Τελείωσε τη δραματική σχολή Τέχνης’’ Κάρολος Κουν ‘’και ως παιδί του Κουν δεν θα μπορούσε παρά να ακολουθήσει μία καλλιτεχνική πορεία αντάξια της σχολής του και του δασκάλου του! Συνεργάστηκε με μεγάλα ονόματα του θεάτρου και ιδίως με δημοφιλείς καλλιτέχνιδες της Ελληνικής Σκηνής καθώς και με εξαιρετικούς σκηνοθέτες ,αλλά πάντα ο στόχος του ήταν το ποιοτικό ρεπερτόριο ελληνικό και ξένο. Παράλληλα, πρωταγωνίστησε σε πολλές τηλεοπτικές σειρές που σημείωσαν μεγάλη επιτυχία! Ο πολυτάλαντος , άκρως δημιουργικός και πάντα ανήσυχος καλλιτεχνικά , Τάκης Χρυσικάκος, ύστερα από πολλά χιλιόμετρα που διήνυσε επάνω στο σανίδι , αποκτώντας πείρα, γνώσεις και εμπειρία αποφάσισε να στραφεί και στους μονολόγους ένα δύσκολο θεατρικό είδος και απαιτητικό… Γιατί , χρειάζεται ο ηθοποιός που βρίσκεται μόνος του επί σκηνής να διαθέτει όλα τα φόντα και τα προσόντα που χρειάζονται για να φέρει εις πέρας το το ιδιάζον αυτό εγχείρημα… Και τα κατάφερε περίφημα ! ‘’Το άνθος του γιαλού’’ παίχτηκε επί επτά συνεχείς σεζόν και το ‘’Αναφορά στον Γκρέκο’’ πέντε! Τη χειμερινή σεζόν συνεργάζεται με το Κρατικό θέατρο Βορείου Ελλάδος και επωμίζεται διττή ευθύνη στο έργο ‘’Βαβυλωνία ‘’του σπουδαίου Δημήτρη Βυζάντιου πού θα παιχτεί στο θέατρο της Μονής Λαζαριστών. Έχει αναλάβει τη σκηνοθεσία και θα συμμετάσχει στο cast υποδυόμενος τον Ανατολίτη! Του εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στην δύσκολη ομολογουμένως σεζόν που έρχεται σε λίγο καιρό… Ο πολυτάλαντος Τάκης Χρυσικάκος από το Α ως το Ω!
Ασυνεννοησία: ‘’Βαβυλωνία’’. Ένα τσούρμο άτομα προσπαθούν να συνεννοηθούν και δεν μπορούν . Διαχρονικά αυτό υπάρχει από τότε μέχρι σήμερα . Το μεγάλο πρόβλημα της Ελλάδος !..
Βαβυλωνία : Η μεγάλη ευκαιρία από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος να κάνω μία σημαντική παράσταση κανονική, χωρίς μεταμοντέρνο και αποδόμηση …
Γραφικός: Ο κίνδυνος να μην έχεις επίγνωση της πραγματικότητας και να νομίζεις ότι είσαι κάτι άλλο από αυτό που είσαι …
Δημήτρης Βυζάντιος: Αγωνιστής ,από τους πατέρες του έθνους με πλούσια πνευματική και αγωνιστική δράση και όχι μόνο στην Ελλάδα.
Έλληνες συγγραφείς : Η δεκαετία ‘60 με ‘90 ανέδειξε μία πλειάδα σημαντικών σκηνοθετών με πρωτεργάτες το Θεάτρου Τέχνης και τον Κάρολο Κουν. Σήμερα υπάρχουν καλοί συγγραφείς αλλά δεν τους βοηθάει η αντιπνευματική εποχή που ζούμε .
Ζωή: Είπε ένας πεσιμιστής ποιητής στο τέλος της ζωής του :’’Δεν τό’ λπιζα να’ ναι η ζωή μέγα καλό και πρώτο.’’ Χαρές , λύπες ,έρωτες , απογοητεύσεις, πλούτος, ξενύχτια είναι αποτέλεσμα της ζωής …
Ηθοποιός: Αυτό που διδάχτηκα από τους μεγάλους δασκάλους μου είναι σκληρή δουλειά. Πρέπει να ματώνεις επάνω στη σκηνή και να αγνοείς την κολακεία του κοινού η οποία αποπροσανατολίζει …
Θέατρο: Ο ιερός κύκλος που όλα επιτρέπονται !
