Ο μονόλογος της Κικής Μαυρίδου, «Η μάνα αυτουνού… Έλλη Ζάχου Ταχτσή», βασισμένος στη ζωή της μητέρας του Κώστα Ταχτσή, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Λάσκαρη, με την βραβευμένη Ράνια Σχίζα στον ομώνυμο ρόλο, μετά τη θερμή ανταπόκριση από κοινό και κριτικούς και τα απανωτά sold out έρχεται στο Εν Αθήναις για τέταρτη σεζόν από τον Οκτώβριο.
Η παράσταση έκανε πρεμιέρα στο θέατρο Vault το Μάρτιο του 2022 καταγράφοντας από την αρχή συνεχόμενα sold out και παρατάσεις αλλά και αξιοσημείωτα σχόλια από κοινό και κριτικούς. Είναι μία από τις εννέα παραστάσεις του θεατρικού project «Ο γιος μου… ». Ένα θεατρικό φεστιβάλ μονολόγων, με εμπνευστή και καλλιτεχνικό διευθυντή τον Δημήτρη Καρατζιά, που φέρνει επί σκηνής μάνες σπουδαίων Ελλήνων ανδρών. Ένα Φεστιβάλ αφιερωμένο στη μνήμη της Χρύσας Σπηλιώτη.
Υπόθεση του έργου
Η Έλλη Ζάχου Ταχτσή, μητέρα του σπουδαίου μεταπολεμικού λογοτέχνη Κώστα Ταχτσή, υπήρξε μια ανυπόταχτη γυναίκα, που το μόνο που ήθελε, ήταν να ζήσει ελεύθερη και να αγαπηθεί. Ατύχησε και στα δύο. Υπέκυψε στη σκληρότητα της εποχής της και έγινε πιο σκληρή από αυτήν.
«Η μάνα αυτουνού». Προσφώνηση απαξιωτική, ειρωνική, σαρκαστική, μα τόσο οικεία, τόσο γνώριμη. Ειπωμένη υπαινικτικά και πάντοτε χαμηλόφωνα. Σχεδόν ψιθυριστά. Από αυτούς τους ψίθυρους που είναι μαχαιριές στην καρδιά. Που καμιά φορά όμως γίνονται και φονικά. «Ο γιος αυτηνής», ο Κώστας Ταχτσής, δολοφονήθηκε. Όπως «δολοφονείται» σ’ αυτόν τον κόσμο, ότι απειλεί να ξεσκεπάσει την υποκρισία του.
«Η μάνα αυτουνού», από τα λιγότερα φωτισμένα πρόσωπα στον κυρίως αυτοβιογραφικό συγγραφικό κόσμο του Κώστα Ταχτσή. Στον οποίο βασίστηκε για να γράψει και το σημαντικότερο έργο του. Το «Τρίτο Στεφάνι». Που αποτελεί, πέρα από μια καταγραφή κι ένα ξεμασκάρεμα της αγίας ελληνικής οικογένειας. Κι αν το «Τρίτο Στεφάνι» ταυτίζεται με την ίδια την Ελλάδα, η ιστορία της μητέρας του, ταυτίζεται με όλα τα κρυμμένα μυστικά, που κρατάμε καλά κλειδωμένα σε σκονισμένα μπαούλα, στοιβαγμένα στα υπόγεια της ψυχής μας
Έγραψαν για την παράσταση:
… “Μία παράσταση πέντε αστέρων, από τις καλύτερες της τελευταίας δεκαετίας! Μία κατάθεση ψυχής και μία ανεπανάληπτη ερμηνεία από την Ράνια Σχίζα που θα συζητιέται για χρόνια, ένα κείμενο που σπάει κόκκαλα και μία εμπνευσμένη σκηνοθεσία του άξιου Βαγγέλη Λάσκαρη. Δείτε το!”… Βασίλης Παπαβασιλείου (cosmopoliti.com)
