Φέτος είναι η χρονιά του. Ο Ευθύμης Ζησάκης είναι από τα πιο ταλαντούχα νέα παιδιά στο θέατρο, με μια αυτόφωτη λάμψη που τον ξεχωρίζει μέσα στο πλήθος των ηθοποιών. Τον συνάντησα στο καμαρίνι του στο θέατρο Γκλόρια, όπου σε λίγες μέρες, στις 29 Οκτωβρίου θα κάνει πρεμιέρα Το Σπίτι Του Φρανκενστάιν σε σκηνοθεσία Τάσου Ιορδανίδη. Μιλήσαμε για την παράσταση, το ραδιοφωνικό του ταίρι Κατερίνα Ζαρίφη, την εκπομπή Μες στην καλή χαρά, την προσωπική του ζωή, τα ενδιαφέροντά του, ο Ευθύμης απάντησε σε όλα. Απολαύστε την κουβέντα μας και προγραμματίστε την επίσκεψή σας στο Σπίτι του Φρανκενστάιν.
-Ποιος είναι ο ρόλος σου στην παράσταση;
Ο ρόλος μου είναι «Το φάντασμα της όπερας». Ξεκινάει όπως το ξέρουμε, αλλά στην πορεία υπάρχουν διάφορα πράγματα που λείπουν από πάνω του. Ένα tip θα σας πω μόνο: Αλλάζει πολλές μάσκες. Είναι η κλασσική μάσκα με την εικόνα που έχουμε από την ταινία, αλλά στην πορεία αρχίζουν να καταστρέφονται διάφορα πράγματα.
-Σε δυσκόλεψε η παράσταση; Επειδή είδα κάτι ακροβατικά στις πρόβες.
Δουλέψαμε πάρα πολύ! Με το dressing είναι ακόμα δυσκολότερο, αλλά θα βγει πάρα πολύ ωραίο.
-Ήξερες τα παιδιά του θιάσου;
Δεν ήξερα το Γιώργο Χρανιώτη και τον Τάκη Παπαματθαίου
-Εξαιρετικός θίασος πάντως.
Είμαστε πολύ ωραία και χωρίς μουρμούρα. Είμαστε χαρούμενοι που είμαστε εδώ, ομαδικοί, μοιράζονται τα πράγματα όπως πρέπει, χωρίς γκρίνιες. Ο Τάσος Ιορδανίδης είναι εκπληκτικός, ο τρόπος που μεταλαμπαδεύει την οδηγία, ο τρόπος που σκηνοθετεί είναι… just.
-Όλα αυτά σε έκαναν να πεις το ναι;
Και αυτά…
-Φαντάζομαι ότι δεν ήξερες ποιοι άλλοι θα είναι.
Το διάστημα που συζητούσαμε, έμαθα ποιοι θα είναι και τι πάμε να δημιουργήσουμε.
-Πώς θα τα προλάβεις όλα φέτος;
Κοίτα, στο πρόγραμμα μου τα κουτάκια κλείσανε. Το πρωί έχω το «Ρυθμό», μετά έχουμε τις πρόβες για το «Σπίτι του Φρανκεστάιν», το «Μες στην καλή χαρά» που ξεκινήσαμε και υπάρχει περίπτωση να κάνω κάτι τα Δευτερότριτα, το «Φλερτ» του Γιώργου Φειδά.
-Χωράει προσωπική ζωή στο προγραμμά σου;
Χωράει στα… κενά. (γέλια). Ξέρεις και εσύ πολύ καλά ότι όταν αγαπάς την δουλειά σου, αρχίζει και είναι το ίδιο πράγμα με την προσωπική σου ζωή. Βέβαια δεν είναι καλό να είσαι εξαρτημένος από όλα τα πράγματα που κάνεις. Καλό είναι να ηρεμείς, να διαβάζεις, να πηγαίνεις σπίτι σου και να είσαι λίγο με τον άνθρωπο σου.
-Με το διάβασμα και με τον άνθρωπο σου, χαλαρώνεις;
Τα τελευταία χρόνια διαβάζω πολύ και με χαλαρώνει, και γράφω.
-Μας ετοιμάζεις κάτι; Σενάριο, βιβλίο..
Δεν ετοιμάζω κάτι άμεσα, αλλά βρίσκομαι στο σημείο που γράφω διάσπαρτα.
-Σκέψεις;
Πέρσι τον χειμώνα είχα κάνει σε bar theater στην Γλυφάδα μία παράσταση μόνος μου. Έγραψα 11 χαρακτήρες, 11 ιστορίες και το σκηνοθέτησα μόνος μου. Από εκεί ξεκίνησα να γράφω κανονικά. Χαλαρώνω βέβαια και με τον άνθρωπο μου. Στην προκειμένη φάση δεν έχω πάρα πολύ χρόνο.
-Όλα όσα κάνεις, είναι διαφορετικά και ενδιαφέροντα. Θα έβγαζες έξω από τη ζωή σου κάτι;
Πάνω απ’ όλα είναι το θέατρο για μένα. Αυτό έχω σπουδάσει, αυτό αγαπάω, αυτό θέλω. Η δική μου οπτική μπορεί να είναι και λίγο σχιζοφρενής, αλλά λέει ότι εντοπίζω το θέατρο μέσα στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση και όχι μόνο πάνω στη σκηνή. Βρίσκω κάποια κομμάτια που έχουν να κάνουν με την άμεση αφηγηματικότητα που έχει το θέατρο και αγαπάω σε αυτό. Εντοπίζω κάποια πράγματα στο να είμαι χαρούμενος να σχετίζονται με τη δουλειά μου.
