Γεννήθηκε στην Αθήνα, άρχισε πιάνο με την Χάρη Κλαδάκη συνέχισε στο Ελληνικό Ωδείο Αθηνών και Σύρου και αποφοίτησε από το Γυμνάσιο της Σύρου το 1973 και την ίδια χρονιά έφυγε για τη Γαλλία για πανεπιστημιακές σπουδές. Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο της Franche-Compté Ιστορία της Τέχνης και Αρχαιολογία μέχρι το 1977. Παράλληλα πήρε μαθήματα τραγουδιού, στο Παρίσι, από την Ίρμα Κολάση. Επιστρέφει στην Ελλάδα το 1977 για τη συγγραφή της μεταπτυχιακής εργασίας της επάνω στο έργο του Γιάννη Τσαρούχη, έρχεται σε επαφή με την νέα μεταδικτατορική πραγματικότητα και αποφασίζει να εγκατασταθεί μόνιμα πλέον στην Αθήνα. Εντάχθηκε σε κοινωνικά κινήματα και ενσωματώθηκε τελικά στο Φεμινιστικό Αυτόνομο Κίνημα, όπου έγραψε με την Μπέττυ Κομνηνού τα πρώτα της τραγούδια που έγιναν σημείο αναφοράς του Φεμινισμού στην Ελλάδα. Εμφανίστηκε στην τηλεόραση και έδωσε το πρώτο της κονσέρτο με την Ελένη Καραϊνδρου. Ο Χρήστος Λεοντής την προσέλαβε ως τραγουδίστρια στην ομάδα του και συνεργάστηκε μαζί του σε μια δίχρονη περιοδεία σε όλη την Ελλάδα. Η συμμετοχή της στον τηλεοπτικό διαγωνισμό νέων ταλέντων της ΕΡΤ” Να η Ευκαιρία” της έδωσε ένα πρώτο βραβείο. Την επομένη, την προσκάλεσαν στο Τρίτο Πρόγραμμα του ραδιοφώνου για να τραγουδήσει στην πιο πετυχημένη εκπομπή του: «Εδώ Λιλιπούπολη» για την οποία τραγούδησε το Γιαουρτοπόταμο , τη Ρόζα -Ροζαλία, τον Σιδερομάσα , Μια βραδιά στο Πόρτο -Λίλι κ.ά. Εκεί συναντιέται με τον Μάνο Χατζιδάκι, διευθυντή τότε του Τρίτου Προγράμματος, αλλά και με μια πλειάδα νέων συνθετών παίρνοντας μέρος σε εκπομπές , ηχογραφήσεις και συναυλίες. Άρχισε συνεργασία με τα Μουσικά Νιάτα σε όλη την Ελληνική Επικράτεια παρουσιάζοντας το Έντεχνο τραγούδι κυρίως σε κοινό που αγαπούσε την κλασσική μουσική και συνεργάστηκε με το Τρίτο Πρόγραμμα στον Μουσικό Αύγουστο, στην Εθνική Πινακοθήκη και στο Εθνικό Θέατρο, όπου τραγούδησε τον” Ματωμένο Γάμο” του Λόρκα. Έκτοτε, συνδέθηκε με τη μουσική του Μάνου Χατζιδάκι και ως συνεργάτης του. Όταν αυτός μετά την παραίτησή του από το ραδιόφωνο, αποφάσισε να παρουσιάσει το έργο του σε μορφή κονσέρτου σε όλη την Ελλάδα και σε φεστιβάλ του εξωτερικού η Νένα Βενετσάνου ερμήνευσε επί 15 χρόνια υπό την διεύθυνσή του όλα τα όψιμα έργα του συνθέτη: Μυθολογία, Παράλογα, Ματωμένο Γάμο, Μπαλάντες της Οδού Αθηνάς και άλλα, από όλο το φάσμα του ρεπερτορίου του. Ο Μάνος Χατζιδάκις έλεγε γι’ αυτήν:¨”Ισορροπεί με ευφυΐα ανάμεσα στο λαϊκό και το κλασικό τραγούδι ,χωρίς ποτέ να χάνει τον αισθησιασμό της , είναι