… “Χειμαρρώδες και από σκηνικής άποψης άκρως λειτουργικό, όπως αποδεικνύεται, το έργο της Κικής Μαυρίδου ευτυχεί σε μία εξίσου θερμή απόδοση, που υπογράφει σκηνοθετικά ο Βαγγέλης Λάσκαρης και ερμηνεύει η Ράνια Σχίζα. Η ηθοποιός, σε μία πραγματικά σπουδαία στιγμή, δίνει σάρκα και οστά σε μια γυναίκα που πάλεψε να ξεφύγει από τις νόρμες της εποχής, που ήταν θύμα και θύτης, που διεκδίκησε την ελευθερία και την ανεξαρτησία της με πολύ βαρύ αντίτιμο. Η ερμηνεία της είναι καθηλωτική”… Τώνια Καράογλου (Αθηνόραμα)
…“Αξιοσημείωτη παράσταση, συνταρακτικό, δυνατό και περιεκτικό κείμενο που ξεχωρίζει για την αλήθεια του, σκηνοθετική προσέγγιση ξεκάθαρα αφαιρετική, που εστίασε στην δύναμη του κειμένου και την ερμηνευτική δεινότητα της ηθοποιού, που το απογείωσε με τη συγκινητική ερμηνεία της. Η Ράνια Σχίζα πήρε στους ώμους της το βάρος όλης της παράστασης και ανταποκρίθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Μαγνήτισε τα βλέμματα και την προσοχή των θεατών σε όλη την διάρκεια της παράστασης και κέρδισε επάξια ένα θερμότατο χειροκρότημα”…Άννια Κανακάρη ( kulturosupa.gr)
… “Η Ράνια Σχίζα σε μία μοναδική παράσταση. Σκληρή, αδάμαστη, ένα αγρίμι σε έναν μονόλογο ασύλληπτα σύγχρονο. Πραγματικά σπουδαία ηθοποιός, μία τραγική φιγούρα επί σκηνής του θεάτρου Vault”… Νόρα Ράλλη (Εφημερίδα Των Συντακτών)
…«Ο μονόλογος της Κικής Μαυρίδου, κάτω από τις σκηνοθετικές οδηγίες του Βαγγέλη Λάσκαρη, ξεδιπλώνεται συγκλονιστικά επί σκηνής από τη Ράνια Σχίζα»… Βίλλυ Καλλίγα (Athens Voice)
…«Με την αισθητική της σκηνικής λιτότητας ο Λάσκαρης έδωσε χώρο και ανάσα στον λόγο. Η Μαυρίδου έγραψε ένα κείµενο ζωντανό, δυνατό και στο βάθος του αληθινό. Η Ράνια Σχίζα σε ένα καθηλωτικό αποτέλεσµα που διαταράσσει και ξεπερνά τη σκηνική στατικότητα. Ο λόγος αποκτά κίνηση και ζωή, το κλειστό µπαούλο «ανοίγει» και «αδειάζει» σαν ψυχή εξοµολογούµενη, σαν συνείδηση που αναζητά δικαίωση.»… Κώστας Β. Ζήσης (Εφημερίδα Documento)
…«Συγκλονιστική η Σχίζα θριαμβεύει στην παράσταση. Μια ερμηνεία απ’ αυτές που δεν ξεχνάς. Η Μαυρίδου δίνει ένα πολύ δυνατό κείμενο και ο Λάσκαρης με τη Σχίζα το απογειώνουν. Ανήκει στις παραστάσεις της χρονιάς»… Αλέξανδρος Στεργιόπουλος (gazzetta.gr)
«Δεν έχω ξαναδεί τέτοιο χειροκρότημα. Είχα χρόνια να δω τέτοια παράσταση»… Δημήτρης Γιαγτζόγλου (parapolitika.gr)
… “Ένα δυνατό και περιεκτικό κείμενο που κρύβει επίμονη και διεισδυτική έρευνα, ρεαλιστική απεικόνιση γεγονότων, αλλά και μια πλούσια παλέτα ανθρώπινων συναισθημάτων, έντονων, καθημερινών, αναγνωρίσιμων. Η εξαιρετική Ράνια Σχίζα δίνει μια από τις πιο ολοκληρωμένες θεατρικές ερμηνείες των τελευταίων χρόνων”… Γιώργος Χριστόπουλος (Free Press Η Πόλη Ζει)
