Ένα show room, ένα δαιδαλώδες νομικό σύστημα και ένα σχέδιο με τον τίτλο «δημοκρατία». Το εφικτό και το ανέφικτο. Πώς μπορούν άραγε να συνδυαστούν; Μέσω της ιδιαίτερης τεχνικής του που συνίσταται σε ένα είδος αυτόματης γραφής, ο Παναγιώτης Τζαννετάκης μας παρουσιάζει ένα έργο (μια σειρά σχεδίων), το οποίο δέχεται πολλές ερμηνείες και πηγάζει από την προσωπική του εμπειρία. Το έργο αυτό παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο κοινό το 2011 και θα μπορούσε, εντός των στενών ορίων των εννοιών δίκαιο και τέχνη, να αναπαραστήσει το ελληνικό δίκαιο ως ένα αλυσιδωτό μυθιστόρημα, ορίζοντας με αυτόν τον τρόπο, το νομικό πλαίσιο ως πολυσύνθετο, δαιδαλώδες, συνεχώς ανανεούμενο, αλλά και αλληλεξαρτώμενο. Μέσω της ιδιαίτερης αυτής σχεδιαστικής γραφής με πενάκι σινικής μελάνης μεταφερόμαστε σε αυτό το δυσνόητο σύστημα δίνοντας μορφή σαν άλλος Κάφκα αυτού του ακατανόητου θεσμικού συστήματος, το οποίο ενώ είναι άγνωστο σε πολλούς ανθρώπους ασκεί εξουσία πάνω τους.
Από την άλλη πλευρά η Λεώνη Γιαγδζόγλου χρησιμοποιεί το digitised ασπρόμαυρο σχέδιο για να απεικονίσει αφηρημένες έννοιες όπως δημοκρατία, έλεγχος, αδιαφορία, χάος, κρίση. Με τις αλληγορικές εικόνες της – σαν άλλος Όργουελ – αναποδογυρίζει τα κοινωνικά στερεότυπα και απηχεί μια διαφορετική κοινωνική αντίληψη. Με εργαλεία το τάμπλετ και τις άκρες των δακτύλων της, σαρκαστικά και αποφασιστικά, αποτυπώνει ίχνη της πραγματικότητας, όπως προκύπτουν από τη στιγμή που γεννιέται μια σκέψη, μια ανάμνηση ή ένα συναίσθημα.
Το εξαιρετικής καλαισθησίας νεοκλασικό της Ασκληπιού 101 (showroom10)- το οποίο αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα δείγματα συνοικιακής αρχιτεκτονικής των αρχών του 20ου αιώνα, στο πιο ζωντανό κομμάτι της πόλης- είναι ο κατάλληλος χώρος συνάντησης των δύο καλλιτεχνών για να συνομιλήσουν, να αναπτύξουν διάλογο και να αφήσουν στον θεατή ελεύθερα την δυνατότητα να στοχαστεί.
Το δικηγορικό γραφείο Κασσανδρινός, Αλεξοπούλου & Συνεργάτες ξεκίνησε τον Ιούνιο του έτους 2016 το project {Just/αrt}* στο πλαίσιο του οποίου εξετάζει αφενός το ρόλο των χώρων εργασίας ως σημεία τέχνης, και αφετέρου τη σχέση μεταξύ τέχνης και δικαίου.
ΚΛΕΙΩ ΛΥΜΠΕΡΙΣ, ΛΕΩΝΗ ΓΙΑΓΔΖΟΓΛΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΙΧΑΗΛ, ΔΑΝΑΗ ΔΕΡΜΑΤΑ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΙΧΑΗΛ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΝΤΟΣ
ΜΑΡΙΑ ΠΟΛΥΜΕΡΟΥ, ΤΑΣΟΣ ΚΑΤΣΙΑΝΗΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΣΣΑΝΔΡΙΝΟΣ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΙΧΑΗΛ, ΔΑΝΑΗ ΔΕΡΜΑΤΑ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΙΧΑΗΛ, ΝΑΤΑΛΙΑ ΡΙΖΟΥ, ΤΖΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΡΙΖΟΥ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ( χορηγός- κτήμα Σπυρόπουλος), ΦΩΤΗΣ ΜΑΡΑΓΚΟΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ, ΛΕΩΝΗ ΓΙΑΓΔΖΟΓΛΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΕΡΑΜΙΔΑ, ΘΟΔΩΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ
ΤΑΣΟΣ ΚΑΤΣΙΑΝΗΣ, ΕΛΠΙΔΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΙΧΑΗΛ, ΜΑΡΙΑ ΠΟΛΥΜΕΡΟΥ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΣΣΑΝΔΡΙΝΟΣ
ΔΑΝΑΗ ΔΕΡΜΑΤΑ, ΘΟΔΩΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ
ΑΝΝΕΤΑ ΡΟΥΣΣΟΥ, ΑΝΤΩΝΙΑ ΣΚΟΥΡΟΥ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΣΣΑΝΔΡΙΝΟΣ, ΦΑΙΔΡΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΙΧΑΗΛ, ΘΟΔΩΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΖΑΝΝΕΤΑΚΗΣ
John Cowden, ΛΙΛΑ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ
ΝΙΚΟΛΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΝΑΝΙΑΣ ΚΑΡΑΧΑΝΙΔΗΣ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΟΦΙΑ ΣΠΕΝΤΖΟΥ
ΓΙΑΣΜΙΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΤΕΛΛΑ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΙΧΑΗΛ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΣ, ΕΛΠΙΔΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ, ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ
ΡΕΝΙΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΧΙΝΗΣ, ΦΙΟΝΑ ΤΣΙΝΤΖΟΥ
ΦΑΙΔΡΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ, ΘΟΔΩΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ
Σχόλια για αυτό το άρθρο