Χορεύει, τραγουδάει, μιμείται, παίζει στο θέατρο, συμμετέχει στην κριτική επιτροπή μιας καθημερινής εκπομπής με θέμα τη μόδα και έχει μια ισορροπημένη οικογένεια. Μα, πώς τα καταφέρνει όλα η Μπέττυ Μαγγίρα;
Σε όποιο πλαισιο κι αν τη δεις, έχεις την αίσθηση ότι η Μπέττυ Μαγγίρα θα βρει τον τρόπο να κάνει τη διαφορά, να βάλει μια προσωπική σφραγίδα με το μπρίο και το χιούμορ που τη χαρακτηρίζουν. Ακόμα κι αν δεν έχεις παρακολουθήσει όλη την πορεία της, το καταλαβαίνεις όταν σηκώνεται από την καρέκλα του κριτή στο «My Style Rocks» για να παραστήσει –με εντυπωσιακό όσο και ξεκαρδιστικό τρόπο– μία από τις διαγωνιζόμενες.
Η εξωτερική της εμφάνιση διατηρεί τα χαρακτηριστικά που την ανέδειξαν ως μοντέλο στο ξεκίνημά της, ενώ τα καλλιτεχνικά της γονίδια την έχουν προικίσει με το ταλέντο μιας πραγματικής show-woman. Παράλληλα με την τηλεοπτική της παρουσία, φέτος συμμετέχει στο μιούζικαλ «Matilda», στο θέατρο Ακροπόλ, υποδυόμενη τη μητέρα της μικρής πρωταγωνίστριας στο πλευρό του Κώστα Κόκλα. Και, βέβαια, εκτός σκηνής είναι η ίδια μητέρα δύο κοριτσιών και ευτυχισμένη με τον πατέρα τους, Δημήτρη Μάζη. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της; Ίσως αυτό που λέει η Matilda στο έργο: «Το να είσαι διαφορετικός από τους άλλους είναι η δύναμή σου».
Σακάκι και ολόσωμη φόρμα WYou, Attica. Στο δεξί χέρι, χρυσό δαχτυλίδι, Marco Bicego. (Ηλεκτρονική επεξεργασία εικόνας: Ηλιάνα Μποβόλη)
–Πώς αντιμετώπισες τον ρόλο σου στη Matilda, που έχει χορό και τραγούδι υψηλών απαιτήσεων;
Στις πρόβες έλεγα «θα τα καταφέρω;» Είναι πολύ απαιτητικό εγχείρημα. Χρειάζεται καλή φυσική κατάσταση, να αθλείσαι, να τρέχεις, πράγματα που δεν προλαβαίνω να κάνω λόγω των γυρισμάτων και των παιδιών. Είναι δύσκολο.
–Φέτος, που έχεις και θέατρο και τηλεόραση, τα παιδιά σου σε ζητάνε;
Πάντα βρίσκω χρόνο για τα παιδιά. Τα γυρίσματα είναι την Παρασκευή και το σαββατοκύριακο. Τις αφήνω να κοιμηθούν πιο πολύ, να χαλαρώσουν, τις παίρνει ο μπαμπάς τους και πηγαίνουν βόλτες. Έρχονται και λίγο στο στούντιο και παρακολουθούν τι γίνεται, οπότε δεν τους λείπω τόσο. Γνωρίζουν ότι αυτό θα κρατήσει τρεις μήνες. Δεν ξέρω αν θα άντεχα όλο τον χρόνο και θέατρο και τηλεόραση.
–Πόσων ετών είναι οι κόρες σου;
Εννέα η μεγάλη και πέντε η μικρή.
–Θα τις άφηνες να παίξουν στο θέατρο;
Τους έχω πει ότι δεν είμαι από τις μητέρες που θέλουν το παιδί τους να παίξει από μικρό. Η μεγάλη ήθελε πάρα πολύ, αλλά δεν ξέρω πώς μπορεί ένα παιδί να ανταποκριθεί σε όλο αυτό. Δεν ξέρεις πώς θα το βιώσει, πώς θα του βγει μετέπειτα. Τα παιδιά βλέπουν το θέατρο ως κάτι ευχάριστο, γλυκό και μαγικό –που είναι όντως μαγικό–, αλλά είναι και μια δουλειά. Μεγαλώνοντας, ας κάνουν στη ζωή τους ό,τι θέλουν. Τότε θα ξέρουν αν πραγματικά είναι επιλογή τους, χωρίς να επηρεάζονται από μένα.
