Για το ανατρεπτικό έργο του Guillem Clua ‘’Smiley’’, μιλά στο Cosmopoliti , ο ένας από τους δύο πρωταγωνιστές του, ο Μίνως Θεοχάρης, από τους πολυτάλαντους ηθοποιούς της νέας γενιάς με πολύ μέλλον, ευγενικός, σεμνός, χαμηλών τόνων και ‘’αψώνιστος’’. Την παράσταση, η οποία έρχεται στο Black box στις 28 Σεπτεμβρίου, σκηνοθέτησε ο ικανότατος Μάνος Πετούσης -ένας από τους σκηνοθέτες με πολύ μέλλον- γνώρισε μεγάλη επιτυχία στην Αθήνα, εύχομαι το ίδιο να συμβεί και στη Θεσσαλονίκη
-Το ‘’Smiley’’ διαπραγματεύεται τις σχέσεις ενός ομοφυλόφιλου ζευγαριού. Το ελληνικό θεατρικό κοινό μπορεί να ‘’δεχτεί’’ τέτοιου είδους έργα;
Εννοείται πως μπορεί! Αποδεδειγμένα πλέον. Αυτό που ζούμε με το “Smiley” είναι κάτι μαγικό. Το έργο μιλάει για τον έρωτα βασικά και ο έρωτας από μόνος του είναι κάτι μαγικό .Όλοι τελικά μπροστά σε αυτόν είμαστε το ίδιο.
-Ποια ήταν η σκηνοθετική ματιά του ικανού Μάνου Πετούση;
Νομίζω πως η σκηνοθετική ματιά του Μάνου είναι εντελώς ακομπλεξάριστη και ακροβατεί ανάμεσα σε ένα παιχνίδι και μια βαθιά ευαισθησία. Είναι ειλικρινής προσέγγιση ενώ φυσικά εμπεριέχει πολύ μα πολύ χιούμορ.
-Η ομοφοβία στην Ελλάδα σε ποιο βαθμό υφίσταται;
Στο βαθμό που της επιτρέπουμε.
-Οι Έλληνες σε σχέση με τους κατοίκους του εξωτερικού πώς αντιμετωπίζουν τους ομοφυλόφιλους;
Δεν έχω ζήσει στο εξωτερικό και δεν μπορώ να γνωρίζω σε απόλυτο βαθμό. Γενικώς η Ευρώπη σε σχέση με την Αμερική, για παράδειγμα, είναι πολύ πιο επί της ουσίας μπροστά. Η Ελλάδα πιστεύω πως είναι ας πούμε σε έναν καλό δρόμο, αν και έχει αρκετή απόσταση να διανύσει ακόμη…
-Ποια είναι τα επόμενα καλλιτεχνικά σου σχέδια;
Ξεκινάω το Νοέμβρη μια μεγάλη περιοδεία της θεατρικής μεταφοράς του μυθιστορήματος “Αυτή η νύχτα μένει” του Θάνου Αλεξανδρή σε σκηνοθεσία Κίρκης Καραλή.
Σχόλια για αυτό το άρθρο