… “Η Σχίζα με το λεπτό πινέλο της ερμηνείας της ζωγραφίζει, για 80 λεπτά, κάθε συναισθηματική εναλλαγή της μητέρας του Κώστα Ταχτσή, σε μια παράσταση που αφού σφιχταγκαλιάστηκε από κοινό και κριτικούς, πήρε τη μία παράταση μετά την άλλη”…Γεωργία Καρκάνη (marieclaire.gr)
… “Ένας συναρπαστικός μονόλογος, σκηνοθεσία με μετρό και λιτότητα, εύστοχη μουσική και μια συγκλονιστική ερμηνεία από τη Ράνια Σχίζα δημιούργησαν μια παράσταση που γοητεύει με την απλότητα και συγκινεί με την αλήθεια της”… Σμαρώ Κώτσια (theatrikaprogrammata.gr)
… “Ο Λάσκαρης σκηνοθετεί με απίστευτη δεξιοτεχνία την Ράνια Σχίζα που δίνει μια καθηλωτική ερμηνεία, ένα ρεσιτάλ ερμηνείας, ένα μάθημα υποκριτικής. Μια ερμηνεία που κανείς θεατής δεν θα ξεχάσει ποτέ. Μια σπουδαία ηθοποιός σε μια σπουδαία παράσταση, με εξαιρετικούς φωτισμούς και εξαίσια μουσική.”… Βίβιαν Μητσάκου (Theatre Project 365)
… “Κείμενο αριστουργηματικό με τη Ράνια Σχίζα να δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας”… Μάριαμ Νίκου (koitamagazine.gr)
…“ο σκηνοθέτης εμπιστεύεται το έργο και την Ράνια Σχίζα, βάζοντας στο επίκεντρο της αφαιρετικής του σκηνοθεσίας την ερμηνεία της. Και εκείνη τον δικαιώνει με μια ερμηνεία αληθινή και σπαρακτική”…Ιωάννα Βαρδαλαχάκη (clickatlife.gr)
… “Η Ράνια Σχίζα, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Λάσκαρη, ερμηνεύει με τρόπο συγκλονιστικό τον μονόλογο της Μαυρίδου. Το παρατεταμένο χειροκρότημα στο τέλος επισφραγίζει με τον καλύτερο τρόπο αυτή την καλοδουλεμένη ομαδική προσπάθεια”… Δέσποινα Δημητριάδου (a8inea.com)
… “Από τους συγκλονιστικότερους γυναικείους μονολόγους που έχω δει μέχρι σήμερα. Συγκλονιστική μουσική – κέντημα από τον Μάνο Αντωνιάδη”…Θοδωρής Κανδύλης (sinwebradio.com)
… “Εξαιρετική η Ράνια Σχίζα, που μαγνητίζει τον θεατή σε κάθε δευτερόλεπτο της ερμηνείας της.”… Δημήτρης Μπαμπούλης (tvxs.gr)
… “Ένας συγκλονιστικός μονόλογος, με μια Σχίζα σε ένα αξέχαστο ρεσιτάλ ερμηνείας που δικαίως σπάει ταμεία”… Πάνος Τουρλής (koukidaki.gr)
…«Ο Λάσκαρης σκηνοθετεί με απίστευτη μαεστρία τη Σχίζα, που δίνει μια ατόφια και αληθινή ερμηνεία. Αξίζει να «αγκαλιάσουμε» τέτοια έργα που αφυπνίζουν συνειδήσεις και αφήνουν τόσο δυνατά συναισθήματα»…Θάνος Ξανθός (tetragwno.gr)
