνούν εγκλωβισμένα σε μια αποθήκη, χωρίς να θυμούνται πώς και γιατί, βρέθηκαν σε αυτό το λαβύρινθο, χωρίς διαφυγή. Προσπαθούν να βρουν τι τους συνδέει, τι τους χωρίζει και ποιο είναι το μυστικό που θα τους καταστρέψει ή θα τους σώσει. Αυτή είναι η «Αίθουσα Αναμονής», η νέα φιλόδοξη κινηματογραφική παραγωγή σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Λεονταρίτη που ξεκίνησε ήδη γυρίσματα στην Κύπρο και αναμένεται το φθινόπωρο στη μεγάλη οθόνη. Πρόκειται για ένα ψυχολογικό θρίλερ, με στόχο να καθηλώσει το θεατή.
Ο Αλέξανδρος Λεονταρίτης, για την προηγούμενη μεγάλου μήκους ταινία του, «Τελική Αποπληρωμή», βραβεύτηκε με βραβείο Remi στο “WorldFest International Film Festival” του Χιούστον, ενώ η μικρού μήκους ταινία του “Δέκα λεπτά”, απέσπασε Κρατικό Βραβείο Ποιότητας στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Τώρα, επανέρχεται, με ένα σενάριο (στο οποίο συνεργάστηκε με τον Λεωνίδα Κόση) βασισμένο σε αληθινά γεγονότα και καταστάσεις. Σ’ αυτό το πολλά υποσχόμενο κινηματογραφικό θρίλερ, με την καταιγιστική δράση, τις εκπλήξεις και τις εντυπωσιακές ανατροπές, καθοριστική συμβολή έχει η νέα τεχνολογία, αφού οι ψηφιακές κάμερες σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία και τα ειδικά εφέ, προϊδεάζουν για ένα ενδιαφέρον αποτέλεσμα.
Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, ο δημοφιλής ηθοποιός, Ανδρέας Βουγιούκας, από την καθημερινή τηλεοπτική σειρά, «Μπρούσκο», η Τόνια Σωτηροπούλου, η οποία έχει διακριθεί σε μεγάλες διεθνείς παραγωγές, η Μαρία Ιωάννου, ο Χρήστος Σιμαρδάνης, σε ρόλο έκπληξη, ο Πάνος Κρανιδιώτης, ο Λεωνίδας Κόσης, ο Χάρης Γεωργιάδης, ο Ευτύχιος Πουλλαΐδης, ο Αλέξανδρος Παρίσης, ο Μανώλης Ιμπραϊμάκης, ο Λευτέρης Χαχούμης, ο Δημήτρης Δανάμπασης και η Άννα Φόνσου σε κινηματογραφικό comeback.
Διευθυντής φωτογραφίας είναι ο Stephen Nugent, τον ήχο επιμελείται ο Μάριος Μινάς, τη διεύθυνση παραγωγής έχει αναλάβει η Έλενα Γιώργαλλου, τη σκηνογραφία ο Πάνος Μιχαλόπουλος, τα κοστούμια η Μιράντα Θεοδώρου, τη μουσική ο Dom Sigalas, το μοντάζ ο Θοδωρής Αρμάος και τα ειδικά εφέ ο Φειδίας Χατζηξενοφώντος.
Βρείτε την Αίθουσα Αναμονής στο facebook
Σχόλια για αυτό το άρθρο