Ένα σύγχρονο καμπαρέ με τραγούδια και ιστορίες των Αττίκ, Σουγιούλ, Κυπαρίσση, Γιαννίδη, Ζαχαρόπουλου, Γιώργη Χριστοδούλου κ.α. Ο Γιώργης Χριστοδούλου, με όχημα την αφήγηση των σύγχρονων παραμυθάδων, ξεναγεί το κοινό στο Παρίσι και την Αθήνα του Αττίκ.
Η παράσταση που πρωτοπαρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ Αθηνών και ενθουσίασε κοινό και κριτικούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό, έρχεται για ένα βράδυ, την Τετάρτη 22 Μαΐου, στον ταιριαστό χώρο της Αγγλικανικής εκκλησίας.
Λίγα λόγια για την παράσταση:
Είναι τα τελευταία χρόνια της Μπελ – Επόκ, το 1907, όταν ο Αττίκ φθάνει στο Παρίσι για να σπουδάσει πολιτικές και οικονομικές επιστήμες.
Όμως, την πρώτη κιόλας εβδομάδα θα τα παρατήσει για γραφτεί στο κονσερβατόριο και να γίνει μουσικός. Στέλνει, λοιπόν, μαζί με τον αδελφό του μία επιστολή ενημερώνοντας τη μητέρα τους για την κοινή τους αυτή απόφαση και περιμένουν …τον κεραυνό και την ”κατσάδα”, η οποία δεν έρχεται ποτέ!
Είναι η αρχή μιας μεγάλης καριέρας με πάνω από 300, ανέκδοτα ως τώρα γαλλικά τραγούδια -που ο Γιώργης Χριστοδούλου έφερε στο φως- και το ξεκίνημα μιας συναρπαστικής, κινηματογραφικής ζωής.
Ο Γιώργης, ηχογράφησε έντεκα από αυτά τα νεανικά κομψοτεχνήματα του Αττίκ, σε πρώτη εκτέλεση, κυκλοφορώντας το “Ο Αττίκ στο Παρίσι” (εκδόσεις Μικρή Άκρτος).
Στο δεύτερο μέρος της παράστασης, σειρά έχουν τα τραγούδια του μεσοπολέμου και οι ιστορίες τους:
– Για ποιά γυναίκα γράφτηκε το “Ας ερχόσουν για λίγο”;
– Ποιό ήταν το πρώτο ελληνικό τραγούδι “αντίστασης” και τί συνέβη αλήθεια με τις “κοντές φούστες”;
– Πώς υποδέχτηκαν οι σπουδαστές του πανεπιστημίου της Αθήνας την πρώτη γυναίκα συμφοιτήτριά τους και τί τραγουδούσαν τα “κοσμικά” κορίτσια που δεν “έδιναν λογαριασμό” σε κανέναν;
– Και ποιό ήταν το πρώτο ελληνικό τραγούδι που έκανε διεθνή καριέρα και γράφτηκε για τα πανέμορφα μάτια μιας πασίγνωστης Ελληνίδας;
Στο πιάνο και το ακορντεόν
ο εξαιρετικός μουσικός Χάρης Σταυρακάκης
ΤΕΤΑΡΤΗ 22 ΜΑΙΟΥ
Αγγλικανική εκκλησία Αγίου Παύλου
ώρα 21.00
εισιτήρια 12 και 10 ευρώ
προσπώληση www.viva.gr
διοργάνωση: Action εστί
artwork: Τατιάνα Κοντούλη
Σχόλια για αυτό το άρθρο