Συνάντηση στο κέντρο της Αθήνας
Στο κέντρο της Αθήνας συναντήθηκε ο Γιώργος Ντάβλας με τον Αντώνη Ρέμο και την Έλενα Παπαρίζου. Οι τρεις καλοί φίλοι δείπνησαν και αναπόλησαν παλιές καλές στιγμές.
Διαβάστε επίσης:
- Matsuhisa Food Festival 2026: Γαστρονομικές βραδιές με τον Chef Nobu Ένα νέο γαστρονομικό ταξίδι που καταλήγει σε τρεις εμβληματικούς ελληνικούς προορισμούς
- Καθαρά Δευτέρα στο Four Seasons Astir Palace Hotel Athens Αυθεντικές γεύσεις και πνεύμα Σαρακοστής
- Katherine Embirikos: Στο κόκκινο χαλί με δημιουργία Celia Kritharioti Couture Celia Kritharioti Couture στο κόκκινο χαλί των BAFTA
- Kάννες: Με «αέρα» Celia Kritharioti το κόκκινο χαλί Το κόκκινο χαλί των Καννών «είχε αέρα»… Celia Kritharioti
- Φιλανθρωπικό δείπνο του Mda Ελλάς Στο Conrad Athens The Ilisian












































Σχόλια για αυτό το άρθρο