Aπό την Αλεξάνδρα Τσόλκα
Την παρέμβαση του Εισαγγελέα και την άσκηση αυτεπάγγελτης ποινικής δίωξης σε βάρος του Ιδρύματος Κακογιάννη και της ηθοποιού Παναγιώτας (Πέμης) Ζούνη ζήτησε η παραγωγός Βασιλική (Μπέσσυ) Γιαννοπούλου, συνεργάτιδα, συγκάτοικος και, σύμφωνα με την ίδια, «αγαπημένη» της ηθοποιού
Την περασμένη άνοιξη σκανδαλώδη δημοσιότητα έλαβε ο τρόπος λήξης της συνεργασίας της ηθοποιού Πέμης Ζούνη με το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης για την παράσταση «…και Ιουλιέτα», με την πρωταγωνίστρια να δηλώνει, δυο μόλις μέρες πριν από την ολοκλήρωση της σειράς των παραστάσεων, θύμα εξαπάτησης, καθώς και ότι ουδέποτε συνεργάστηκε με το βραβευμένο με Όσκαρ Κινέζο σκηνοθέτη Αγκ Λι. Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης στάθηκε στο πλευρό της εκλεκτής πρωταγωνίστριας, με τις ευαισθησίες τόσο στην τέχνη της, όσο και στην πολιτική, μιας και είχε διατελέσει δημοτική σύμβουλος Αθηνών, αλλά και βουλευτής Α’ Αθήνας, με το ΠΑΣΟΚ…
Μετά από ένα χρόνο σιωπής της, κατά τον οποίο ήρθε αντιμέτωπη με τη νευρική ανορεξία και την αναζωπύρωση εστιών σκλήρυνσης κατά πλάκας, η παραγωγός Μπέσσυ Γιαννοπούλου κατέφυγε το πρωί της Δευτέρας 12 Μαρτίου, στις αστυνομικές αρχές της Δίωξης Περιουσιακών Εγκλημάτων και ζήτησε αντεπιθέμενη, τη δίωξη τόσο των υπεύθυνων του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης, όσο και της ίδιας της ηθοποιού. Η Πέμη Ζούνη, σύμφωνα με όσα εκθέτει η μηνύτρια, ενεργούσε ως «διευθύνουσα εγκληματικής οργάνωσης».
Η παραγωγός Μπέσσυ Γιαννοπούλου, με την ογκωδέστατη αναφορά της στις αρχές, κάνει λόγο για απόπειρα κακουργηματικής εξαπάτησης της δικαιοσύνης με χαλκευμένα στοιχεία, για ψευδορκία του -πιθανόν εν διαστάσει- συζύγου της Ευστάθιου Σκέντζου και της αδελφής της, Δέσποινας (Ντέπης) Ζούνη.
Όσον αφορά στο Ίδρυμα Κακογιάννης, μεταξύ άλλων, φέρεται από την παραγωγό να έχει προβεί σε ψευδή καταμήνυση!
Ανάμεσα στα στοιχεία σημαντικού όγκου που κατέθεσε η παραγωγός, μεταξύ των οποίων και άπειρα emails, δημοσιεύματα, συνομιλίες με SMS, ηχητικά και φωτογραφικά ντοκουμέντα, βρίσκεται και η δήλωση του σκηνοθέτη Αγκ Λι για τη συνεργασία του με την ηθοποιό, την εμπιστοσύνη του στις δραματικές της ικανότητες και την πνευματική του δουλειά στο έργο του Άκη Δήμου, που ανέβηκε στο Ίδρυμα Κακογιάννης.
Δικαστικό, αλλά και ερωτικό θρίλερ ανάμεσα στις δυο γυναίκες
Παρακολουθώντας το θέμα όλο αυτό το χρονικό διάστημα, οι αναφορές της κας Γιαννοπούλου έρχονται να προσθέσουν νέα στοιχεία σε μια υπόθεση, που παίρνει διαστάσεις χολιγουντιανής υπερπαραγωγής, με συζητήσεις ανάμεσα σε κορυφαίους δημιουργούς του κόσμου, gossip αναφορές σε παράγοντες της δημοσιογραφίας, της ελληνικής τηλεόρασης και του θεάτρου και θυμίζει καλοδομημένο θρίλερ! Ένα θρίλερ αστυνομικό, αφού η κα Γιαννοπούλου αναφέρεται ακόμη και στα προσημειωμένα χαρτονόμισμά που της προσφέρθηκαν από την κα Ζούνη, αλλά και δικαστικό, αφού η ελληνική δικαιοσύνη καλείται να βάλει στη ζυγαριά της Θέμιδος αδικίες και ατιμίες, αλλά και ερωτικό!
