Moυσική έθνικ, λαϊκή, ρεμπέτικη, swing, hip hop, 5000 κόσμος, χαμόγελα, χορός, φίλοι, εκπλήξεις ήταν τα συστατικά μίας μαγικής βραδιάς, που απόλαυσαν όσοι ανέβηκαν τη Δευτέρα 14 Ιουλίου στο Θέατρο Βράχων. Οι Imam Baildi άλλη μια φορά έστησαν ένα πολυθέαμα με άποψη . Έχοντας πάντα εικόνες και χρώματα μέσα τους ισότιμα με τη μουσική ,και ένα project κάθε φορά απόλυτα σχεδιασμένο εκ των προτέρων, χάρισαν ένα διαφορετικό αλλά εντυπωσιακό live στους θαυμαστές τους, ενώνοντας τη δύση με την ανατολή, το νέο με το παλιό, τη συγκίνηση με τον ενθουσιασμό.
Μετά την 35λεπτη εμφάνιση του υπέροχου Leon of Athens και της μπάντας του, οι 10μελείς σε αυτή την περίπτωση Imam Baildi, ανέβηκαν στη σκηνή του κατάμεστου θεάτρου Βράχων και ξεκίνησαν το πιο «απαιτητικό», έως τώρα, live τους με το “The Rider”, το ορχηστρικό εναρκτήριο κομμάτι και του νέου δίσκου τους «ΙΙΙ» που αναμένεται να αφήσει ένα διαφορετικό ραδιοφωνικό αποτύπωμα.
Ηταν μια βραδιά με την μουσική να πρωταγωνιστεί, με τη συγκίνηση που προκαλούν τα γνώριμα και αγαπημένα παλιά τραγούδια, την ενέργεια που μεταδίδουν οι πειραγμένοι νέοι ήχοι των Imam Baildi, την αποδοχή του κοινού στα νέα τραγούδια τους που πρωτοπαρουσίασαν εκείνο το βράδυ και την αγάπη του κοινού προς το συγκρότημα αλλά και τους ξεχωριστούς καλεσμένους τους!
Εκτός από την τραγουδίστρια του γκρουπ, Ρένα Μόρφη, η οποία εντυπωσίασε με τη φωνή και την εκρηκτική της παρουσία, το μόνιμο συνεργάτη τους Mc Yinka, στη σκηνή του θεάτρου Βράχων ανέβηκαν η Γλυκερία, ο Εισβολέας, ο Γιώργος Μαζωνάκης και το μουσικό σύνολο κρουστών Batala.
Η συναυλία τελείωσε με το Samba Clarina και τον Mc Yinka να κάνει το γνωστό παιχνίδι του με το κοινό και να το απογειώνει στην κυριολεξία, ενώ τα χειροκροτήματα τους έφεραν πάλι στη σκηνή για να αποχαιρετήσουν αυτή την μαγική βραδιά με τον κόσμο και την Ρένα Μόρφη να τραγουδούν μαζί το «Πόσο Λυπάμαι».
3 άλμπουμ, εκατοντάδες συναυλιακά χιλιόμετρα σε Ελλάδα, Ευρώπη και Αμερική και 7 χρόνια μετά οι Imam Baildi απέδειξαν προχτές ότι πρέπει να είμαστε πολύ περήφανοι για το παρελθόν αλλά και το παρόν της μουσικής μας
Σχόλια για αυτό το άρθρο