Ένα μόνο επεισόδιο, η κατάλληλη συγκυρία και το σωστό timing είναι αρκετά, για να του δώσουν την ευκαιρία να αποδείξει το ταλέντο του και να γίνει ευρέως γνωστός στο πανελλήνιο, δρέποντας μάλιστα δάφνες για τη συνταρακτική ερμηνευτική του δεξιότητα. Ήταν ικανή η μία και μοναδική φορά, ενσαρκώνοντας τον Ναζί ταγματάρχη – και μάλιστα σε flash back επεισόδιο- στη hit σειρά του ANT1” Άγριες μέλισσες” η ερμηνεία του να συγκλονίσει και να αφήσει άφωνο τον καλλιτεχνικό κόσμο και το τηλεοπτικό κοινό, αφήνοντας ανεξίτηλο το αποτύπωμά της. Ήταν τόσο απόλυτη η ταύτισή του με το ρόλο του, έγινε ένα με αυτόν, που θαρρείς και τον έβλεπες σε 100 επεισόδια της σειράς μαζί! Ο χαρισματικός Στράτος Σωπύλης, αποφοίτησε από την Ανωτέρα Δραματική Σχολή Σύγχρονου Θεάτρου Αθήνας του Γιώργου Κιμούλη, ενώ παράλληλα σπούδασε και Φαρμακευτική! Έχει κάνει εργαστήρια σκηνοθεσίας, υποκριτικής, φωνητικής τέχνης και ειδικό σεμινάριο κινησιολογίας. Έχει πολλά να δώσει στην Τέχνη του, αρκεί οι σκηνοθέτες και οι παραγωγοί να τον επιλέγουν στις δουλειές τους. Γιατί, μόνον καλλιτεχνική αξία θα αποκομίσουν από αυτόν τον ηθοποιό! Είναι μία, ακόμη, από τις χρυσές φλέβες, όπως έχω γράψει παλιά, που είναι κρυμμένες στο ορυχείο και περιμένουν να βγουν στην επιφάνεια. Θεατρικά τον βρίσκουμε τη σεζόν αυτή να συμπρωταγωνιστεί στο έργο ποίημα, από τα πιο σπουδαία της παγκόσμιας δραματουργίας ” Ο θάνατος και η κόρη” του Ariel Dorfman σε σκηνοθεσία της ικανότατης Θάλειας Γρίβα, το οποίο παίζεται στο Θέατρο 104. Είναι από τα έργα που δεν πρέπει να χάσετε! Ο έξοχος ρολίστας Στράτος Σωπύλης, από το Α ως το Ω!
Άγριες Μέλισσες (ρόλος): Ο Μαξ είναι ένας κομφορμιστής χωρίς αναστολές, αυταπάτες και εξωραϊσμούς. Προϊόν μιας εποχής αλλά και διαχρονικός χαρακτήρας. Ευχαριστώ τους συγγραφείς.
Βία: Ο κυρίαρχος ρόλος του πολιτισμού είναι η αποφυγή της.
Γυναικοκτονίες: Αποτέλεσμα αιώνων πατριαρχίας που έχουν διδάξει στο αρσενικό ότι το θηλυκό είναι κτήμα και περιουσία του. Ευτυχώς, πάμε να αλλάξουμε τέτοιες πεποιθήσεις… Μία ακόμη πληγή πεποιθήσεων που θεωρούν τους ανθρώπους υπόλογους για ό,τι γεννήθηκαν και είναι.
Δικαίωση: Ελπίζω να έρθει πριν πεθάνω…
Εαυτός: Δεν αναγνωρίζω κάτι τέτοιο. Μου φαίνεται κατασκευή.
Ζήλος: Ένα ελεγχόμενο πάθος. Το καλύτερο είδος δηλαδή!
Ηθοποιός: Ο νομιμοποιών το παιχνίδι!
Θάλεια Γρίβα: Χείμαρρος από μπούκλες, μελαγχολικό βλέμμα και διάχυτη αγάπη. Χαίρομαι που συναντηθήκαμε!
Ιατρικό εμβόλιο κορωνοϊού: Όπως κάθε εμβόλιο! Η μετατροπή του κακού σε καλό.
Καλλιτεχνικά σχέδια επόμενα: Μια επετειακή συνάντηση με φίλους σε μια καλοκαιρινή δουλειά.
Λευτέρης Χαρίτος: Πιο σινεφίλ κι από εμένα. Γενναιόδωρος και ευγενής. Ευτυχής συνεργασία!
Μανιέρα: Χρήσιμη στην αρχή. Τροχοπέδη , αν δεν πολεμηθεί…
Νέα γενιά ηθοποιών: Πιο ικανή από την προηγούμενη. Χωρίς μύθους και πρότυπα.
Ξένοι ή Έλληνες συγγραφείς: Καλοί να είναι από όπου κι αν μας έρχονται.
Ο θάνατος και η κόρη: Ένα ισοσκελές τρίγωνο με πληγωμένες ακμές…
Παρελθόν: Αέναα παρόν. Επηρεάζει και επηρεάζεται από το τώρα.
Ρόλοι: Καλοδεχούμενοι. Πιο σημαντικοί οι συμπαίκτες…
Συγχώρεση: Σωτήρια γι’ αυτόν που συγχωρεί.
Ταυτότητα (μτφ): Ένα καλειδοσκόπιο. Περισσότερο για τον παρατηρητή και λιγότερο για τον φέροντα.
Υπερπέραν: Αφετηρία και προορισμός.
Φυλακή (μτφ): Ο εαυτός… Και οι άλλοι… Ανάλογα την περίσταση.
Χρονοβόρος: Ο άνθρωπος.
Ψυχολογικός καταναγκασμός: Η κάθε αχρείαστη και ακούσια κοινωνικοποίηση.
Ωραίες συνεργασίες: Ο λόγος που αντέχω
Σχόλια για αυτό το άρθρο