μια πλήρης φωνή.” Καθοριστική, όμως, για την καριέρα της ήταν και η συνάντηση με τον παραγωγό Αλέκο Πατσιφά που της πρότεινε το 1979 να ηχογραφήσει έναν δίσκο με δικές της συνθέσεις, -μελοποιήσεις 5 ποιημάτων του Πoλ Ελιάρ στα γαλλικά και 6 ελληνικά τραγούδια- . Ο δίσκος αυτός την καθιέρωσε στο πλατύ κοινό και στην ελληνική δισκογραφίας ως τραγουδοποιό σε ηλικία 24 ετών. Εξίσου σημαντική και καθοριστική για την καλλιτεχνική της πορεία ήταν και η συνάντησή της με τον Νίκο Μαμαγκάκη. Τραγούδησε στην «Οδύσσεια» και στον «Ερωτόκριτο». Ο Νίκος Μαμαγκάκης ενορχήστρωσε επίσης για τη φωνή της τα «13 λαϊκά τραγούδια» του Λόρκα. Μετά τον θάνατο του Αλέκου Πατσιφά το ‘ 83 και την έκδοση του δεύτερου προσωπικού της δίσκου Το κουτί της Πανδώρας, με μελοποιημένη ποίηση γυναικών σε δικές της συνθέσεις σταματάει τη συνεργασία της με την Λύρα. Μια δύσκολη δεκαετία την περιμένει ,όμως ,ανοίγει τα φτερά της στην Ευρώπη και συνεργάζεται με το Theatre de la Mediterrane στην Τουλών σε μια συνεργασία που διήρκεσε 7 χρόνια και με πάνω από 250 παραστάσεις. Περιοδεύει στη Γαλλία, Ελβετία, Βέλγιο, Αγγλία, Σκανδιναβία, Ουγγαρία, Ιταλία, Ισπανία συνεργάζεται με την Έλενα Μουζάλα, την Αγγελική Ιονάτου τον Μισέλ Μοντανάρο ,τον Λουίς Λιάκ και μια πλειάδα μουσικών της Τζαζ και της νέας παραδοσιακής μουσικής. Οι συνεργασίες της με τον Μάνο Χατζιδάκι,τον Νίκο Μαμαγκάκη, τον Νότη Μαυρουδή, τον Ηλία Ανδριόπουλο, την Άλκηστη Πρωτοψάλτη, τον Μιχάλη Τερζή την επαναφέρουν στην Ελλάδα και στην Ελληνική δισκογραφία. Ως τραγουδοποιός επανέρχεται στη δισκογραφία το 1993, μετά από δέκα χρόνια απουσίας με παραγωγό τον Κώστα Κοτούλα που της σύστησε ο Γιώργος Παπαστεφάνου. Έκτοτε, ηχογράφησε πολλούς κύκλους τραγουδιών συνεργαζόμενη με την ΜΒΙ, έχοντας συγχρόνως και την καλλιτεχνική διεύθυνση των δίσκων της, “Εικόνες”, το τρίπτυχο: “Πόλεις του Νότου”, “Νέα Γη”, “Καφέ Γκρέκο” με θέμα το ταξίδι ,τη φυγή ,τη συνάντηση. Το “Αγήρων Ηχος Θεατρου”, μία σημαντική εργασία για την γέννηση και εξέλιξη του αρχαίου δράματος που περιέχει αποσπάσματα από μουσική της για το θέατρο (Τρωάδες του Ευριπίδη -Γράμμα στον Ορέστη του Ιάκωβου Καμπανέλλη-Κλυταιμνήστρα της Μαργκερίτ Γιουρσενάρ) με την ηθοποιό Ιωάννα Γκαβάκου. Οργανώνει την παραγωγή και γράφει τη μουσική στον δίσκο, ” η Εύα Κοταμανίδου διαβάζει Γιώργο Σαραντάρη” και ως καλλιτεχνικός παραγωγός στον χώρο του τραγουδιού συνεχίζει αδιάλειπτα με το δικό της μουσικό σχήμα να τραγουδά στην Ελλάδα και το εξωτερικό, κάνοντας ρεσιτάλ και συναυλίες που προέβαλαν