Ο Νίκος Ξανθόπουλος το 1961 ήταν ανερχόμενος πρωταγωνιστής του κινηματογράφου και του θέατρου. Μόλις 27 χρονών, είχε ήδη κάνει επιτυχία με την ταινία “Το σπίτι της ηδονής” του Γιώργου Ζερβουλάκου με συμπρωταγωνίστρια την ήδη καταξιωμένη Ρίκα Διαλυνά, ενώ λίγα χρόνια αργότερα θα γίνει το αγαπημένο “παιδί του λαού” με τις ταινίες του να σπάνε ταμεία. Μετά “Το σπίτι της ηδονής” έπαιξε στη δραματική αισθηματική ταινία “Η ζωή μου αρχίζει με εσένα” που σκηνοθέτησε ο Φίλιππος Φυλακτός. Στο πλάι του έπαιξε η 25χρονη σύζυγος τότε του σκηνοθέτη, η καλλονή Πάρη Λεβέντη η οποία είχε βγει «Ελληνίς 1959» στα καλλιστεία του 1959, με Σταρ Ελλάς την Ζωή Λάσκαρη και Μις Ελλάς την Υακίνθη Καραβίτη-Πολίτη. Η ένωση του Νίκου Ξανθόπουλου με την Πάρη Λεβέντη στο πανί, άρεσε στο περιοδικό της εποχής “Θεατής” που σκέφτηκε να τους ενώσει ξανά δύο χρόνια μετά και στις σελίδες του, σε μορφή φωτονουβέλας που ήταν τότε της μόδας. Πήρε λοιπόν το μυθιστόρημα του Γιάννη Μαρή (του οποίου τα περισσότερα μυθιστορήματα δημοσιεύονταν σε συνέχειες στις εφημερίδες και στα περιοδικά) “Επικίνδυνη αγάπη” και σε σκηνοθεσία του Γιώργου Πετρίτση και φωτογραφίες του Γιώργου Νικολακόπουλου, παρουσίασε ως φωτορομάντσο. Ο Νίκος Ξανθόπουλος εκείνη την περίοδο, έπαιζε στο θέατρο Διάνα για τελευταία φορά πριν αφοσιωθεί στον κινηματογράφο και γύριζε διάφορες ταινίες πριν αφοσιωθεί στην Κλακ Φιλμ, την εταιρία με την οποία είχε αποκλειστικό συμβόλαιο συνεργασίας.
Στο φωτο-μυθιστόρημα που η υπόθεσή του εξελισσόταν στη βίλα της οικογένειας Πολίτη, ο Νίκος Ξανθόπουλος έπαιξε τον Νίκο Δελή και η Πάρη Λεβέντη την μακρινή του ξαδέλφη Αλεξάνδρα Πολίτη, που είχε να την δει από τα παιδικά τους χρόνια. Στη βίλα έμενε με τον άντρα της και με την μητέρα του. Ο Δελής μένει στη βίλα για να βοηθήσει την ξαδέλφη του, η οποία υποψιάζεται ότι ο άντρας της θέλει να την δολοφονήσει. Τα πράγματα θα μπλέξουν περισσότερο όταν τα δύο ξαδέλφια θα ερωτευτούν. Εκτός από τον Νίκο Ξανθόπουλο και την Πάρη Λεβέντη, έπαιζαν ο Σταύρος Φαρμάκης, η Αμαλία Λαχανά, ο Νίκος Τσαχιρίδης και η Μις Ελλάς 1963 Κία Λυμπέρη.
Σχόλια για αυτό το άρθρο