Ο τελικός απολογισμός των Oσκαρς: Επτά Όσκαρ για το «Gravity», τρία για το «12 Χρόνια Σκλάβος» συμπεριλαμβανομένης της Καλύτερης Ταινίας, τρία για το «Dallas Buyers Club» και από δύο για τα «Great Gatsby» και «Ψυχρά κι Ανάποδα».
Προσπάθησα να το δω μέχρι το τέλος αλλά δεν τα κάτάφερα. Εφτασα στο τσακ. Ήταν εξαιρετικά βαρετά. Από το λόγο του – τόσο πολύ δίκαια βραβευμένου- Τζάρεντ Λέτο και μετά δεν με συγκίνησε τίποτα. Καταρχήν πιο χάλια dressed Οscars δεν έχω ξαναδεί. Τόσα παραμορφωμένα πρόσωπα και κάτι μήλα να εξέχουν, κάτι μάτια με διαβολικά βλέμματα οι γυναίκες – η Τζούλια Ρομπερτς, τρομερά unfit , η Tζένιφερ Γκάρνερ σα μάσκα του εαυτού της πχ, βαρετά φορέματα και χειρότεροι όλων οι άντρες – έχουν ένα σκούρο κομοδινί χρώμα στο μαλλί οι περισσότεροι.
Μόνο ο Λεονάρντο και ο Κρίστιαν Μπέιλ ήταν ωραίοι και πάντα ο Μπραντ Πιτ με μία Αντζελίνα επίσης ασύγκριτη με τη συγκλονιστική της εμφάνιση στις Χρυσές Σφαίρες. Στις Χρυσές Σφαίρες ήταν όλοι και όλες υπέροχοι!
Χειρότερα ντυμένος και groomed ο Μάθιου Μακόναχι, που ήθελα σαν παλαβή να βραβευτεί και δικαιώθηκα. Στα μεγάλα plus όμως η γενική απλούστευση του στιλιζαρίσματος με παντελή έλλειψη υπερέκθεσης ντεκολτέ, σιλικονάτου στήθους και εξτένσιον. Υπέροχα τα κοντά μαλλιά και επιστροφή στο κανονικά ντυμένο γυναικείο σώμα.
Τώρα όσο για την Ελεν Ντι Τζένερις, που προσπαθούσε αγωνιωδώς να πει τη μία εξυπνάδα-χοντράδα πίσω από την άλλη, να μοιράζει πίτσες και να βγάζει σέλφις τι να σχολιάσω. Δε μου άρεσε καθόλου. Από τη μπούρδα που είπε στην παραμορφωμένη Λίζα Μινέλι στην αρχή και μετά ήταν αμήχανη και μας τρέλανε με τα social media τα οποία τρώμε με το κουτάλι και τη δήθενα αποδόμιση. Την εποχή της απομυθοποιήσης όλες αυτές οι σάχλες ρουφάνε από μία γκλαμ τελετή που τόσο περιμένουμε κάθε χρόνο το πραγματικό της άρωμα.
Τελικά το Οσκαρ καλύτερης ταινίας το κέρδισε η Καλύβα του Μπάρμπα Θωμά το “12 χρονια σκλάβος”, ένα έργο κλισέ με πολύ καλούς και πολύ κακούς που δεν μπορώ να συγκρίνω ούτε με το Λύκο της Ουόλ Στριτ , ούτε με κανένα άλλο. Το ότι η Λουπίτα ήρθε από την Κένυα , διαμέσου θεατρικής σχολής του Yale..και τσίμπησε το Οσκαρ όταν ο Λεονάρντο μας αγκομαχάει τόσα χρόνια επίσης δε με εντυπωσίασε, όπως και αυτό το υπέροχο φόρεμα που έπεφτε πάνω της σα σεντόνι. Οι δε μανάδες συνοδεία άλλη μόδα πάλι. Μόνο η μάνα του Τζάρεντ Λέτο τα έσπαγε.
Οι παλιοί σταρς έχουν αποχωρήσει από τον κόσμο αυτό και δείγματα του παλιού γλαμ ήταν oι τρομαχτικές Κιμ Νόβακ και Λίζα Μινέλι. Τρανταχτά παραδείγματα προς αποφυγή σε αντίθεση με το πάντα υπέροχο πρόσωπο της Μέριλ Στριπ, που θα φτάσει στην ηλικία τους αξιοπρεπώς. Η Μπέτι Μίντλερ τραγούδησε με οριακή φωνή και σμιλεμένα μήλα για όσους μας άφησαν για τον άλλο κόσμο και όλοι έμοιαζαν κάπως περίεργοι όταν παρουσίαζαν βραβεία – τα μάτια τους ήταν σαν ανύπαρκτα , ειδικά του Τσάνινγκ Τάτουμ το ένα δεξιά όπως βλέπεις την οθόνη ήταν εξαφανισμένο εντελώς.
Κούκλες η Κέιτ Χάντσον και η Πενέλοπε Κρουζ που φορούσε κοσμήματα της Chopard – όπως και η Μπλάνσετ και ο Μακόναχι.
Μεγάλη χαμένη η Έιμι Ανταμς, η καλύτερη ηθοποιός αυτή τη στιγμή που ήταν συγκλονιστική στο American Hustle – ήθελα αυτήν και τη Τζένιφερ Λόρενς στους γυναικείους ρόλους και η δανέζικη ταινία The Hunt με τον εκπληκτικό Μαντς Μίκελσεν.
Σχόλια για αυτό το άρθρο