αποκλειστικά το σύγχρονο Ελληνικό Τραγούδι. Στον τομέα της σύνθεσης εκτός από τα τραγούδια, συνθέτει ηλεκτρονικά μουσική για θεατρικές και εικαστικές παραγωγές, όπου αναφέρουμε ενδεικτικά Τα “Γράμματα σε μια Γυναίκα” σε ποίηση του Γιώργου Σαραντάρη με τον ηθοποιό Κώστα Καστανά και τη μουσική “Φως ,Σκιές, Συμπτώσεις” για το εικαστικό έργο της σπουδαίας ζωγράφου Όπης Ζούνη και της Κατερίνας Ευαγγελάκου. Ως ερμηνεύτρια έχει τραγουδήσει στις ταινίες Ήσυχες Μέρες του Αυγούστου” του Παντελή Βούλγαρη σε μουσική Μάνου Χατζιδάκι,” Ελένη Μπούκουρη Αλταμούρα” , της Κλεώνης Φλέσσα σε μουσική Ηρακλή Πασχαλίδη, ο” Ψύλλος”, πολυβραβευμένη ταινία σε παγκόσμια κλίμακα του Δημήτρη Σταύρου σε μουσική του Μιχάλη Τερζή και σε εκπομπές της τηλεόρασης. Ως συνθέτις και καλλιτεχνικός παραγωγός έχει συνεργαστεί με το ΥΠ.ΠΟ. στις δράσεις του Κέντρου Εκπαιδευτικών προγραμμάτων με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Μουσών Δώρα” το οποίο εκπροσώπησε την Ελλάδα στο πλαίσιο της Ελληνικής Προεδρίας στο Βέλγιο και στη Γαλλία και το έργο “Ηριδανός”¨συμφωνία για 13 παιδιά για το ΙCOM στο Παρίσι και στην έκθεση για το Αρχαίο Δράμα και την Δημοκρατία “Τη ταύτα προς Διόνυσον” Έχει μελοποιήσει εκτός από Ελληνίδες ποιήτριες του 20του αιώνα, Γάλλους και Ιταλούς ποιητές, όπως Michel Deguy, Paul Eluard, Alberto Savinio,Giorgos Sarantaris;,Ichelangelo Buonarroti, Gaspara Stampa και έχει δώσει διαλέξεις και σεμινάρια εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος για το ελληνικό τραγούδι στο Βέλγιο, την Γαλλία και την Ελλάδα. Η Νένα Βενετσάνου ανήκει στην ανεξάρτητη καλλιτεχνική σκηνή των τραγουδοποιών, της δεύτερης μεταπολεμικής γενιάς., από το 1980 και μετά και παράλληλα με τις συναυλίες και τα ρεσιτάλ με τα τραγούδια της και το έντεχνο ρεπερτόριό της, έχει λάβει μέρος σε ηχογραφήσεις και δίσκους των συνθετών Lluis Llach, Michel Montanaro, Γιώργου Κουμεντάκη, Καλλιόπης Τσουπάκη, Γιώργου Σταυριανού, Λίνου Κόκοτου, Κατερίνας Πολέμη, Πηγής Λυκούδη, Δημήτρη Αρναούτη κ.ά. Πρόσφατα έγραψε μουσική για τους θεατρικούς μονολόγους “Ταξίδι Επιστροφής” (θέατρο Αλκμήνη), Νικολέτα Συγγρού “Ο Ανδρέας μου” (θέατρο Βολτ) και “Μάνα Εκάβη” (θέατρο Αλκμήνη) της Ιωάννας Γκαβάκου. Από τα ιδρυτικά του Σωματείου” Γιώργος Σαραντάρης”, εδώ και 18χρόνια προωθεί το ποιητικό έργο του, οργανώνοντας διάφορες εκπαιδευτικές και καλλιτεχνικές εκδηλώσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Συμμετέχει καλλιτεχνικά σε δράσεις του Φεμινιστικού Κινήματος, σε παρουσιάσεις βιβλίων ,δίσκων και άλλων πολιτικών εκδηλώσεων. Έχει βραβευτεί από την Ακαδημία του Δίσκου Σαρλ Κρος για την ερμηνεία της στο έργο Sappho de Mytilène της Αγγ.