…«H Ράνια Σχίζα μετατρέπεται στη μάνα του Ταχτσή και είναι σα να κάνει το τρίτο στεφάνι μόνη της! Δείτε το!»… Νίκος Ελευθερίου (kalitheasi.gr, patrinorama.gr)
… «Η Ράνια Σχίζα ίσως στην καλύτερη ερμηνεία της. Παράσταση που έχει μεστό και αληθινό λόγο, ένας μονόλογος που εκτινάσσεται με την αποκαλυπτικότητα του»… Γιάννης Γαβρίλης (reformer.gr)
…«Η σκηνοθεσία του Λάσκαρη, λιτή και διακριτική, καθοδήγησε μια πολύ καλή ηθοποιό να αναδείξει με τον καλύτερο τρόπο ένα εξαιρετικό κείμενο. Η Σχίζα μας χάρισε μια συγκλονιστική ερμηνεία. Η υπέροχη μουσική του Μάνου Αντωνιάδη λειτουργεί καταλυτικά και θεραπευτικά. Πρέπει να τη δουν ΟΛΟΙ αυτή την παράσταση»… Λένα Σάββα (θέατρο.gr)
…«Το κείμενο ξεχειλίζει από αυθεντικό συναίσθημα και μία σπάνια αλήθεια, ρέει ασταμάτητα με διαδοχικές εικόνες μιας αλλοτινής εποχής και συναισθήματα χαρμολύπης. Η Ράνια Σχίζα αφηγείται με βάθος ψυχής, ωριμότητα και συνέπεια, ισορροπώντας αξιέπαινα από τις πιο δραματικές ως τις πιο ανάλαφρες στιγμές του έργου. Έίναι λίγες οι φορές που βιώνει κάποιος μια ερμηνεία τόσο ολοκληρωμένη. Mία δυνατή παράσταση που σε απορροφά από την αρχή έως το τέλος, χάρη στο καλογραμμένο κείμενο, την υποβλητική ατμοσφαιρική και ουσιαστική σκηνοθετική της λιτότητα και την ατόφια ερμηνεία της Ράνιας Σχίζα”… Ντίνα Καρρά (Only Theatre)
… “Ευφυής σκηνοθεσία και ίσως η πιο σημαντική ερμηνεία που έχω βιώσει όλα αυτά τα χρόνια που παρακολουθώ θέατρο…Η Σχίζα μεταμορφώνει αυτόν τον συγκλονιστικό μονόλογο στον ρόλο της ζωής της.”… Μαριλένα Παππά (Θεατρο.gr)
… “Η Σχίζα ενσαρκώνει την Ταχτσή με τρόπο μοναδικό, ψυχή τε και σώματι. Καθηλωτική. Συγκλονιστική πραγματικά. Ίσως να είναι ο ρόλος της ζωής της. Μία καθόλα άρτια παράσταση που συγκινεί και καθηλώνει. Την προτείνω ανεπιφύλακτα!”… Παναγιώτης Α. Πετρόπουλος (Art Magazino)
«Εξαιρετική παράσταση. Η Σχίζα, κατέθεσε την ψυχή της και απέδειξε πόσο σπουδαία ερμηνεύτρια είναι. Συγκλονιστική σκηνική παρουσία. Μας θύμισε την μαγεία του θεάτρου και της υποκριτικής. Όλα της τα εκφραστικά μέσα ήταν σε απόλυτο συγχρονισμό με τον ρόλο. Μην τη χάσετε!»…Λένια Παλαιολόγου (Pasta Flora Online Magazine)
…«Ένα κείμενο γεμάτο λυρισμό που μας συντάραξε… ο Λάσκαρης έφερε ένα άρτιο αποτέλεσμα επί σκηνής, με το μέτρο και την απλότητα που αρμόζει σε ένα κείμενο με τέτοια δυναμική. Η πηγαία ερμηνεία της χαρισματικής ηθοποιού Ράνιας Σχίζα μας καθήλωσε. Η αισθαντική ατμόσφαιρα της παράστασης ολοκληρωνόταν μέσα από την εξαιρετική μουσική που υπογράφει ο ταλαντούχος Αντωνιάδης. Από τις σπάνιες θεατρικές συγκυρίες»… Έλενα Γαζγαλή (All4Fun)
