Από τους δημιουργικούς ηθοποιούς της γενιάς του. Ο ταλαντούχος ηθοποιός Δημήτρης Χατζημιχαηλίδης ξεχώρισε από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στο θεατρικό σανίδι. Αλλά και στις τηλεοπτικές σειρές που συμμετέχει αφήνει πάντα τις καλύτερες εντυπώσεις για την ερμηνεία του. Το κόκκινο ποτάμι, Αυτή η νύχτα μένει, Παγιδευμένοι, τον έβαλαν στα σπίτια μας και την καρδιά μας. Αυτή την περίοδο πρωταγωνιστεί στην παράσταση “Ιnterview” από την ομάδα B.A.N.C. σε σκηνοθεσία Χρήστου Θάνου στο Θέατρο Αλκμήνη. Για να τον γνωρίσουμε καλύτερα, ο πολλά και καλά υποσχόμενος Δημήτρης Χατζημιχαηλίδης από το Α ως το Ω.
Αυτή η νύχτα μένει: Ήμουν πολύ τυχερός που υπήρξα μέρος της “Νύχτας”. Γνώρισα και συνεργάστηκα με εξαιρετικούς συναδέλφους, σπουδαίους ανθρώπους, έκανα φίλους και γέλασα με την ψυχή μου. Τίποτα από αυτά δεν είναι αυτονόητο. Και τι δεν θα έδινα, να ξαναέβαζα την ποδιά του Γρηγόρη του καφετζή, να ξανασερβίρω, να ξαναμιλήσουμε για τα πολιτικά στο μαγαζί και να κουτσομπολέψουμε λίγο ακόμα. Θα είμαι για πάντα ευγνώμων γι’ αυτή τη συνεργασία
Βanc (ομάδα): Νάσος Φρίγγης, Βασιλική Κούλη, Ναταλία Αθανασιάδη, Κατερίνα Μίχου. Ο ένας καλύτερος από την άλλη! Από το πρώτο…. ανθρακούχο νερό στο Μεταξουργείο, μέχρι λίγο πριν την πρεμιέρα μας, αυτή η ομάδα με εντυπωσιάζει κάθε μέρα για το ταλέντο, την ευθύτητα των μελών της και για την τιμιότητά της απέναντι στη δουλειά. Βασιλική, Κατερίνα, Νάσο και Ναταλία, σας ευχαριστώ από την καρδιά μου!
Γάμος: Δεν ξέρω τι λένε, για μένα ο γάμος ήταν το ωραιότερο γλέντι της ζωής μου. Και το εννοώ.
Διάβασμα: Μιας και η ζωή δεν μου τα έφερε έτσι ώστε να μπορώ να ταξιδεύω κάθε μέρα, το διάβασμα είναι ο τρόπος να το κάνω. Και παράλληλα, στο σκοτάδι ένας φακός να δείχνει το δρόμο.
Ελλάδα: Δεν ξέρω αν “Ελλάδα” είναι ένα πράγμα. Τίποτα δεν είναι “ένα πράγμα” στη ζωή. Αν πρέπει οπωσδήποτε να συμφωνήσουμε ότι είναι “ένα πράγμα”, ας κρατήσουμε τις θάλασσές της και τις ανοιξιάτικες απογευματινές της μυρωδιές. Τα υπόλοιπα σε καμιά άλλη, μεγαλύτερη κουβέντα.
Ζωή: Έχει απαντήσει ο Νικολάι Οστρόφσκι σε αυτό: “Το πιο ακριβό στον άνθρωπο είναι η ζωή. Αυτή του δίνεται μια φορά και πρέπει να τη ζήσει κανείς έτσι που να μην τον βασανίζει ο πόνος για τα χρόνια που τα έζησε άσκοπα, για να μην τον καίει η ντροπή για το πρόστυχο και το τιποτένιο παρελθόν και να μπορέσει πεθαίνοντας να πει: Όλη μου τη ζωή, όλες μου τις δυνάμεις τις έδωσα στο πιο ωραίο ιδανικό του κόσμου –στον αγώνα για την απελευθέρωση της ανθρωπότητας.”
Ηθοποιός σημαίνει: Παντρειά με την ανασφάλεια, δυο ή και τρεις δουλειές για να πληρωθεί το ενοίκιο και να βγει ο μήνας αλλά και ένα από τα μεγαλύτερα δώρα που έκανα στον εαυτό μου μέχρι σήμερα. Το άλλο είναι που έκοψα το κάπνισμα.