Ιονάτος. Το Διεθνές Γραφείο Ειρήνης την τίμησε μαζί με άλλες σημαντικές προσωπικότητες της Πολιτικής και της Τέχνης για την προσφορά της στην ειρήνη και τον πολιτισμό στην Ελλάδα. Το Νοέμβριο του 2010 τιμήθηκε από τη Γαλλική Δημοκρατία με το παράσημο Ιππότης του Τάγματος Γραμμάτων και Τεχνών (Chevalier dans l’ Ordre des Arts et des Lettres). Τον Ιούνιο 2020 η Ακαδημία Ελληνικών Βραβείων Τέχνης της απέμεινε το βραβείο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ 2019-202. Με τον Μίκη Θεοδωράκη έχει εμφανιστεί κατά καιρούς υπό την διεύθυνσή του με την Ορχήστρα Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ ερμηνεύοντας το” Ματχάουζεν”,” Μικρές Κυκλάδες” , και με την Ορχήστρα Μίκης Θεοδωράκης και Μουσικά Σύνολα τα έργα του ” Επιτάφιος”, ”Τα Λιανοτράγουδα της Πικρής Πατρίδας”, ” Το τραγούδι του Νεκρού Αδελφού”. Έχει επανειλημμένα συνεργαστεί στη δισκογραφία και σε συναυλίες με τους: Νότη Μαυρουδή, Ηλία Ανδριόπουλο, Νίκο Κυπουργό, Γιάννη Μαρκόπουλο , Αγγελική Ιονάτου, Μαρίζα Κωχ, Λιουίς Λιακ, Μισέλ Μονταναρό, Γιώργο Κουμεντάκη, Βάσο Αργυρίδη, Σωκράτη Βενάρδο κ.ά Η Βενετσάνου έχει συνεργαστεί ως σολίστ με τις ορχήστρες: Metropol Orchestra Utrecht, National Orchestra Kieve, Ossipof Orchestra Moscou, Oxford Orchestra England, Καμεράτα Μεγάρου Μουσικής, Ορχήστρα των Χρωμάτων, Ορχήστρα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, Σολίστες της Μόσχας, Ορχήστρα του 21ου αιώνα Μόσχας, Ορχήστρα της Ραδιοφωνίας της Βουδαπέστης. Με το συγκρότημά της έχει τραγουδήσει σε σημαντικές αίθουσες όπως: Τάουν Χωλ Ζυρίχης, Chatelet στο Παρίσι, Palais des Beaux Arts Bruxelles, Nova Opera Μόσχας, και σε πολλές άλλες αίθουσες όπως: Salle Playel, Theatre des Champs Elysses, Klein Comedie, Wradembourgen Zall στην Ουτρέχτη, Opera de Toulon, Paradiso, Όπερα του Άμστερνταμ, Όπερα του Πεκίνου, Ηρώδειο, Μέγαρο Μουσικής, Στάδιο Wembley του Λονδίνου, Ολυμπιακό Στάδιο της Βαρκελώνης, Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, της Αρχαίας Ολυμπίας, Aρχαίο Θέατρο της Εφέσου, Μικρό Θέατρο Επιδαύρου κ.α.
Αγάπη: ……να μια λέξη για ό,τι μας λείπει, μια και η αγάπη, η πρακτική δηλαδή της αγάπης είναι συνδεδεμένη στην εποχή μας κυρίως με την κατανάλωση προϊόντων πολυτελείας. Άλλο αγάπη και άλλο το «Να μ ’αγαπάς….» που τραγούδησε ο Παύλος Σιδηρόπουλος και το βάλαμε τίτλο για τη βραδιά μας στον κήπο της Αλεξάνδρειας.
