Ότι έχει στόφα θεατρίνου, χάρισμα, άστρο φωτεινό και μεγάλη υποκριτική γκάμα, αυτά είναι γνωστά και αδιαμφισβήτητα. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο που ο Γιώργος Χρυσοστόμου ανήκει στην ελίτ της νέας γενιάς των ηθοποιών, είναι πρώτος στις προτιμήσεις των σκηνοθετών, πολυβραβευμένος και με μέλλον που διαγράφεται λαμπρό, το οποίο θα τον εξελίξει σε σπουδαίο ρολίστα. Τα έχω ξαναγράψει και τα έχω τονίσει στο παρελθόν. Εκείνο που ανακάλυψα πρόσφατα – όχι ότι δεν το περίμενα – είναι η μεγάλη του άνεση στο χορό και το τραγούδι, όταν τον είδα στους ‘’Άγαμους Θύτες’’. Είναι πανέτοιμος και ικανότατος να παίξει και σε μιούζικαλ, ένα από τα πιο απαιτητικά και δύσκολα θεατρικά είδη και γι’αυτό θέλω να του απονείμω τα εύσημα! Μπράβο Γιώργο είσαι καλλιτέχνης με όλη τη σημασία της λέξης! Οι Θεσσαλονικείς θα έχουν την ευκαιρία να τον θαυμάσουν από τις 22 Σεπτεμβρίου στο θέατρο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ στο εκπληκτικό έργο της Μαρί Τζόουνς ‘’Πέτρες στις τσέπες του’’, μαζί με τον επίσης έξοχο Μάκη Παπαδημητρίου. Το έργο θα συνεχιστεί για δεύτερη σεζόν στο θέατρο ΚΙΒΩΤΟΣ στην Αθήνα, ενώ κάθε Δευτέρα και Τρίτη μαζί με τον Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη και την Κατερίνα Παπαδάκη θα παίζουν την ‘’Προδοσία’’ του Χάρολντ Πίντερ στο ‘’Μικρό Παλλάς’’.
Ο Γιώργος Χρυσοστόμου από το Α ως το Ω σε μία αποκαλυπτική συνέντευξη, ακομπλεξάριστη και ανεπιτήδευτη….
Αναγνωρισιμότητα: Είναι σαν το μαχαίρι που το χρησιμοποιείς ή για να απλώσεις το βούτυρο στο ψωμί ή για να σκοτώσεις. Εξαρτάται από το χαρακτήρα του κάθε ανθρώπου. Σε εμένα ήρθε ξαφνικά σε ανώριμη ηλικία, αλλά τώρα μπορώ να τη διαχειριστώ σωστά…
Βουλή: Χάος παρέλαβε από την προηγούμενη, η οποία χάος παρέλαβε από την πιο προηγούμενη. Στην αίθουσα αυτή παρακολουθούμε κάποιους ανθρώπους οι οποίοι δεν σέβονται τον άνθρωπο και την κοινωνία να τσακώνονται ή να κοιμούνται και μάλιστα πληρώνονται γι’αυτό. Πάνε σαν δημόσιοι υπάλληλοι για να δικαιολογήσουν το μισθό τους και δεν υπάρχει καμία δημιουργικότητα. Η Βουλή των Εφήβων έχει περισσότερο άγχος από αυτούς…
Γιώργος Χρυσοστόμου: Καλό παιδί, παλαβός, καλή ψυχή αλλά χάνει το δίκιο του, γενναιόδωρος αλλά εγωιστής, τρυφερός αλλά εκνευριστικά άγριος, λόγω του συνδυασμού Λιονταριού και Σκορπιού. Ένα όνομα…
Δραματουργία: Είναι σαν τη μουσική, σαν να θέλεις να ακούσεις όλα τα cd του κόσμου. Δεν διαβάζω πολλά θεατρικά έργα. Αφορά τους φλεγματικούς σκηνοθέτες. Εγώ ξέρω την λέξη αφήγηση. Δεν χρειάζεται πολλή δραματουργία στα έργα. Πρέπει να τα πεις καθαρά και ο κόσμος βάζει την ψυχούλα του σε αυτά που θα του πεις…
Επιλογές: Συνάδουν με τις επιπτώσεις. Ακόμη και να μην κάνεις μία επιλογή, είναι επιλογή. Οι περισσότερες είναι λανθασμένες και τότε σε πηγαίνουν παρακάτω.
Ζωή: Δύσκολο πράγμα. Είναι πιο εύκολο να είσαι πεθαμένος. Η ζωή είναι δύσκολη και γι’αυτό γίνεται ωραία. Είναι, επίσης δύσκολο, να την δεις σαν δώρο και να είσαι ευγνώμων…
Ηθοποιός: Δεν σημαίνει φως, όπως έλεγε ο Χορν. Ο ηθοποιός είναι και φως και σκοτάδι. Δεν είναι επάγγελμα, είναι λειτούργημα, όπως η δουλειά του γιατρού και του δασκάλου. Γι ’αυτό παίζουμε και την Πρωτοχρονιά.