Θέατρο ή τηλεόραση: Σε ένα γύρισμα για το “Κόκκινο Ποτάμι”, ήμουν όρθιος στο ίδιο σημείο για πάρα πολλή ώρα, επαναλαμβάνοντας πολλές φορές μια αδιάφορη ατάκα. Έκλεινα τα μάτια μου για να παραμένω συγκεντρωμένος. Εκείνη τη στιγμή πέρασε από το μυαλό μου, ότι αν τώρα κάποιος με ρωτήσει τι θα ήθελα να κάνω στη ζωή μου έχω να του απαντήσω: Μου αρέσει πάρα πολύ η υποκριτική στην κάμερα, μου αρέσει πάρα πολύ η συνθήκη του γυρίσματος. Όμως δεν βρίσκω κανένα λόγο να αντιπαρατεθούν εντέλει Θέατρο και Τηλεόραση
Ιnterview: Μια συνέντευξη για δουλειά, εργασιακός μεσαίωνας, άνθρωποι σε ανάγκη και γι’ αυτό διαθέσιμοι να κάνουν τα πάντα. Πόσο επίκαιρο, ε; Ταυτόχρονα, η χαρά της συνάντησης με την ομάδα στην πρόβα υπό τη σκηνοθεσία του εξαιρετικού Χρήστου Θάνου. Τα υπόλοιπα ανυπομονούμε να έρθει και να μας τα πει το κοινό!
Καριέρα: Με απωθεί σαν λέξη, δεν μου ταιριάζει
Λάμψη: Μιας και μιλήσαμε και για τηλεόραση, μπορεί η πρώτη σκέψη να είναι κάτι άλλο εκτός από το γνωστό σίριαλ;
Μουσική: Φοβάμαι ότι θα μου μείνει απωθημένο που δεν κατάφερα ποτέ να μάθω πραγματικά να παίζω ένα μουσικό όργανο
Νιάτα: Ανεμελιά, χαρά χωρίς δεύτερες σκέψεις, πίστη σταθερή ότι όλα θα γίνουν, θα τα κάνουμε για την ακρίβεια, και μάλιστα πολύ σύντομα, λιγότεροι πόνοι στη μέση και περισσότεροι όροφοι χωρίς την ανάγκη του ασανσέρ.
Ξένος: Στη δική μου συγκρότηση, “ξένος” είναι αυτός που εκμεταλλεύεται τους άλλους, αυτός που ζει από τη δουλειά τους. Το πού γεννήθηκε, με αφήνει αδιάφορο
Οικογένεια: Αυτή που με οδήγησε σε αυτό που είμαι, αυτή που έφτιαξα με την σύντροφό μου την σκηνοθέτη και ηθοποιό Νάντια Δαλκυριάδου κι οι αγαπημένοι μας άνθρωποι. Γερό κάστρο
Παγιδευμένοι: Δεν είναι τυχαία η επιτυχία αυτής της σειράς. Το τιμ είναι εξαιρετικό, με ταλέντο και φοβερή όρεξη για δουλειά. Θα ήταν παράλειψη εδώ να μην στείλω τους χαιρετισμούς μου στους φίλους μου τον Φώτη και την Ειρήνη, τους “συγκρατούμενους” στο μπουντρούμι, που είναι δυο εξαιρετικοί ηθοποιοί και ταυτόχρονα δυο άνθρωποι προικισμένοι με το ωραιότερο χαρακτηριστικό: το σπιρτόζικο χιούμορ.
Ρόλος που ονειρεύομαι να παίξω: Ο Χέλμερ από το Κουκλόσπιτο του Ίψεν
Σταρ: Απευθείας μου έρχεται στο μυαλό η Άννα Βίσση, να μην το πω;
Ταλέντο: Τη χρησιμοποιώ τη λέξη αλλά στην πραγματικότητα δεν έχω καταλάβει τι είναι ακριβώς. Μάλλον κάτι που σε κινητοποιεί να προσπαθείς να γίνεσαι καλύτερος.