–Ο μπαμπάς τι λέει για όλα αυτά;
Ο μπαμπάς είναι πολύ cool. Ως αθλητής, ξέρει πώς μπορείς να καθοδηγήσεις σωστά ένα παιδί. Είχε κλίση στον αθλητισμό και ο πατέρας του τον παρακίνησε με καλό τρόπο να ασχοληθεί με το κολύμπι, παρόλο που δεν τον κέντριζε. Έτσι κατέληξε στο πόλο. Τα αγόρια θεωρώ πως είναι πολύ πιο δύσκολο να βρουν τον δρόμο τους από τα κορίτσια.
Φόρεμα Matis, Attica. Πέδιλα Ted Baker, Attica. Σκουλαρίκια από κίτρινο χρυσό 18Κ με αμέθυστο, citrine και μπριγιάν, από τη συλλογή Jaipur, Marco Bicego.
–Με τον Δημήτρη πόσα χρόνια είστε μαζί;
Δεκαπέντε.
–Είστε ωραίο ζευγάρι.
Ευχαριστούμε. Επικοινωνία, αν δεν υπάρχει επικοινωνία, δεν γίνεται τίποτα.
–Τελικά, οι ωραίοι δεν έχουν ανασφάλειες.
Δεν είναι όλοι οι ωραίοι έτσι, μη νομίζεις. Ο Δημήτρης ξέρει τι θέλει. Είναι πολύ σίγουρος για τον εαυτό του και νιώθει σιγουριά και για μένα. Επίσης, βλέπει τι με κάνει ευτυχισμένη και, επειδή θέλει να είμαι ευτυχισμένη και να είμαστε καλά, με αφήνει ελεύθερη. Είναι πάρα πολύ υποστηρικτικός.
–Εσύ πώς ξεκίνησες;
Ξεκίνησα ως μοντέλο και, επειδή είχα πολλή άνεση με τον φακό, όλο και με έσπρωχναν προς την τηλεόραση. Η αδελφή μου η Ματθίλδη ήταν ήδη γνωστή και η αλήθεια είναι ότι κι εμένα με κυνηγούσαν από παλιά να βγω στο θέατρο, αλλά το απέφευγα γιατί ήταν πολύ απαιτητικό. Είναι στρατός το θέατρο. Μου αρέσει βέβαια η αμεσότητα που σου προσφέρει με το κοινό, γι’ αυτό και προτιμώ το πιο ελεύθερο κομμάτι του, το επιθεωρησιακό, το stand-up comedy. Η επικοινωνία με τον θεατή είναι το καλύτερό μου.
–Πώς και ασχοληθήκατε και οι δύο αδερφές με τα καλλιτεχνικά;
Αυτό προέρχεται από την οικογένεια. Από την γιαγιά και τον πατέρα μας, ο οποίος τραγουδούσε και, εν μέρει, είχε μεγάλη τύχη στη ζωή του, αλλά δεν την εκμεταλλεύτηκε. Ουσιαστικά, ήταν ένα προσφυγόπουλο που είδε τη μεγάλη ζωή και τρόμαξε. Είχε σημαντικές ευκαιρίες, να υπογράψει συμβόλαιο στην Αμερική με τους Los Paraguayos, μετά στα Νέα Ταλέντα του Οικονομίδη και αργότερα στο Να η ευκαιρία… Ήταν έντιμος άνθρωπος και φιλότιμος, και ίσως να μην μπορούσε να ισορροπήσει ποτέ στον χώρο αυτό. Δεν ήξερε αν θα κατάφερνε να κρατήσει οικογένεια και καριέρα μαζί και προτίμησε την οικογένεια. Προφανώς, δεν ήταν έτοιμος.
–Με την Ματθίλδη ήσασταν ντουέτο τύπου αδερφές Μπρόγιερ.Το έχετε σπάσει αυτό πια, έχει η καθεμία τον δικό της δρόμο.