Βασίλης Βλάχος: Ένας ταλαντούχος ηθοποιός, που κρατάει το θεατρικό του χώρο προσπαθώντας πολύ. Πήγαμε για πρώτη φορά με τον Νότη Μαυρουδή πριν μερικά χρόνια για να παίξουμε, γνωριστήκαμε και έχω γίνει θαμώνας , αλλά που και που ανεβαίνω και στη σκηνή. Είναι σαν να του κάνω επίσκεψη, είναι πολύ φιλόξενος και δοτικός άνθρωπος…. ξέρει και ανέκδοτα.
Γέννηση: Το πιο διαυγές κομμάτι από το «Πριν» στο «Μετά». Βλέπεις τουλάχιστον σαν άνθρωπος το φως…..και τους ιριδισμούς του στο νερό….βλέπεις, μιλάς ,δημιουργείς. Έχεις πολλή δουλειά στη ζωή, κατά τη διάρκεια της οποίας πρέπει να καταλάβεις και ποια/ος είσαι!
Δημιουργοί ( τραγουδιών): Οι γυναίκες, γιατί όπως είπε και ο Μάνος Χατζιδάκις:… «μ’ ένα τραγούδι ερχόμαστε και μ’ ένα τραγούδι φεύγουμε απ΄ αυτή τη ζωή». Εγώ έχω να πω και τούτο: «…..το τραγούδι είναι το ωραιότερο του τίποτα…..»
Ερμηνεία: Η αέναη αναγέννηση της μουσικής στο παρόν. Όλα έχουν ακουστεί στη μουσική , αλλά πώς; Πάντα διαφέρει, ακόμα και από τον ίδιο τον καλλιτέχνη, μια ερμηνεία, κυρίως επειδή δεν μπορεί να υπάρξει ακινησία στη μουσική. Η ηχογράφηση ήταν , είναι ένας τρόπος να ακινητοποιείς τη μουσική , να τη δεσμεύεις και να διαχωρίζεται σε κατηγορίες για να την καταναλώνεις καθ’ υπόδειξη. Η ζωντανή μουσική είναι το πραγματικό πεδίο της τέχνης μας και εκεί δοκιμάζεται ένας καλλιτέχνης.
Ζωή: Ο προορισμός του κόσμου (και όταν λέω κόσμο μιλώ για ανθρώπους).
Ήθος: Ο πιο απλός τρόπος για να ζεις με αρμονία. Είναι ένας μουσικός όρος που πέρασε στην καθημερινή συμπεριφορά και αποκαλύπτει με ακρίβεια τα βαθύτερα κίνητρα των ανθρώπινων σχέσεων.
Θεάρεστος: Ωραία λέξη , ποιητική, είναι ένας παλιός τρόπος για να ξεχωρίζεις το καλό από το κακό, που δηλώνει όμως και την ανθρώπινη αδυναμία να το ξεχωρίζεις με σιγουριά. Στη σύγχρονη εποχή, είμαστε τόσο βέβαιοι, τόσο σίγουροι πως αυτό που μας βολεύει είναι και θεάρεστο.
Ιατρικό εμβόλιο κορωνοϊού: Απαραίτητο.
Καριέρα: Προαπαιτεί εκλογίκευση των συναισθημάτων και μια πλήρη ριζοσπαστικοποίηση από του άλλους. Οι καριερίστες πιστεύουν ότι μπορούν να δημιουργήσουν, δηλαδή να κατασκευάσουν την ευτυχία τους , αλλά παθαίνουν τελικά κατάθλιψη, γιατί πόσο πια θα ελέγχεις τα συναισθήματά σου; Γίνεσαι ωφελιμιστής, χοντρόπετσος, συνηθίζεις στη μηχανική σκέψη, στη συναισθηματική φίμωση και αποδέχεσαι με ελαφρά τη καρδία τη βία του ανταγωνισμού. Η καριέρα στηρίζεται στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων σου δηλώνει ότι είσαι ισχυρός χαρακτήρας και σε φέρνει κοντά στη ευτυχία γιατί αισθάνεσαι ότι το αξίζεις. Αλλά πώς να μην συμβαίνει αυτό όταν η αποτυχία θεωρείται ένδειξη και απόδειξη επαγγελματικού ερασιτεχνισμού;
Λήδα Χαλκιαδάκη: Καμία σχέση με τα παραπάνω, ονειροπόλα, καλλιεργημένη, έξυπνη, ευαίσθητη γυναίκα. Μου αρέσει ο τύπος της, έχει γερά μουσικά θεμέλια, είναι μία αυθεντική εκπρόσωπος της ποπ-ροκ σκηνής μας, με ισχυρή προσωπικότητα.
