Διακρίνεται για το άμεσο, φυσικό και αστιλιζάριστο παίξιμό του, τη μεγάλη του άνεση στη σκηνή, την ευκολία να μεταμορφώνεται σαν τον χαμαιλέοντα από τον ένα ρόλο στον άλλον και το πολύπλευρο ταλέντο του! Μα πάνω από όλα για το ότι είναι από τους ελάχιστους ηθοποιούς που δεν έχουν μανιέρα και είναι πολύ cool. Ο χαρισματικός Μάκης Παπαδημητρίου ανήκει στην ταλαντούχα νέα γενιά – την αυριανή του καλού θεάτρου- και εκείνο που μου αρέσει ιδιαίτερα σε αυτόν είναι οι ρηξικέλευθες επιλογές του τόσο στο θέατρο όσο και την τηλεόραση που εναλλάσσονται άρδην κάθε σεζόν με μοναδικό κριτήριο την καλλιτεχνική του εξέλιξ . Δεν επιζητεί το θεαθήναι και την επικαιρότητα πάση θυσία, αντίθετα είναι αντιστάρ, και ό,τι έχει να πει το δείχνει και το αποδεικνύει μέσα από τη δουλειά του .Η συνάντησή του πέρυσι την άνοιξη με τον Γιώργο Χρυσοστόμου στο Θέατρο του Νέου Κόσμου και η συνύπαρξη τους στο ιδιοφυές έργο της Μαρί Τζόουνς ‘’Πέτρες στις τσέπες του’’ έδρεψε δάφνες, γι’αυτό μεταφέρεται και στη Θεσσαλονίκη στο Αριστοτέλειον. Το χειμώνα θα πρωταγωνιστήσει, επίσης, στην ταινία ‘’ Φιστίκια Αιγίνης’’.
Δείτε την παράσταση και χαρείτε τον Μάκη Παπαδημητρίου από το Α ως το Ω με το ιδιότυπο χιούμορ του στο cosmopoliti.com.
Αποφασιστικότητα: Βουρ στον πατσά (αν και τον πατσά το σιχαίνομαι, βασικά γιούρια στον ταμπλά με τα κουλούρια)
Βιβλιοθήκη: Ησυχία
Γιώργος Χρυσοστόμου: Δεν τον χάλασε και που ε… ξέρει αυτός
Δειλία: Συμβαίνει όταν δεν έχεις διάθεση για κουλούρια.
Ένταση: Απαραίτητη
Ζωή: Να υποθέσω ότι δεν ψάχνουμε ένα επίθετο σωστά, γιατί δεν το ξέρω.
Ηθοποιός: Δεν ξέρω δεν απαντώ, ήρθα για τα χαλιά!
Θέατρο Νέου Κόσμου: Νιώθω σαν στο σπίτι μου…
Ιδεολογικό πλαίσιο: Τετράγωνο
Καλό: βλέπε απάντηση για ηθοποιό
Λόγος: Όχι πάντα απαραίτητος. Μερικά πράγματα καλύτερα να μην λέγονται ποτέ
Μάκης Παπαδημητρίου: Το όνομά μου (και πολλών άλλων επίσης)
Νατουραλισμός: Νατουραλισμός;;
Ξένοι ηθοποιοί: Ωραία φάση, αν μαζευτούμε και παίξουμε καλή άμυνα το “Χ” το έχουμε εύκολα.
Οικογένεια: Παιδιά
Πέτρες στις τσέπες του: Να έρθετε να το δείτε!
Ρολόι: Δεν έχω (έχω στο τηλέφωνο, προσπάθησα και στο χέρι αλλά δεν μπορώ, ίσως στο μέλλον)
Σκηνοθεσία: Συνεργασία
Τόλμη:…και γοητεία (πόσο κλισέ είμαι;)
Υπόδηση: Αθλητικά
Φιστίκια Αιγίνης: Ωραίο σενάριο
Χάρισμα: Κύβος Ρούμπικ
Ψήφος: Απαραίτητη
Ωραίο τέλος: Όχι απαραίτητο
Σχόλια για αυτό το άρθρο