…«Η ερμηνεία της Σχίζα στο ρόλο της Ταχτσή δεν μπορεί να ξεχαστεί. Δεν γίνεται να ξεχαστεί. Στο Vault συντελείται μία αποκάλυψη, ένας άθλος. Ο μονόλογος που έγραψε η Μαυρίδου θα αφήσει για πάντα το σημάδι του στην καρδιά των θεατών που θα έχουν την τύχη να απολαύσουν τη συγκλονιστική ερμηνεία της Σχίζα που μέχρι το τέλος της παράστασης έχει αναδείξει και μία ακόμη πλευρά της. Αυτή της δασκάλας. Γιατί η ηθοποιός δεν ερμηνεύει απλά, διδάσκει υποκριτική»… Αντώνης Μπούμπας (Urban Life)
… “Μία πραγματικά συναρπαστική παράσταση που αξίζει να δούμε ξανά και ξανά μέχρι να την εμπεδώσουμε”…Κωνσταντίνος Μπούρας – κριτικός θεάτρου (fractalart.gr)
… “Μια μεγαλειώδης ερμηνεία μονολόγου, από τις καλύτερες που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Μια ερμηνεία που αξίζει να παιχτεί πολλές φορές και να γραφτεί με πελώρια γράμματα στη θεατρική μας ιστορία”…Ειρήνη Αϊβαλιώτου (catisart.gr)
…”Μοναδική Ράνια Σχίζα”… Ναταλί Χατζηαντωνίου (Στο Κόκκινο)
… “Ωραία, ζεστή, δυνατή παράσταση!”… Πόπη Αρωνιάδα (Γράφειν /grafei.wordpress.com)
… “Μια παράσταση που ευχαριστηθήκαμε πολύ. Κατ΄ αρχήν με το πολύ ωραίο κείμενο της Μαυρίδου αλλά και με την εξαιρετική ερμηνεία της Σχίζα”…Νίκος Μουρατίδης (nikosonline.gr)
… “Κοφτερό κείμενο, αξιόλογη μουσική, σκηνοθεσία με αδιαφιλονίκητη ποιότητα και σκηνική καλαισθησία, χωρίς υπερβολές και ανούσιες μοντερνιές, καθηλωτική ερμηνεία. Ό,τι και να γράψει κανείς, θα είναι λίγο, μπροστά στη δυναμική της αυθεντικής ερμηνείας της εξαιρετικής Ράνιας Σχίζα. Μια παράσταση που ανήκει σε εκείνες τις θεατρικές στιγμές που αφήνουν αναλλοίωτο το στίγμα τους… Ζωή Τόλη (enetpress.gr)
… “Ένας αξιόλογος μονόλογος για τη διαφορετικότητα. O Βαγγέλης Λάσκαρης, αξιοποιώντας με αφοσίωση το κείμενο της Μαυρίδου, το αφήνει να ακουστεί καθαρά, στήνοντας μια μινιμαλιστική παράσταση. Η Ράνια Σχίζα, επιλογή ιδανική, ξεδιπλώνει έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα και ταυτόχρονα ένα πλήρες υποκριτικό ταλέντο”… Νίκος Ρουμπής (debop.gr)
… “Κείμενο ολοζώντανο, ουσιαστική σκηνοθεσία, και μια Σχίζα υπέροχη, που τήρησε το μέτρο με θαυμαστή ακρίβεια και δεν γλίστρησε σε υπερβολές, συναισθηματισμούς, ευκολίες. ”…Γιώργος Κομνηνάκης (Θεατρο.gr)
…”Υπέροχη ερμηνεία, συγκλονιστικός μονόλογος”… Μαρία Θανασούλια (Στο Κόκκινο)