Μέταλλο (φωνής): Έ τώρα μην δημιουργήσουμε και εχθρούς χωρίς να υπάρχει λόγος….
Να Μ’ Αγαπάς: Τα είπαμε αυτά…… «πάντα δυνατά τω πιστεύοντι», δηλαδή όλα είναι δυνατά σε αυτόν που πιστεύει….. (στον άλλον).
Ξένο ρεπερτόριο: Η Λήδα το λατρεύει , εγώ είμαι λιγότερο φαν, προτιμώ τα Ελληνικά τραγούδια.
Ουμανισμός: Οι πολλοί ακόμα τον αποζητούν, από την εποχή της Αναγέννησης. Τον ονειρεύονται, κυρίως οι απλοί άνθρωποι, αλλά οι ελίτ του χρήματος τον θεωρούν μια ουτοπική κατασκευή, αποκύημα της φαντασίωσης, σχεδόν ένα ντελίριο. Κανείς φυσικά δεν σου απαγορεύει να τον ονειρεύεσαι, αλλά είναι ένα πολιτιστικό μοντέλο που βασίζεται σε μια συναισθηματική κατασκευή περί αρετής, σε μια εποχή που όλα τα εξηγούμε με το χρήμα. Τελικά κατέληξε να θεωρείται «ουμανισμός» το πλυντήριο, το τραίνο, οι διακοπές, οι μηχανικές διευκολύνσεις κλπ, δηλαδή οι διευκολύνσεις που σου προσφέρουν τα πράγματα και αυτός ο εξανθρωπισμός της τεχνολογίας αντικαθιστά την ανθρώπινη παρουσία. Αρχικά ο ουμανισμός ήταν ένα κίνημα που αναγνώριζε πρωτίστως την πνευματική εργασία του ανθρώπου, την εκπαίδευση ως εργασία, την γνώση ως πλούτο, σε αντιδιαστολή με τις θρησκευτικές προκαταλήψεις και την παραίτηση από τις πνευματικές αρετές του ανθρώπου, ενώ σήμερα στον σύγχρονο κόσμο ο άνθρωπος εμφανίζεται ως κατώτερος της τεχνολογίας, λες και η τεχνολογία αυτή είναι αχειροποίητος. Είναι από τα παράδοξα της εποχής μας.
Πολυχώρος Τέχνης Αλεξάνδρεια: Στο βάθος Κήπος……εκεί θα μας βρείτε στις 29 Μαϊου.
Ρομαντισμός: Καλλιτεχνικό κίνημα, Γκαίτε, Μπετόβεν, Ζαν- Ζακ Ρουσσό, Ντελακρουά… Ουγκό, Μπάιρον, μια επιστροφή στη ζωή μέσα από πηγαίες, αυθόρμητες στιγμές και φυσικά πολλές επαναστάσεις που άλλαξαν τον κόσμο.
Συναυλίες: Όλα αλλάζουν για εμάς τους καλλιτέχνες, μετά από αυτήν την υγειονομική δικτατορία. Δεν είναι η στιγμή να μιλήσω γι’ αυτά, αλλά πρωτίστως θα πρέπει να μάθουμε να διακρίνουμε τις ρωγμές εντός μιας κοινωνίας ωμής που έχει προλάβει δυστυχώς να δημιουργήσει μια νέα ιεράρχηση αξιών και που δεν επιδέχεται την αδυναμία. Είναι ο ρόλος μας μέσα στην κοινωνία. Θα έχουμε εκπλήξεις και ανατροπές.