Ιδανικά : Όντας σε μία ώριμη ηλικία τα ιδανικά μου είναι αποκλειστικά το θέατρο και η οικογένειά μου !
Κ.Θ.Β.Ε: Το θέατρο που μου έδωσε την ευκαιρία να κάνω την παράσταση , άνθρωποι που επιτέλους μπορώ να συνεννοηθώ και ελπίζω να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας …
Λάθη: Άπειρα πού από αυτά διδάχτηκα …
Μονόλογοι : Όταν κλείνει μία πόρτα ανοίγει ένα παράθυρο . Όταν βρέθηκα μία σεζόν χωρίς δουλειά αποφάσισα να ασχοληθώ με τους μονολόγους και με πολύ σκληρή δουλειά έκανα τους : ‘’Αμάρτημα της μητρός μου’’ του Βιζυηνού , ‘’Διηγήματα’’ του Παπαδιαμάντη, ‘’ Ο καιρός των Χρυσανθέμων’’ του Μάνου Ελευθερίου , ‘’Αναφορά στον Γκρέκο ‘’του Καζαντζάκη . Έμαθα πολλά! Μία καταπληκτική άσκηση του ηθοποιού !
Νεωτερισμοί: Απαραίτητοι, όταν χρησιμοποιούνται σαν αλυσίδα για να πάρει το καινούργιο σκυτάλη από το παλιό. Όταν βίαια αποκόπτονται από το παλιό τότε δημιουργούνται τέρατα …
Ξένο ρεπερτόριο: Αποτέλεσμα της αντιπνευματικής εποχής μας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μας να μην έχουμε μεγάλους αντίστοιχους συγγραφείς και , έτσι, ανατρέχουμε σε παλαιούς συγγραφείς με καινούργιες οπτικές των έργων, άλλοτε πετυχημένες και άλλοτε όχι .
Όρκος : Εκτός από τον όρκο της πίστης όλοι οι άλλοι όρκοι είναι για να αναιρούνται .
Παράσταση: Μας έλεγε ο δάσκαλος Κουν: ‘’ Μία πετυχημένη παράσταση χρειάζεται να έχει τρία πράγματα: δουλειά, δουλειά , δουλειά …’’
Ρόλοι: Ποτέ δεν είναι το κριτήριο μου να επιλέξω ένα έργο για να παίξω ένα ρόλο. Πάντα με ενδιαφέρει το θέμα και το σύνολο. Σημαντικό για εμένα είναι να συμμετέχω σε μία καλή παράσταση .
Σκηνοθεσία : Εμπειρία, γνώση ,παιδεία, σκληρή δουλειά, μα πάνω από όλα αισθητική. Αυτό διαφοροποιεί μία παράσταση από μία άλλη …
Τρόμος: Ο μόνος τρόμος που έχω είναι να μην πέσει ο ουρανός στο κεφάλι μου (γέλια).
Υπεκφυγή : Δικαιολογίες για να αποφύγουμε την αλήθεια . Είμαι λάτρης της αλήθειας. Η λέξη προέρχεται από το α – λήθη που σημαίνει δεν ξεχνώ.
Φόβοι: Η πίστη μου με βοηθάει να μπορώ να αντιμετωπίσω τους φόβους του δικού μου θανάτου .Ο φόβος μου είναι να είναι καλά οι άνθρωποι που αγαπώ και να είμαι υγιής γιατί τώρα μπορώ να προσφέρω πολλά στο θέατρο!..
Χειμερινή σεζόν (επόμενα σχέδια) :Θα είμαι μαζί σας με τη ‘’Βαβυλωνία’’ όλη τη χειμερινή σεζόν ,αλλά κάνω και όνειρα για το μέλλον …
Ψυχανάλυση: Απαραίτητη, όπως πηγαίνουμε στον οδοντίατρο, όταν μας πονάει το δόντι. Έτσι, όταν έχουμε κάποια προβλήματα , πρέπει να πηγαίνουμε στον ψυχοθεραπευτή ή στον ψυχίατρο και χωρίς να ντρεπόμαστε …
Ωραία ζωή: Εκτός από το θέατρο υπάρχει και η ζωή. Θάλασσα , ήλιος, καλοκαίρι Πόρτο Ράφτη , Χαλκιδική, Κρήτη , Μύκονος και τόσα άλλα υπέροχα μέρη της Ελλάδος που μπορείς να ζήσεις όμορφη ζωή!
Σχόλια για αυτό το άρθρο