“Nαι, η Άννα Βίσση είναι όλεθρος και ντροπή της κοινωνίας. Αϊ μωρή…”
Ο ΤΑΖ αγαπάει τους ανάπηρους, αλλά όταν η πνευματική τους δυσκαμψία τους βγάζει κακία και τους κάνει να βρίζουν ανώνυμα κόσμο (και ειδικά φίλους μου) δεν έχει κανένα πρόβλημα να τους ρίξει μια να πέσουν από το καροτσάκι.
Είμαι από τους πρώτους που σχολίασα αρνητικά τη διαφήμιση της Άννας Βίσση για την Aloe V. Όταν σχολιάζεις κάτι, πρέπει να είσαι σαφής στην κριτική σου για το τι ακριβώς σχολιάζεις. Kάτω από το post γράφτηκαν αρκετές χοντράδες που δεν είχαν καμία σχέση με το αντικείμενο της διαφήμισης. Σχόλια εμφανώς επιθετικά και κομπλεξικά, που ξεκινούσαν από το «κράξιμο» ενός ολόκληρου καναλιού, και κατέληγαν με ανηθικότητα στην ηλικία της τραγουδίστριας και το Star Academy πριν καν βγει στον αέρα.
Επειδή με τη συγκεκριμένη διατηρώ μια αγαπησιάρικη σχέση την οποία από την πλευρά μου την έχει κερδίσει με το σπάνιο ήθος της, τον τσαμπουκά της, την εργασιομανία της και την ασύλληπτη για το χώρο των Ελληνίδων ξεμαλλιασμένων ντίβων (η κάθε μία μπορεί να αυτοχρίζεται έτσι, η Άννα το έχει κατακτήσει όμως) φυσικότητα, απλότητα και νεανική ενέργεια της. Σχολίασα κάτι πολύ συγκεκριμένο. Όχι την Άννα, όχι την εκπομπή. Φαίνεται όμως ότι τελικά το κόμπλεξ και η κακοήθεια και η σαρκοφαγία είναι εθνικό μας σπορ σε όλα τα επίπεδα. Δεν μίλησα για την ίδια ούτε για το σόου. Το Star Academy δεν το παρακολούθησα και δεν πρόκειται να το παρακολουθήσω πολύ απλά γιατί δεν γουστάρω τα μουσικά ριάλιτι. Αυτό είναι δικαίωμα μου. Το ότι εγώ δεν τα γουστάρω όμως, δε σημαίνει ότι εξ’ ορισμού «κακά προϊόντα».
Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι επιτίθενται στο φορμάτ μιας εκπομπής, που στη Γαλλία έκανε star τον αξιοσέβαστο Γιώργο Αλιάγα. Δεν καταλαβαίνω γιατί το Mega, o ΣΚΑΪ, ο Αnt1, έχουν κάθε δικαίωμα να κάνουν τέτοιου είδους προγράμματα, κι όχι το Ε. Και φυσικά το γιατί θεωρείται ξεπεσμός της Βίσση η συμμετοχή της στην κριτική επιτροπή του προγράμματος, την ώρα που από ανάλογα πάνελ έχει περάσει όχι απλά η μισή σόουμπιζ, αλλά και άτομα με περγαμηνές στην κλασσική παιδεία. Επομένως εδώ η επίθεση είναι καθαρά προσωπική. Γουστάρεις δεν γουστάρεις τον Κωστόπουλο, εννοείται πως έχει τη γνώση για να διαγνώσει το υπαρκτό ή ανύπαρκτο star quality σε κάποιον διαγωνιζόμενο, από τη στιγμή που υπήρξε ένας από τους μεγαλύτερους παράγοντες διαμόρφωσης ελληνικού σταρ σίστεμ για 3 δεκαετίες. Και το Star Academy -όπως και τα ανάλογα προγράμματα- για αυτό το βλέπεις κι ας μου κουνιέσαι με την καραμέλα «πέθανε το life style». Δεν το βλέπεις για να δεις ποιος θα προβληθεί στη Βασιλική Ακαδημία Μπαλέτου του Λονδίνου.
O ανώνυμος εξυπνακισμός σχολιασμός του υπονόμου, ανήκει μόνο σε αρουραίους. Τους ίδιους αρουραίους που ψοφάνε για εύκολο στόχο. Και τι πιο εύκολο από μια γυναίκα, την Άννα που έχει πειραματιστεί με διάφορα είδη, φυσικά και έχει κάνει τερατώδη λάθη αλλά και τερατώδεις επιτυχίες και της εύχομαι να έχει το τσαγανό να κάνει άλλα τόσα λάθη και επιτυχίες γιατί αυτό σημαίνει ότι έχει ακόμα όρεξη και ενέργεια. Δεν έχει προκαλέσει ποτέ της, ούτε βγαίνει με τον κώλο έξω στα 59 της για να το παίξει γκομενάρα. Εμπνέει σεβασμό και κέφι στην πίστα, είναι φωνάρα και άλλαξε στο πιο εξευγενισμένο και πολιτισμένο το τοπίο της Αθηναϊκής νύχτας τα τελευταία χρόνια. Ο Νίκος Καρβέλας, από την άλλη, είναι ίσως από τους μοναδικούς γνήσιους ροκ τύπους στα απ’ αυτά του όλα, στην Ελλάδα της δηθενιάς που για να γίνεις ροκ πρέπει απλά να κάνεις πολιτικές καταγγελίες και να χρεώνεις 150 ευρώ τη φιάλη (βλ. Πανούσης).
Μήπως να οργανώσουμε μια αστυνομία ηλικίας και να ξεπερδεύουμε με όλους τους άνω των 40; Κοίτα αγάπη μου τον εαυτό σου στον καθρέφτη πριν μιλήσεις κι αποφάσισε αν η κριτική που κάνεις στην όποια Άννα με το χυδαίο δικαιολογητικό της ηλικίας σου, είναι αυτή που δεν τολμάς να κάνεις στον εαυτό σου εγκλωβισμένη σε μια σωματική και εγκεφαλική κυρίως εμμηνόπαυση (για την οποία περεπιπτόντως, η Βίσση μια χαρά αναφέρεται αυτοσαρκαζόμενη στις συνεντεύξεις της για αυτό.)
Σχόλια για αυτό το άρθρο