Η Ματθίλδη είχε καριέρα και πριν, μόνη της, όπως κι εγώ είχα κάνει πραγματάκια στην τηλεόραση και το μόντελινγκ. Μετά τις εμφανίσεις μας μαζί και με τον Σάκη Ρουβά στο Starz είχα μείνει έγκυος, οπότε έπρεπε να καθίσω ένα-δυο χρόνια για το παιδί, και ανεξαρτητοποιηθήκαμε. Ωραίο είναι το ντουέτο, αλλά θεωρώ ότι είναι και λίγο δεσμευτικό.
–Υπάρχει ο κίνδυνος να ταυτιστείς τόσο, ώστε να χάσεις την ταυτότητά σου.
Ναι, και μπορεί να χάνεις πράγματα. Η Ματθίλδη είναι υπερταλαντούχο πλάσμα και νομίζω ότι θα την αδικούσε αν περιοριζόταν στο ντουέτο. Αν όμως προκύψει κάτι, γιατί το έχουμε σκεφτεί, θα το ξανακάνουμε. Μπορεί η καθεμία να κάνει την καριέρα της και παράλληλα να είμαστε μαζί όποτε δοθεί η ευκαιρία και το θέλουμε.
–Ποια είναι η χειρότερη εμπειρία που είχες ποτέ στη δουλειά σου;
Δεν είχα κακές εμπειρίες γενικότερα, γιατί έχω ένστικτο και επιλέγω πράγματα που μου ταιριάζουν. Έχω κάνει, βέβαια, και δουλειές που δεν πήγαν τόσο καλά, αλλά το ένιωθα από πριν ότι θα συνέβαινε αυτό.
–Η καλύτερη εμπειρία;
Σίγουρα μία από τις κορυφαίες ήταν όταν παρουσιάσαμε με την Ματθίλδη τον ελληνικό τελικό για το τραγούδι που θα μας εκπροσωπούσε στη Eurovision. Ήταν πολύ δυνατές στιγμές, γιατί αυτό που κάναμε συνδύαζε πολλά, παρουσίαση, μιούζικαλ, χορό, τραγούδι. Και ήταν στις καλές εποχές, που η ΕΡΤ είχε να διαθέσει για να γίνουν ωραίες παραγωγές. Επίσης πολύ δυνατή στιγμή στην καριέρα μου θεωρώ ότι ήταν η συμμετοχή μου στο μιούζικαλ Mamma mia.
Πουκάμισο Zadig & Voltaire, Attica. Παντελόνι WYou, Attica. Ρολόι De Ville Trésor με λεπτή κάσα από χρυσό Sedna™ 18Κ και διαμάντια, Omega.
–Στο «My Style Rocks» πώς περνάτε;
Τέλεια! Έχουμε δέσει πάρα πολύ με τον Δημήτρη και τον Στέλιο, γελάμε πάρα πολύ και στον αέρα. Έχει τη δυσκολία του, όπως όλα τα τηλεοπτικά προγράμματα, αλλά μου αρέσει και καλύπτει ένα κομμάτι της προσωπικότητάς μου, την αγάπη μου για τη μόδα.
–Με την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, που είχε δεχθεί και μεγάλη επίθεση, πώς τα πάτε;
Τα πάμε τέλεια, γιατί υπάρχει σωστή συνεργασία και επικοινωνία. Από τη στιγμή που η Κωνσταντίνα αυτοσαρκάζεται και ανταποκρίνεται στο χιούμορ που της κάνουμε, έχουμε γίνει μια ωραία ομάδα με πολύ καλή χημεία μεταξύ μας.
–Τι χρειάζεται για να γίνει κάποιος κριτής;
Πάντα ο κόσμος θέλει να σου βάλει μια συγκεκριμένη ταμπέλα. «Αυτή είναι ηθοποιός, αυτή είναι τραγουδίστρια, τι δουλειά έχει εκεί;» Εκείνο που δεν καταλαβαίνουν είναι ότι πρόκειται για τηλεοπτικό σόου, οπότε η παραγωγή αναζητά πρόσωπα που είναι και τηλεοπτικά και έχουν σχέση με τη μόδα. Έγιναν πολλά δοκιμαστικά και με διάφορους συνδυασμούς ανθρώπων μέχρι να καταλήξουν. Ικανοποιούσα τα κριτήριά τους και με πήραν.
