O TAZ παρακολουθεί ένα ταξίδι κάτω από τις πούλιες και τους αυγερινούς που φορούσε ο Έλτον Τζον.
Δεν ήμουν ποτέ φαν του Έλτον Τζον κι αυτό είναι περίεργο γιατί τα φανταχτερά κοστούμια και οι θεατράλε εμφανίσεις πάντα με προσελκύουν. Έγινα fan του μετά το Rocketman. Tην εξαιρετική βιογραφία του, που έστησε ο Ντέξτερ Φλέτσερ σαν μιούζικαλ μέσα στο μιούζικαλ, χωρίς να προσπαθήσει να αφηγηθεί όλη τη ζωή του Έλτον αλλά εκείνα τα χρόνια που έγινε θρύλος.
Η ταινία αρχίζει με τον Έλτον ντυμένο σαν b movie επιστημονικής φαντασίας να σκάει σε ένα συνέδριο Ανώνυμων Αλκοολικών και να τους λέει όταν τον ρωτούν γιατί ήρθε «επειδή έλειπε ο ντίλερ μου». Από κει και πέρα, ξεκινάει ένα οδοιπορικό (μέσα από τις εξομολογήσεις του) από την παιδική του ηλικία που όμως όλο τρέχει σαν ντεμί μιούζικαλ. Πώς αλλιώς να ονομάσεις σκηνές που όλη η γειτονιά βγαίνει έξω και χορεύει στις νότες του μικρού πιανίστα; Πού λέει ψέματα τραγουδώντας για την ειδυλλιακή παιδική του ζωή με έναν αδιάφορο πατέρα και μια μπεκρού μητέρα; Και η ιστορία συνεχίζεται, κάθε φορά με τον Έλτον να φοράει άλλα ρούχα στις συναντήσεις, ως και μπουρνούζι για να αποκαλυφθεί η μοναξιά και η ανάγκη για αγάπη ενός Rocketman χωρίς περικοπές όσον αφορά τη χρήση ναρκωτικών και τη σεξουαλική του ζωή. Κι εκεί είναι το κατόρθωμα του σκηνοθέτη και του σεναριογράφου. Σε κάνουν να δακρύσεις όχι εξ’ αιτίας κάποιου τραγικού γεγονότος του ήρωα τους, αλλά με την εξαιρετική υποκριτική του Τάρον Έγκερτον να σε χώνει σαν ένεση ινσουλίνης στο μέσα του, τη σκέψη, την καλλιτεχνική δημιουργία, την ανάγκη αποδοχής. Κι ενώ θα μπορούσαν, δεν σε μπλέκουν με πριγκίπισσες Νταϊάνες ή το gay γάμο του και τα παιδιά του που θα μπορούσε να βγει καμπ.
Με ένα συγκλονιστικό φινάλε σε αφήνει στο απόγειο της δόξας του και στη στιγμή που αποφάσισε να αλλάξει τη ζωή του. Με ένα ζηλευτό τρόπο, το glitter στο οποίο υπερθεματίζει με μέτρο ο σκηνοθέτης, γίνεται ανθρώπινος ιδρώτας που βγαίνει από τους πόρους σου. Δάκρυ, θέαμα και χαμόγελο. Και στην προσπάθεια να πάρουν ανάσα οι πόροι σου γνωρίζεις έναν πραγματικό ήρωα του διαστήματος που έπεσε θύμα των υποσχέσεων του στο κοινό, αλλά κατάφερε να συνεχίζει να είναι νούμερο 1.
Σχόλια για αυτό το άρθρο