Η κα Γιαννοπούλου δηλώνει ότι η κα Ζούνη, συγκάτοικος και συνεργάτης της επί δυο ολόκληρα χρόνια, «δεν τιμά τις επιλογές της για την ερωτική τους σχέση», βάσει των ντοκουμέντων που κατέθεσε στην δικαιοσύνη, μιας και ανάμεσα σε πολλά άλλα ακούγεται να εκμυστηρεύεται η ηθοποιός πως «δεν είναι στη φύση μου, αλλά με σένα μόνο…», ενώ μετά την απομάκρυνε και εμπιστευόμενη άτομο που έχει κατηγορηθεί για ηλεκτρονικές απάτες και χάκινγκ, την παρουσιάζει ως τον άνθρωπο που την εξαπάτησε, ενώ ο Ανγκ Λι δεν υπήρχε, αλλά η ίδια η Γιαννοπούλου έφτιαχνε τα μέιλς και προφανώς σκηνοθετούσε, κάνοντας την βίρτσουαλ σκηνογραφία κ.αλ.
Δείτε το αναλυτικό ρεπορτάζ στο http://www.mononews.gr/life-style/ena-pragmatiko-dikastiko-ke-erotiko-thriler-gia-tin-pemi-zouni
Η Πέμυ Ζούνη στο λογαριασμό της στο facebook έγραψε πριν ένα χρόνο (7/3/2017) τα εξής: “Όταν έκανα τις ανακοινώσεις για τη συνεργασία μου με τον σκηνοθέτη Ανγκ Λη, όταν μιλούσα ανοιχτά σε συνεντεύξεις για τα συμβόλαια με το εξωτερικό, πίστευα βαθιά και ακλόνητα ότι όλα ήταν αλήθεια. Ανέλπιστο δώρο, αλλά και απόλυτη αλήθεια.
Συναίνεσα στη δημοσιοποίηση επεξεργασμένων φωτογραφιών, πιστεύοντας, χωρίς ίχνος αμφιβολίας, ότι είχαν αποσταλεί από τον σκηνοθέτη, η πραγματική άφιξη του οποίου, λίγες μόνο μέρες αργότερα, θα έκανε το λάθος μικρό κι ασήμαντο.
Ακόμα και μέχρι πριν από πολύ λίγες μέρες, ακόμα και μετά την απουσία του κ. Ανγκ Λη από τις πρόβες και την πρεμιέρα, πίστευα ότι οι εξηγήσεις και διαβεβαιώσεις που λάμβανα ήταν δυσάρεστες, αλλά αληθινές.
Μόλις πριν από ελάχιστες μέρες άρχισε να αποκαλύπτεται η μεγάλη εξαπάτηση. Ήδη φυσικά η υπόθεση πήρε τον δρόμο της δικαιοσύνης.
Τεράστια η πλάνη, τεράστια η ευθύνη μου, τεράστια κι η συγγνώμη μου:
Στο ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ που φιλοξένησε την παραγωγή της παράστασης και δεν είχε λόγους να με αμφισβητήσει.
Στους συντελεστές της παράστασης, που με εμπιστεύτηκαν.
Σε όλους αυτούς απέναντι στους οποίους αποδείχθηκα ανακόλουθη.
Δουλεύω στο θέατρο 35 χρόνια. Σοβαρά και έντιμα.
Δεν επικαλούμαι τον πρότερο έντιμο βίο μου.
Επικαλούμαι την κοινή λογική –που εγώ έχασα πρόσκαιρα,κάτω από πολύ ιδιαίτερες συνθήκες που θα δημοσιοποιηθούν από εμένα εν καιρώ- ότι δεν είχα κανέναν απολύτως λόγο να αυτοκαταστραφώ, χρησιμοποιώντας εν γνώσει μου έναν τόσο σημαντικό σκηνοθέτη,χωρίς ο ίδιος να το γνωρίζει.
Είμαι βέβαιη, ότι όταν όλη η αλήθεια ξετυλιχθεί, θα χρεωθώ ένα μεγάλο πλήγμα στην ευθυκρισία μου. Αλλά –το πιο σημαντικό- θα διαψευσθεί κάθε υπόνοια δόλου και οποιαδήποτε ενεργή συμμετοχή μου σε αυτή την υπόθεση.”
Σχόλια για αυτό το άρθρο