Θέατρο: Απαραίτητο όσο να φας, να κάνεις σεξ, να πας τουαλέτα…
Ιδεαλισμός : Είναι ταυτόχρονα επιθετικό και ταυτόχρονα αναγκαίο πράγμα. Είναι κι αυτός σαν το μαχαίρι. Τελείως υποκειμενικός για τον καθένα.
Καριέρα: Τσάμπα κόπος, πολύ άγχος, λάθος στόχος. Δεν πρέπει να την επιζητείς, πρέπει να έρχεται μόνη της, ερήμην σου. Μία λέξη φορεμένη από τα 60’s και 70’s, πολύ παρεξηγημένη, την οποία ο κινηματογράφος την έκανε πολύ άσχημη. Δυτική και καπιταλιστική, κάτι σαν τον εμετό.
Λογική: Σε υπερβολικό βαθμό, ανασταλτικός παράγοντας, εάν δεν υπάρχει καθόλου, καταστροφή. Παν μέτρον άριστον!
Μαρί Τζόουνς: Ευφυέστατη! Μου κάνει μεγάλη εντύπωση που έγραψε αυτό το έργο για να το παίζουν μόνο άντρες. Και είναι πολύ γενναιόδωρη, όταν υποδύονται και τις γυναίκες, γιατί δεν τους εκθέτει. Ελπίζω να μην δει την παράσταση γιατί θα μας κράξει.
Νέα γενιά ηθοποιών: Είναι πάντα σαν νέο application σε έναν υπολογιστή. Έρχεται σαν κάτι φρέσκο και όχι για να απορρίψει την παλιά Σχολή, αλλά να την εξελίξει. Έχουμε μεγάλες ηθοποιάρες. Η Θεσσαλονίκη βγάζει ηθοποιάρες και ταλεντάρες. Το θέμα είναι το πώς θα εξελίξεις αυτό το όπλο…
Ξένοι συγγραφείς: Αρκετοί υπερεκτιμημένοι και αυτή τη ζημία την έκαναν οι Έλληνες σκηνοθέτες που τους έφεραν εδώ στην Ελλάδα και τους θεώρησαν ανώτερους από τους δικούς μας, στους οποίους δεν έδωσαν χώρο…
Όνειρα: Τα καλύτερα γίνονται με ανοιχτά τα μάτια και όταν τα κάνεις συγκεκριμένα και με ακρίβεια, τότε έχουν ανταπόκριση από τον Θεό και από το σύμπαν. Είναι, όμως, πολύ εύκολο να γίνουν και ύλη…
Πέτρες στις τσέπες του: Έξυπνος και ευφυής ο τίτλος, γιατί δεν καταλαβαίνεις που το πάει η συγγραφέας με την λέξη stone στα αγγλικά, που θα πει πέτρα αλλά στην αργκώ σημαίνει μαστουρωμένος. Αυτός ήταν μαστουρωμένος, όταν έβαλε τις πέτρες στην τσέπη του για να αυτοκτονήσει.
Ρόλοι: Στη δική μου την περίπτωση έρχονται και με βρίσκουν. Δεν τους ψάχνω. Συμβαίνει σαν να είναι κάτι μεταφυσικό.
Σκηνή: Την πατάνε λίγοι σαν το ιερό της εκκλησίας και όποιος αντέξει. Τρομακτική, όταν έχει κόσμο στην πλατεία και ακόμη πιο τρομακτική, όταν δεν έχει.
Τρομοκρατία; Ανέκαθεν υπήρχε. Απλά τώρα την μάθαμε γιατί κυκλοφορεί πιο γρήγορα και καίει πιο πολύ τα σωθικά. Η τρομοκρατία έχει πολλές εκφάνσεις, δεν είναι μόνο βομβιστική. Υπάρχει ψυχική, οικονομική, λεκτική. Μπορεί να πεθάνεις και από το στρες ,όταν ακούς, διαβάζεις ή σε κατακλύζουν τα ΜΜΕ με στενάχωρα πράγματα ή δεν έχεις να ζήσεις, Όχι μόνον από τη βόμβα…
Υπερηφάνεια: Με δόσεις, χρειάζεται κι αυτή…
Φωτισμοί: Σε κλειστό χώρο, όπως στο θέατρο Αριστοτέλειον που θα δείτε την παράσταση, αριστουργηματικοί. Ακόμη και μία άδεια καρέκλα να βάλεις επάνω στην σκηνή και την φωτίσεις, δημιουργείς μία ιστορία.
Χροιά: Εμένα είναι το όπλο μου αυτό, αλλά το χρησιμοποιώ στο φλερτ. Στο θέατρο δεν είναι απαραίτητη γιατί είναι ψεύτικο να βάζεις την καλή σου τη φωνή για να παίξεις…
Ψυχισμός: Άβυσσος…
Ωραίο φινάλε: Να πεθάνεις επάνω στο σεξ!..
Σχόλια για αυτό το άρθρο