-Είχες την εμπειρία με τους «ΠΕΔΕΣ», τώρα πάλι ζωντανό αλλά Σαββατοκύριακο. Σου πάει το ζωντανό τελικά;
Μου αρέσει το ζωντανό! Να σου πω την αλήθεια, όταν είναι κάτι μαγνητοσκοπημένο δεν έχω τόση όρεξη όσο με το ζωντανό. Δεν ξέρω, είναι μαζοχισμός;
-Το ‘χεις αυθόρμητο μάλλον..
Δεν μπορώ την κασέτα και κάτι στημένο.
-Στην εκπομπή είστε πολύ ο εαυτός σας απ’ ότι έχω δει.
Κοίτα, αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι η παραγωγή του Alpha πήρε αυτά τα άτομα επειδή ο καθένας είναι διαφορετικό έργο. Αν πας να βγάλεις ένα εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα απ’ αυτό που ΄χεις εκεί πέρα, τότε θα σε ξεράσει το πράγμα. Εμένα μου είπαν ότι είδαν κάποια πράγματα στο «ΠΕΔΕΣ», τα εκτιμήσανε και θέλουν να συνεχίσουμε. Αυτό για μένα είναι το πράσινο φως για να ‘μαι 100% ο εαυτός μου και να μην μπω στην διαδικασία να κατασκευάσω κάτι άλλο για να «περάσει».
-Και θα ‘χεις κι αυτή την ενότητα με τα θεατρικά. Μίλησέ μου γι΄αυτό.
Θα κάνω αυτή την καταπληκτική ενότητα με τα θεατρικά. Δεν μπορεί να λείπει από ένα Σάββατο πρωί ή από μία Κυριακή πρωί το θέατρο. Ο κόσμος αυτή τη στιγμή έχει ανάγκη από χαρά. ΟΚ, έχουμε δει πολλές φορές ηθοποιούς ή παρουσιαστές στα θέατρα και να παίρνουν συνεντεύξεις. Ποιον ενδιαφέρει να πάει ένας ηθοποιός να πάρει από έναν ηθοποιό συνέντευξη; Ενώ αν πάει ένας δημοσιογράφος σε έναν ηθοποιό, τότε ο δημοσιογράφος έχει πράγματα να τον ρωτήσει. Εγώ που είμαι συνάδελφος του και αύριο, μεθαύριο μπορεί να κάνουμε καμαρίνι μαζί δεν μπορώ να τον ρωτήσω κάτι. Κάθισα και σκέφτηκα αν ήμουν στο καμαρίνι και ερχόταν κάποιος να με ρωτήσει, τι θα ήταν το πιο χρήσιμο πράγμα που θα μπορούσε να με ρωτήσει και να δυσκολευτώ; Μία πρόταση αισιοδοξίας. Εξάλλου ο καλλιτέχνης, εν γένει, είναι ένας άνθρωπος για να δίνει προτάσεις αισιοδοξίας μέσα από τα έργα του, τον ρόλο του, την παιδεία του.
-Με την Κατερίνα Ζαρίφη είστε αχτύπητο δίδυμο κάθε πρωί στο Ρυθμό. Πες μου δύο λόγια για το ραδιοφωνικό σου ήμισυ.
Αν ήμασταν ληστές θα κάναμε το πιο τέλειο έγκλημα. Ταιριάζουμε απίστευτα. Κοιταζόμαστε και λέμε «πόσο μπορεί να ταιριάζουμε»; Κριός με Τοξότης και κατευθείαν φωτιά με φωτιά. Πολύ ωραία! Στο πρωινό ραδιόφωνο πρέπει να ‘σαι πολύ προσεκτικός, για να μην ταράξεις τον άλλον και ξεκινήσει τη μέρα του με νεύρα επειδή εσύ είχες τρέλες. Έχει και πολύ ωραία συνεννόηση. Από τις πιο ωραίες μου συνεργασίες.
Πες μου μια ατάκα από Το σπίτι του Φρανκενστάιν που σε χαρακτηρίζει;
«Ω μον αμούρ
Eυθύμης και Λάουρα Νάργες σε πρόβα στο θέατρο Γκλόρια
Πρόβα στο θέατρο Γκλόρια
Σαν Φάντασμα της όπερας στο Σπίτι του Φρανκενστάιν
Σταύρος Σβήγκος, Γιώργος Χρανιώτης, Μένη Κωνσταντινίδη, Ευθύμης Ζησάκης. Αγνώριστοι με τα εκπληκτικά κοστούμια.
Το θέατρο Γκλόρια θα κάνει τις γενικές πρόβες ανοιχτές, με ειδικό εισητήριο για το κοινό:
Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013 ώρα 9 μ.μ.
Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013 ώρα 9 μ.μ.
με ειδική τιμή 10 euro/άτομο
Σχόλια για αυτό το άρθρο