Υποφέρω όταν…: Βλέπω την αδικία και δεν μπορώ να κάνω κάτι γι’ αυτό
Φωνή: Αφού την έχουμε, καλό είναι να ψάχνουμε συνεχώς τρόπους να τη δυναμώνουμε
Χαίρομαι: Όταν βλέπω κόσμο να ξεσηκώνεται!
Ψυχή: Δεν νομίζω ότι υπάρχει. Εντούτοις, βρίσκω τόσο τρυφερό το “ψυχή μου”….
Ωραία παράσταση: Ως ηθοποιός θα απαντήσω “Οι γειτονιές του κόσμου” του Γ. Ρίτσου, που σκηνοθέτησε η σύντροφός μου η Νάντια Δαλκυριάδου και ως θεατής η “Μήδεια” του Κάστορφ.
Το «Interview», η κοινωνικοπολιτική μαύρη κωμωδία της ομάδας «Εμείς» (Χ. Θάνος, Σ. Καψαμπέλη, Χ. Παπαμιχαήλ, Μ. Ζερβού, Σ. Δούβρης, Β. Τουρκομένης) ανεβαίνει από τις 23 Ιανουαρίου και κάθε Τρίτη, στο Θέατρο Αλκμήνη, από την ομάδα B.A.N.C. σε σκηνοθεσία Χρήστου Θάνου. Το έργο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο σανίδι το 2013, από την ομάδα «Εμείς», γνωρίζοντας μεγάλη επιτυχία. Το κείμενο έχει λάβει τιμητική διάκριση από τον όμιλο για την Unesco Πειραιώς και Νήσων.
Λίγα λόγια για την υπόθεση:
Ένα interview για δουλειά. Μία φωνή (εξουσία). Τέσσερις υποψήφιοι με νούμερο. Τέσσερις κοινωνικές ομάδες, που πλήττονται δραματικά από τις σημερινές συνθήκες στην αρένα αναζήτησης εργασίας (χειρώνακτες, καλλιτέχνες, επιστήμονες, ανειδίκευτοι εργάτες). Η φωνή αξιολογεί κάθε πολίτη που επιθυμεί να εργαστεί.
Η συνέντευξη ξεκινάει τυπικά, σε ένα ζεστό και φιλικό κλίμα. Οι υποψήφιοι χαλαρώνουν και αφήνουν τις αδυναμίες τους να φανερωθούν. Η φωνή αρχίζει σιγά-σιγά να τους χειραγωγεί, υποβάλλοντας τους παράλογες ερωτήσεις και υποχρεώνοντάς τους σε εξευτελιστικές δοκιμασίες.
Οι υποψήφιοι είναι σε απόγνωση και δεν έχουν τίποτα να χάσουν. Οδηγούνται έτσι σε μία κανιβαλιστική διαδικασία ανταγωνισμού. Επόμενοι υποψήφιοι; Οι θεατές.
Συντελεστές:
Σκηνοθεσία: Χρήστος Θάνος
Σκηνικά: Νεκταρία Ηλιάκη
Κοστούμια: Πελαγία Βουτζουλίδου
Φωτισμοί: Κώστας Μπεθάνης
Βοηθός σκηνοθέτη: Βασιλική Κούλη
Μουσική: Marva Von Theo
Γραφιστική επιμέλεια : Μανώλης Γραμματικάκης
Φωτογραφίες – Trailer: Πάτροκλος Σκαφίδας
Επικοινωνία: Γιώτα Δημητριάδη
Ηθοποιοί:
Ναταλία Αθανασιάδη, Βασιλική Κούλη, Κατερίνα Μίχου, Νάσος Φρίγγης, Δημήτρης Χατζημιχαηλίδης
Φιλική συμμετοχή η Βιργινία Μιχαήλ.
Μια παραγωγή της Β.Α.Ν.Κ. ΑΜΚΕ.
Τρέιλερ: https://youtu.be/jAK_Tadpp1U?si=oP2gbKA668L9GUTa
Τρίτη στις 21:15
Τιμές εισιτηρίων: Γενική είσοδος: 14€, Μειωμένο 10€
Προπώληση: https://www.more.com/theater/interview/
Διάρκεια: 90’
Θέατρο Αλκμήνη
Αλκμήνης 8-12 (5’ λεπτά από το μετρό του Κεραμεικού) Τηλέφωνο: 21 0342 8650
Σχόλια για αυτό το άρθρο