–Ποιο στιλ τελικά ροκάρει;
Στιλ δεν είναι να είσαι πάντα in fashion. Δες την Diane Keaton, φοράει κατεξοχήν ανδρικά κοστούμια, πουκάμισα, ζιβάγκο. Μπορεί να μη σου αρέσει, αλλά λες «έχει ένα στιλ».
–Στην Ελλάδα ποιο μοντέλο έχει στιλ;
Η Βίκυ Καγιά. Όπως και πολλές γυναίκες που δεν τις ξέρεις, άγνωστος κόσμος που δεν κινείται στο χώρο της μόδας, σαν τις κουμπάρες μου, την Αριάδνη και τη Μαργαρίτα – πάρα πολύ στιλάτες γυναίκες, φανταστικά ντυμένες.
–Τι λες για τα πρότυπα που προβάλλουν τα περιοδικά;
Δεν έχουν στιλ όλες όσες μπαίνουν στα περιοδικά. Εμείς ψάχνουμε γυναίκες που αντιλαμβάνονται τη μόδα και την προσαρ-μόζουν πάνω τους. Τα ρούχα δεν πρέπει να σε φοράνε, αλλά να τα φοράς. Για μένα, αυτό είναι η μόδα. Ένας οίκος, για παράδειγμα, έβγαλε κάτι πολύ χοντροκομμένα παπούτσια, σαν τα αθλητικά του μπαμπά σου. Δεν πάνε σε όλες τις γυναίκες και δεν σημαίνει ότι επειδή είναι φίρμα θα τα φορέσω κι εγώ! Πρέπει να βρεις τι κολακεύει τον σωματότυπό σου, τι σε αναδεικνύει, ώστε όσοι σε βλέπουν να πουν «κοίτα μια ωραία ντυμένη γυναίκα». Εγώ η ίδια δεν θα πω ποτέ «κοίτα, φοράει την τάδε φούστα, το τάδε sneaker και το τάδε jacket», θα πω «κοίτα τι ωραία που είναι ντυμένη», χωρίς να ξέρω τι φοράει.
–Πώς πρέπει να προσέχει μια γυναίκα τον εαυτό της;
Θεωρώ ότι πρέπει να ξεκινά από την κορυφή και να πηγαίνει προς τα κάτω. Πρέπει να βρει το χρώμα των
μαλλιών και το μήκος που της πάει. Να ξεκολλήσουμε πια από τα extensions και τα μακριά μαλλιά! Τα φρύδια, επίσης, είναι πολύ σημαντικά για το βλέμμα, πρέπει να είναι καλοσχηματισμένα. Θυμάσαι παλιά που ήταν μόδα τα πολύ λεπτά, σαν τσιγκέλια, που τα λέω εγώ; Απαίσιο! Τώρα έχουμε πάει στο άλλο άκρο, που είναι όλα ζωγραφισμένα. Τα χείλη έχουν φύγει σε άλλη διάσταση. Βλέπω μια εκπομπή με ανθρώπους που έχουν κάνει μεγάλα λάθη με πλαστικές, τεράστια χείλη, τεράστια στήθη, και πάνε να τα διορθώσουν. Κάποια δεν διορθώνονται και καταστρέφουν τη ζωή τους, πολλοί πεθαίνουν κιόλας από τις πολλές επεμβάσεις! Νομίζω ότι είναι αρρώστια, σαν την ανορεξία. Θεωρώ ότι μια γυναίκα δεν πρέπει να επεμβαίνει πάρα πολύ στο σώμα της. Το στήθος καλό είναι να μένει φυσικό, εκτός αν δεν έχει καθόλου, οπότε το καταλαβαίνω. Μια γυναίκα θέλει να είναι ωραίο το στήθος της. Να μη γίνονται όμως υπερβολές. Αυτό θέλει ψάξιμο, να έχεις το μυαλό και την αισθητική να κρίνεις και να πας σε σωστό γιατρό. Είμαι επίσης υπέρ των επεμβάσεων αν κάτι σου ασχημαίνει πάρα πολύ το πρόσωπο. Δεν μπορώ όμως να βλέπω κορίτσια 18 ετών να κάνουν πλαστικές, μου γυρίζει το μάτι. Εντάξει, δεν φταίνε εκείνα, υπάρχει μια οικογένεια από πίσω. Τι να πω τώρα εγώ, ποιον να κατακρίνω, το παιδί ή την μάνα;
–Υπάρχει και η συνεχής αυτοπροβολή μέσα από τα social media…
Αυτό με το Instagram έχει παραγίνει. Δεν θα ξεχάσω ποτέ, είχαμε πάει με τον Δημήτρη στη θάλασσα και ήταν μια τύπισσα πάνω σ’ έναν βράχο που πόζαρε μια ώρα από δω, μια ώρα από κει για να ανεβάσει μια φωτογραφία η οποία τελικά δεν έδειχνε τον πραγματικό της εαυτό. Είναι σαν να ζει κανείς μέσω μιας ψεύτικης πραγματικότητας. Πιάνω τον εαυτό μου καμιά φορά να παρασύρεται, τρομάζω και βάζω το κινητό στην τσάντα. Γιατί είναι εθιστικό φαινόμενο.