Τραγούδι: Η νοσταλγία της εμπιστοσύνης που έρχεται από την παιδική ηλικία. Το να ξαναβρισκόμαστε.
Υποψήφιοι νέοι τραγουδιστές: Έφηβοι σε μετασχηματισμό.
Φωνή: Το θεμέλιο της κοινωνικής συνύπαρξης.
Χειμερινή σεζόν (σχέδια): Ό, τι φέρει η πανδημία……
Ψυχή: Χωρίς ψυχή δεν μπορείς να τραγουδήσεις. Αξίζει να διαβάσετε την μυθιστορία «Έρως και Ψυχή» στις Μεταμορφώσεις του Απουλήιου, που έγραψε το 2μχ αιώνα. Ένα σας λέω …η Ψυχή είχε εραστή τον Έρωτα και πεθερά την Αφροδίτη, η οποία την ζήλευε….. και δεν μπορείτε να φανταστείτε τι πέρασε στα χέρια της…..τα υπόλοιπα στο κείμενο του Απουλήιου.
Ωραίες συνεργασίες: Χατζιδάκις, Θεοδωράκης , Νότης Μαυρουδής, Καλλιόπη Τσουπάκη, Αγγελική Ιονάτου, Μαρίζα Κωχ, Έλενα Μουζάλα, Έλενα Παπανδρέου, Νίκος Μαμαγκάκης, Θοδωρής Κοτεπάνος, Λάκης Χαλκιάς, Βασίλης Τσαμπρόπουλος μέχρι σήμερα δεν έχω παράπονο, συνεργάστηκα με πολύ καλούς μουσικούς Έλληνες και ξένους. Ίσως θα πρέπει να καταγράψω με λεπτομέρειες αυτές τις συνεργασίες, πχ με τον κοντραμπασίστα Αντρέα Ροδουσάκη, τον πιανίστα Σαράντη Κασσάρα, την Βιβή Γκέκα μαντολίνο, τον Πάνο Δημητρακόπουλο κανονάκι και τόσους άλλους .
«ΝΑ Μ’ΑΓΑΠΑΣ…»
Τραγούδι: Νένα Βενετσάνου, Λήδα Χαλκιαδάκη
Πιάνο: Χρήστος Κουμούσης
Έκτακτη συμμετοχή: Βασίλης Βλάχος
Ημέρα/ώρα: Σάββατο 29 Μαΐου 2021, ώρα έναρξης 8:30 μμ
Ώρα προσέλευσης κοινού: 8:00 μμ
Διάρκεια: 90 λεπτά
Εισιτήρια: 12 € (γενική είσοδος)
Θέατρο Αλεξάνδρεια (Κήπος)
Σπάρτης 14, Πλατεία Αμερικής, ΤΚ 11252 ΑΘΗΝΑ
Τηλ.: 2121007079
email: alexandreia.theatro@gmail.com
FB https://www.facebook.com/AlexandreiaPolychorosTechnes
Θέσεις (50%): 65
Ο χώρος τηρεί όλες τις συστάσεις και λειτουργεί σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας, για την διεξαγωγή των εκδηλώσεων σε κατάλληλες συνθήκες ασφαλείας σε σχέση με τον COVID-19. Ακολουθεί σχολαστικά όλα τα πρωτόκολλα υγιεινής και αποστάσεων, ώστε κανείς να μη διστάσει και στερηθεί το αγαθό της ψυχαγωγίας. Το φετινό καλοκαίρι ο Κήπος της Αλεξάνδρειας, σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές, μπορεί να δεχθεί max. 65 άτομα. Είναι απαραίτητη η κράτηση θέσεων καθώς και η προσέλευση του κοινού 30 λεπτά πριν από την έναρξη της εκδήλωσης.
ΚΡΑΤΗΣΗ ΘΕΣΕΩΝ:
καθημερινά (13:00-19:00) στα τηλ/να: 2121007079, 6944898482 ή στο alexandreia.theatro@gmail.com
Σχόλια για αυτό το άρθρο