…“Ποτέ δεν ξαναείδα τέτοιο χειροκρότημα και ανταπόκριση του κοινού σε μία παράσταση. Ένας μονόλογος από τους καλύτερους που έχω δει μέχρι τώρα, που θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται ως μάθημα στις δραματικές σχολές”…Χρύσα Κατσιματιδου (streetradio.gr)
…“Η μάνα αυτουνού αποτελεί μια από τις σπάνιες θεατρικές συγκυρίες όπου το κείμενο, η σκηνοθεσία, η ερμηνεία (η Ράνια Σχίζα, σε μια από τις κορυφαίες ερμηνείες της θεατρικής Αθήνας), ακόμη και ο ίδιος ο χώρος, συνεργάζονται σε απόλυτη αρμονία προς όφελος της μυσταγωγίας”… Μάνος Θηβαίος (urbanlife.gr)
… “Με μία πραγματικά συγκλονιστική ερμηνεία η Ράνια Σχίζα, ανέδειξε στο μέγιστο βαθμό το εξαιρετικό κείμενο της Κικής Μαυρίδου. Μια από τις καλύτερες παραστάσεις της σεζόν”… Γιάννης Κόκκου (paraliaka.gr)
… Συγκλονιστική η ερμηνεία της Ράνια Σχίζα. Μέσα σε 90 λεπτά και καθισμένη σε ένα μπαούλο με μόνο σύμμαχο το φως κατέθεσε την ψυχή της. Ένα συνολικό αποτέλεσμα που υπενθυμίζει την αξία του θεάτρου στη ζωή μας. Μια παράσταση αληθινή όσο και η ίδια η ζωή. Μόνη μας προτροπή να μην την χάσετε!”… Οι συντάκτες του Free Press Εξώστης
… “Αυτός ο μονόλογος, χειμαρρώδης, αποκαλυπτικός και απολαυστικός για το κοινό δίνει την ευκαιρία στη Ράνια Σχίζα, που διαθέτει δεινή υποκριτική ικανότητα, συγκλονιστική σκηνική παρουσία και μέγιστη μεταδοτικότητα, να γράψει άλλη μια επιτυχία στο ενεργητικό της.”…Παύλος Λεμοντζής (kavalawebnews.gr )
… “Η Κική Μαυρίδου έδωσε φωνή στη μάνα του Κώστα Ταχτσή, την Έλλη Ζάχου-Ταχτσή επιτρέποντας τη διερεύνηση της προσωπικότητάς της και την πολυτάραχη σχέση της με τον γιο της. Η ερμηνεία της Ράνιας Σχίζα έγινε το talk of the town μεταξύ κοινού και κριτικών”… Κάτια Σωτηρίου (mytheatro.gr)
… “Αυτή η πολυβραβευμένη παράσταση έχει κλείσει ήδη θέση στην κατηγορία «θρυλικές παραστάσεις που συμπληρώνουν το παζλ του σύγχρονου ελληνικού θεάτρου». Και όπως γίνεται πάντα στους μονολόγους που «τα σπάνε» ιδού η ευκαιρία να ανακαλύψετε τι είδους χορταστικό ερμηνευτικό πολυεργαλείο είναι η Ράνια Σχίζα”… Δημήτρης Πάντσος (popaganda.gr)
… “Η Σχίζα προσφέρει πραγματικά το 100% της ψυχής της κρατώντας καθηλωμένο το κοινό και συγκινώντας το βαθιά, ερμηνεύοντας τον σπουδαίο μονόλογο της Μαυρίδου”…Μαρίνα Αποστόλου (theatrikesapopseis)
… “Η Σχίζα σε μία σπαρακτική, συγκλονιστική, καθηλωτική, συγκινητική ερμηνεία. Απλή και λιτή σκηνοθεσία , μας μεταφέρει σε μια άλλη εποχή, η μουσική υπόκρουση σε αγγίζει από την πρώτη κιόλας νότα και με έναν ασύλληπτα εναρμονισμένο φωτισμό”… Θωμαή Βούλγαρη (Θεατρο.gr)