–Εσύ μεγαλώνοντας είχες κάποιο θέμα με την εμφάνισή σου;
Όταν ήμουν μικρή ντρεπόμουν και καμπούριαζα επειδή ήμουν ψηλή και δεν είχα στήθος. Όταν απέκτησα, στην εφηβεία, πάλι καμπούριαζα από ντροπή επειδή είχα.
–Με τους άντρες δεν είχες θέμα, που ήσουν ψηλή;
Καλά, δεν είμαι και 1,85. Είμαι 1,76. Πιο πολύ είχα θέμα επειδή ντυνόμουν λίγο πιο εκκεντρικά. Όταν ήμουν νέα πειραματιζόμουν, φορούσα παλαβομάρες. Ήθελα να βάλω καπέλο; Έβαζα. Ήθελα να βάλω γραβάτα; Έβαζα. Ήθελα να βάλω γκέτες με γόβα; Έβαζα. Αλλά μου άρεσε, το υποστήριζα. Ντρέπονταν λίγο οι άντρες που ήταν μαζί μου, κι έτσι καταλάβαινα ότι κάποιος δεν κάνει για μένα. Αν δεν μπορεί να σταθεί δίπλα μου, εγώ φταίω; Βέβαια, μέχρι να βρεις τα πατήματά σου, περνάς από σαράντα κύματα.
–Δεν αποφάσισες ποτέ να γίνεις πιο κλασική;
Τώρα είμαι πιο κλασική. Θεωρώ πάντως ότι το σημαντικότερο πράγμα σε μια γυναίκα είναι η αυτοπεποίθηση. Αν έχει αυτοπεποίθηση, μπορεί να πουλήσει ακόμα και πάγο σε Εσκιμώο.
–Αυτό θέλει δουλειά από την οικογένεια.
Από εκεί ξεκινούν όλα.
–Οι γονείς σας φαίνεται πως έκαναν πολύ καλή δουλειά, έχετε αυτοπεποίθηση.
Ναι, μάλλον έκαναν καλή δουλειά. Θεωρώ ότι αν μπεις σε έναν χώρο και έχεις αέρα, θα γυρίσουν να σε κοιτάξουν, τέλος. Μετά μπορεί να πει κάποιος «δε μ’ αρέσει το παπούτσι που φοράει», αλλά η αυτοπεποίθηση και ο αέρας είναι το νούμερο ένα.
Φόρεμα, Sotiris Georgiou. Ρολόι De Ville Trésor με λεπτή κάσα από χρυσό Sedna™ 18Κ και διαμάντια, Omega.
Φωτογραφίες: ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ
Fashion Editor: ΣΙΣΣΥ ΣΟΥΒΑΤΖΟΓΛΟΥ
Βοηθός φωτογράφου: ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΟΚΑΛΗΣ
Βοηθός Styling: ΜΥΡΤΩ ΜΑΡΓΑΡΗ
Make up: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΗΣ (D-TALES)
Hair: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΚΚΑΣ (D-TALES)
Δείτε εδώ το instafeed του gynaikamagazine.gr
Συνέντευξη: Χριστίνα Πολίτη
Σχόλια για αυτό το άρθρο