Eπίσημη πρεμιέρα για Το πορτρέτο του Ντόριαν Γκρέυ στο θέατρο Βέμπο. Πολλοί ήταν οι καλεσμένοι που τίμησαν με την παρουσία τους την παράσταση. Ανάμεσά τους ήταν οι: Άννα Φόνσου, Σπύρος Μπιμπίλας (οι οποίοι συμμετέχουν σε βίντεο στην παράσταση), Μαρία Ιωαννίδου, Ντίνος Καρύδης, Ζανό Ντάνιας, Shaya, Πατρίτσια Μίλικ Περιστέρη, Βίκυ Κάβουρα, Τάκης Παπαματθαίου, Μιχάλης Μητρούσης, Δημήτρης Αρβανίτης, Αντώνης Χατζής, Θεοδώρα Παπαϊωάννου, Μικαέλα Ζούστη κ.α.
Shaya
Πατρίτσια Μίλικ Περιστέρη, Βίκυ Κάβουρα
Τάκης Παπαματθαίου
Ντίνος Καρύδης, Shaya, ZeRaw, Ζανό Ντάνιας
Nτίνος Καρύδης, Φανή Γεωργακάκη, Σπύρος Μπιμπίλας, Φώτης Λάμαρης
Μελίνα Μακρή, Ντίνος Καρύδης, Φώτης Λάμαρης
Βίκυ Κάβουρα, Δημήτρης Αρβανίτης
Άρης Σομπότης, Μαρία Ιωαννίδου
Θεοδώρα Παπαϊωάννου, Μικαέλα Ζούστη
Ο σκηνοθέτης και οι ηθοποιοί του Μάλιστα σεφ: Σοφία Αλεξανιάν, Αναστάσης Κολοβός, Σπύρος Ρασιδάκης, Ευάγγελος Πετρόπουλος, Αλέξανδρος Τρανουλίδης
Σ’ ένα κόσμο New Age ηθικής, ξετυλίγοντας όλα τα επίπεδα, τις αποχρώσεις και τις γκρίζες ζώνες της συνείδησης, ο κλασικός μύθος του Όσκαρ Ουάιλντ έρχεται να ακτινοσκοπήσει όλο το σύμπαν της ανθρώπινης ματαιοδοξίας, από τον έρωτα έως το τέλος του κόσμου και ενός σύμπαντος προσωπικού και επικίνδυνου.
Οι προσωπικοί δαίμονες αναζητούν τα βήματά τους, μπαινοβγαίνοντας σε δυο παράλληλα σύμπαντα και συντονίζονται επί σκηνής στους ήχους μιας πρωτότυπης μουσικής υπόκρουσης, που δίνει τον τόνο ενός προδιαγραφέντος πεπρωμένου, από το πιάνο του Φώτη Λάμαρη.
Υπαρξιακά διλήμματα που γράφουν ιστορία στην πρωτότυπη διασκευή του Γιάννη Βολιώτη, στην ιστορική σκηνή του θεάτρου Bέμπο.
Θέατρο Βέμπο, Καρόλου 18, Αθήνα
Μέρες & ώρες: Δευτέρα και Τρίτη στις 21.00
Σκηνοθεσία: Γιάννης Βολιώτης
Μετάφραση – Θεατρική Διασκευή: Γιάννης Βολιώτης
Φωτισμοί: Αργύρης Θέος
Σκηνικά: David Negrin
3D Visual Art: Γιάννης Βολιώτης
Κοστούμια: JP John Pan
Χορογραφίες: Βαγγέλης Παπαδημητρίου
Μουσική: Φώτης Λάμαρης
Παραγωγή: Volition Spectacle
Συμπαραγωγός: Γιώργος Βέττος
Οργάνωση παραγωγής – Creative Director: Άρης Σομπότης (Volition Spectacle – Playwalk)
Σχόλια για αυτό το άρθρο