… “Σπαρακτικές σκηνές που απέδωσε με αλήθεια και ουσία η καταπληκτική Σχίζα. Η σκηνοθεσία, η πρωτότυπη μουσική σύνθεση και ο φωτισμός απογείωσαν την παράσταση”…Μαρία Μαρή (in2life.gr)
… “Από τις πιο όμορφες αφηγήσεις επί σκηνής. Από τις πιο όμορφες εξιστορήσεις των τελευταίων είκοσι και πλέον ετών”… Κώστας Κουλής (Keysmash.gr)
… “Ένα εξαιρετικό θεατρικό κείμενο, μια απόλυτα επιτυχημένη σκηνοθετική γραμμή και μια υπερταλαντούχα ηθοποιός, η οποία δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας που πρέπει να διδάσκεται στις δραματικές σχολές, αποτελούν τη μαγική συνταγή της επιτυχίας”…Μαίρη Γκαζιάνη (now24.gr)
… “Συγκλονιστικό κείμενο, σκηνοθετική μαεστρία, χαρισματική μουσική και μια εκπληκτική Ράνια Σχίζα, που με την ερμηνευτική της δεινότητα και μια αφάνταστη ποικιλία εκφραστικών μέσων, καταφέρνει να αφυπνίσει συνειδήσεις και να ενεργοποιήσει πολύ δυνατά συναισθήματα”…Δανάη Μαρίτσα (Εφημερίδα ΘΕΣΣΑΛΙΑ)
Τα βραβεία της παράστασης:
Βραβείο Γυναικείας ερμηνείας στα Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης από την Kulturosupa.gr.
Βραβείο κοινού καλύτερης παράστασης στα Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης
(Υποψηφιότητα και για βραβείο καλύτερου Πρωτότυπου Κειμένου και καλύτερης Μουσικής)
Πρώτο Βραβείο Γυναικείας ερμηνείας στα θεατρικά βραβεία κοινού του All4fun.
(Υποψηφιότητα και για βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου νεοελληνικού έργου και καλύτερης Μουσικής )
Συντελεστές:
Συγγραφέας: Κική Μαυρίδου
Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Λάσκαρης
Πρωτότυπη μουσική σύνθεση : Μάνος Αντωνιάδης
Σκηνικό / Κοστούμι: Γιώργος Λιντζέρης
Κατασκευή κοστουμιού: Ειρήνη Αβζίδου
Σχεδιασμός φωτισμών: Βαγγέλης Μούντριχας
Φωτογραφίες παράστασης: Χριστίνα Φυλακτοπούλου
Αφίσα παράστασης : Γιάννης Κεντρωτάς
Trailer / Κινηματογράφηση: ORKI Productions
Πρόγραμμα παράστασης: Εκδόσεις Απόπειρα
Επικοινωνία / Προώθηση παράστασης : Νταίζη Λεμπέση
Παραγωγή: VAULT theatre plus
Στο ρόλο της Έλλης Ζάχου Ταχτσή η Ράνια Σχίζα
Τη φωνή του χαρίζει στο ρόλο του Κώστα Ταχτσή ο Νίκος Καραθάνος
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 80′ (χωρίς διάλειμμα)
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Προπώληση στο more.com και στο ταμείο του Εν Αθήναις
* Η παράσταση πραγματοποιείται με την οικονομική υποστήριξη και την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
*ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ
Σχόλια για αυτό το άρθρο