Ογκρέσα: μυθική μορφή. Μυστηριακή γυναίκα με ακαταμάχητο έως επικίνδυνο ερωτισμό. Υποδηλώνει τη μοιραία, τη γυναίκα πλανεύτρα. Αναφέρεται και ως γυναίκα δράκαινα. Επίσης είναι και ο τίτλος του νέου βιβλίου που έγραψε ο Κώστας Κρομμύδας και η παρουσίασή του έγινε χθες στο Σινέ Κεραμεικός. Κατάμεστη η αίθουσα, πολλοί φίλοι και συνάδελφοι τίμησαν με την παρουσία τους τον Κώστα Κρομμύδα και την Ογκρέσα! Η Κατερίνα Γκαγκάκη -ιδιαιτέρως όμορφη μέσα στο γαλάζιο φόρεμα- ήταν η συντονίστρια της παρουσίασης, ενώ για το βιβλίο μίλησαν μεταξύ άλλων η Άννα Αδριανού -με νέο καρέ look στα μαλλιά-, ο Αλέξανδρος Ρήγας και η Μαρίνα Τσικλητήρα.
Ο Κώστας Κρομμύδας γεννήθηκε στα Τρίκαλα όπου και μεγάλωσε. Είναι απόφοιτος του Εθνικού Θεάτρου, ενώ έχει παρακολουθήσει τα σεμινάρια του Ανδρέα Μανωλικάκη πάνω στη μέθοδο διδασκαλίας του actor studio. Συμμετείχε στα «Χορικά» της Ζουζού Νικολούδη για δύο χρόνια. Έχει παίξει σε πολλές τηλεοπτικές σειρές, στο θέατρο και στο σινεμά. Την περίοδο 2010-2012 ήταν βασικός εισηγητής στις ημερίδες του ινστιτούτου πρόληψης – διατροφής και υγείας, με θέμα Eκπαιδεύοντας παιδιά και γονείς σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής.
Τον Μάιο του 2012 εκδόθηκε το πρώτο του βιβλίο Μπαμπά, μεγάλωσέ με και τον Μάιο του 2013 το μυθιστόρημά του Η ζωή που έλειπε, που ένα χρόνο μετά αναδείχθηκε ως ένα από τα δέκα συγκινητικότερα βιβλία της χρονιάς. Παραδίδει μαθήματα υποκριτικής στο Θέατρο των Αλλαγών και στο ARMANI MUSICAL THEATER CENTER. Από το 2013 διδάσκει «δημόσιο λόγο-public speech» στη σχολή δημοσιογραφίας του ΑΝΤ1 και διατηρεί καθημερινή ραδιοφωνική εκπομπή στο love radio 97,5. Αρθρογραφεί στη Real News, στο infokids.gr και στο περιοδικό «παιδί και νέοι γονείς».
Ο Αλέξανδρος Ρήγας αποκάλυψε ότι η πρώτη επιλογή για τη σειρά Ντόλτσε Βίτα ήταν ο Κώστας Κρομμύδας, αλλά τελικά δεν δέχτηκε και ο ρόλος πέρασε στην ιστορία της τηλεόρασης με το Θανάση Ευθυμιάδη.
Η Μαρίνα Τσικλητήρα παρουσιάζει το βιβλίο
H αιθουσα του Σινέ Κεραμεικός ήταν γεμάτη και η παρουσίαση ήταν από τις ωραιότερες που έχουν γίνει.
Η βραδιά άρχισε με ένα καταπληκτικό χορευτικό επί σκηνής
Σχόλια για αυτό το άρθρο