Η Δωροθέα Μερκούρη απο μικρό κορίτσι μέχρι και σήμερα είναι μια απο τις πιό σαγηνευτικά όμορφες γυναίκες που κατοικούν σε αυτή τη χώρα. Επαγγελματίας μητέρα δύο εκολαπτόμενων καλλονών, και άλλο τόσο επεγγελματίας ηθοποιός έτοιμη να πάρει την επόμενη πτήση προκειμένου να είναι παρούσα στο πλατώ για τη συμμετοχή της σε μία κιμηματογραφική ταινία, είτε απλά να πρωταγωνιστήσει στη νέα καμπάνια της Lexus με σκηνοθέτη τον πολύ Jonas Akerlund. Γιατί δεν είναι και λίγο να σε επιλέγει στην επόμενη δουλειά του ο σκηνοθέτης του οποίου οι συνεργασίες περιλλαμβάνουν projects ορισμένων απο τα μεγαλύτερα ονόματα της show biz όπως της Madonna. Έτσι η Δωροθέα απο χτες είναι η γυναίκα που ομορφαίνει και κάνει πιο πλούσια την διαφημηστική καμπάνια της Lexus.
H Φένια Κοσσοβίτσα, απο την άλλη, είναι η πιό ευγενική και πιό ευαίσθητη Ελληνίδα παραγωγός με σπουδές και γνώσεις Κινηματογράφου, οχι τυχαία μια από τις μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού καλύτερες περιπτώσεις νέων Ελλήνων κινηματογραφικών παραγωγών. Στη δική της περίπτωση η ευαισθησία συμβαδίζει με τον δυναμισμό της, πράγμα σπάνιο. Έτοιμη να ρισκάρει ακόμα και το σπίτι της η Φένια μάχεται για το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα και την πορεία μιας ταινίας όσο λίγοι. Απέδειξε για άλλη μια φορά την ικανότητά της ως παραγωγός –μαζί με τον άξιο Κωνσταντίνο Κοντοβράκη- στην ταινία «Να Κάθεσαι και να Κοιτάς» σε σκηνοθεσία του Γιώργου Σερβετά. Ακριβώς για αυτόν τον λόγο δεν είναι και λίγο να μιλάνε οι New York Times για σένα και για την ταινία σου ως παραγωγός σε ένα εκτενές άρθρο στο οποίο ανάμεσα σε άλλα αναφέρεται στις απόψεις της Φένιας για το πως οι νέοι Έλληνες κινηματογραφιστές καλούνται να ολοκληρώσουν τις δουλειές τους χωρίς ουσιαστική οικονομική βοήθεια απο την πολιτεία.
Χτες το βράδυ από καθαρή σύμπτωση η κάθε μία είχε τη δική της χαρά και εγώ τη μεγαλύτερη: να τις έχω και τις δύο απέναντί μου να λάμπουν…
—
Σχόλια για αυτό το άρθρο