Για την πολύ ωραία συνέντευξη της Άννας στο περιοδικό «ΒΗmagazino» σχολιάζει και γράφει ο Στέλιος Κοντέας
«…Παρουσιάζει ενδιαφέρον το γεγονός ότι το μικρό όνομα της Άννας Βίσση αποτελεί μια παλινδρομή, ακούγεται το ίδιο δηλαδή, είτε το διαβάσεις κανονικά είτε αντίστροφα (σ.σ.: αυτό, βέβαια, ισχύει για όλες τις Άννες του κόσμου!). Διότι, όπως και αν ..
προσπαθήσεις να την ερμηνεύσεις, καταλήγεις στο ίδιο συμπέρασμα. Από όσες στυλιστικές φάσεις και αν έχει περάσει, ό,τι και αν έχει τραγουδήσει, η φωνή της είναι πάντα εκεί, το πάθος της το ίδιο – μονίμως παρόν, ακόμη και στις λανθασμένες επιλογές…»
Αυτά γράφει μεταξύ άλλων ο δημοσιογράφος που προλογίζει την Άννα Βίσση στη συνέντευξή της στο ένθετο περιοδικό της εφημερίδας «Το Βήμα» (!), που υποχρεώθηκε για άλλη μία φορά να… υποκύψει στη δημοτικότητα της απόλυτης ελληνίδας σταρ φιλοξενώντας τη στο εξώφυλλο του “BHmagazino”! (Βρε, πώς αλλάζουν οι καιροί!)
Αγοράστε, λοιπόν, «Το Βήμα της Κυριακής», όχι για να διαβάσετε πολιτικά (που μπορεί και να τα απεχθάνεστε!), αλλά για να απολαύσετε ολόκληρη τη συνέντευξη της all time classic ελληνίδας τραγουδίστριας, με τους φανατικούς φίλους και τους φανατικούς εχθρούς – που, πολλές φορές, έστω κι αργά, αναγνωρίζουν τη διαχρονικότητά της!
Μια συνέντευξη με, πραγματικά, πολύ ενδιαφέρουσες αποστροφές από την συνεντευξιαζόμενη, όπως η κάτωθι:
«Μα είναι θεϊκό τραγούδι το “Piece of my Heart”. Το φοβόμουν τόσο πολύ. Αρνιόμουν κατηγορηματικά να το πω, γιατί τη λατρεύω (την Τζάνις Τζόπλιν). Το τόλμησα τελικά, γιατί, αν τρελαίνεσαι για ένα τραγούδι, καλό είναι να το λες χωρίς να σε ενδιαφέρει η σύγκριση. Επόμενος στόχος είναι να πω ένα της Εντίθ Πιάφ, το “La Vie en Rose”. Ή το “Ne me quittes pas” του Ζακ Μπρελ».
Μας επιτρέπει η Άννα να κλείσουμε από τώρα τα μάτια και να ονειρευτούμε ότι ερμηνεύει τα δύο τελευταία;…
Είναι βέβαιο ότι θα ξεπεράσει όλες τις ελληνίδες που προσπάθησαν να πλησιάσουν τις πρώτες ερμηνείες, αφού –μεταξύ όσων ημών την έχουμε δει live να τραγουδάει– είναι ίσως και η μόνη που μπορεί να συγκριθεί μαζί τους!
Υ.Γ. Η συμμετοχή της στη Eurovision που χαρακτηρίζεται από τον συνάδερφό μου «πανθομολογούμενη αποτυχία», δεν έγινε φυσικά το 2005, αλλά το 2006! Όσο για το «Αγάπη είναι Εσύ», για το οποίο αναφέρει ότι έχει «ίσως τους πιο κακόγουστους στίχους σε ολόκληρο το ρεπερτόριό της», είμαι βέβαιος ότι ο Νίκος Καρβέλας θα… τρίβει τα χέρια του από ευτυχία αφού κατάφερε ξανά το σκοπό του!… Να προκαλέσει και να σαρκάσει τη σοβαροφάνεια της εποχής του, ως γνήσιος επίγονος του Όσκαρ Ουάιλντ!
Στέλιος Κοντέας
Facebook Group «Η Άννα Βίσση στον 21ο αιώνα»
17.3.2013
Το παρακάτω κείμενο αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της ίδιας (!) εφημερίδας που, λίγες ώρες νωρίτερα, φιλοξενούσε στο εξώφυλλο του περιοδικού της την απόλυτη ελληνίδα σταρ!
http://www.tovima.gr/media/article/?aid=503507
Πώς μπορούμε εμείς να… μετανιώσουμε για όσα γράψαμε για τη “φιλοξενία” αυτή;
Είτε τη λατρεύουν είτε τη μισούν, είτε την επευφημούν είτε την αποδοκιμάζουν, όλοι ασχολούνται μαζί Της!
Κι αυτό είναι κάτι σπάνιο και ουδόλως τυχαίο!
Και που να την είχανε δει και live οι τύπου brilliant που ζουν με το να κρίνουν τους επιτυχημένους με soundtrack την ώρα του ιερού τους εργου πάμπολλα δικά τους απωθημένα!
Στέλιος Κοντέας
Facebook Group «Η Άννα Βίσση στον 21ο αιώνα»
18.3.2013
Σχόλια για αυτό το άρθρο