Νικήρατος
Υπό Ελληνίδος τινός
(Ελληνικός Διαφωτισμός –Αφιέρωμα)
1 Οκτωβρίου στις 18.30 στο Θέατρο Τέχνης, Σκηνή της Φρυνίχου
«Αι ακαταστασίαι, τα πάθη, αι διχόνοιαι, το ηξεύρεις και συ ο ίδιος είναι αχώριστοι από πάσαν επανάστασιν[…]».
Η Ευανθία Καΐρη που έχει υπογράψει το έργο της ‘υπό Ελληνίδος τινός’ είναι η πρώτη ελληνίδα θεατρική συγγραφέας της οποίας το έργο έχει εκδοθεί. Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ «Αναλόγιο 2016» παρουσιάζεται επί σκηνής υπό τη σκηνοθετική ματιά της Αναστασίας Κουμίδου.
Λίγα λόγια για τον συγγραφέα και το έργο
Η Καΐρη συμπυκνώνει τις έξι μέρες της πολιορκίας σε έξι ώρες. Περιγράφει πώς και γιατί ο Χρήστος Καψάλης (ο Νικήρατος στο έργο), επιλέγοντας τον θάνατο από τη σκλαβιά, έβαλε φωτιά και αυτοπυρπολήθηκε μαζί με άλλους 400 άνδρες και γυναίκες.
Η δραματική σύγκρουση του έργου φωτίζει το δίλημμα των Ελλήνων μεταξύ του παρελθόντος και του παρόντος, της Δύσης και της Ανατολής. Το έργο εκτυπώθηκε ανώνυμα, όπως και όλα τα άλλα έργα της Καΐρη, στο Ναύπλιο το 1826. Την ίδια χρονιά ανέβηκε στην Ερμούπολη της Σύρου και αργότερα, σε πολλές ακόμη πόλεις με μεγάλη επιτυχία.
Η Ευανθία Καΐρη (1799-1866), σύγχρονη με τους Κητς (1795-1821), Μπάυρον (1788-1824) και Σέλλυ (1792-1822), είναι αδερφή του διαφωτιστή Θεόφιλου Καΐρη: το τρίπρακτο έργο της «Νικήρατος» γράφτηκε όταν, μετά από εξάμηνη πολιορκία, το Μεσολόγγι παραδόθηκε στα μουσουλμανικά στρατεύματα του Ιμπραήμ Πασά στις 12 Απριλίου 1826.
Ταυτότητα Παράστασης
Κείμενο: Ευανθία Καΐρη
Σκηνοθεσία: Αναστασία Κουμίδου
Βοηθός σκηνοθέτη / Χορός: Νέλλη Αλκάδη
Μουσική / Ηχητικό Τοπίο: Ερασμία Τσίπρα
Εικαστική επιμέλεια: Μαίρη Τρακάκη
Παίζουν: Τάσος Χαλκιάς, Μαρία Ζορμπά, Χάρης Τσιτσάκης
Και σεις Μαύρα μου Συγγράματα
Αποσπάσματα από την Αυτοβιογραφία της Ελισάβετ Μουτζάν Μαρτινέγκουπου αναφέρονται στη Χαρά της Γνώσης
Και σείς μαύρα μου συγγράματα, που σας αγαπούσα και ήθελα το καλούν σας ό, τι λογής μία αγαπητή μητέρα το θέλει είς τα τέκνα της…εγώ αποθνήσκω,αλλά πόσον ο θάνατος μου ήθελε με λυπεί ολιγώτερον,αν ίσως ημπορούσα να σας παραδώσω είς κανέναν σπουδαίον,είς κανένα που να τιμά και όχι να καταφρονή τα γεννήματα της αγχινοίας!
1 Οκτωβρίου στις 20.00 στο Θέατρο Τέχνης, Σκηνή της Φρυνίχου
Η Αυτοβιογραφία, ανήκει στα ελάχιστα έργα της Ελισάβετ Μουτζάν Μαρτινέγκου που σώζονται ακέραια.
Κυκλοφόρησε από τον γιό της Ελισαβέτιο, λογοκριμένη, το 1881 και παρουσιάζεται στο πλαίσιο του Φεστιβάλ «Αναλόγιο 2016» με την Χριστιάνα Καραμανίδου.
Λίγα Λόγια για το έργο και τη συγγραφέα
Η πολύ σημαντική λογία Ελισάβετ Μουτζάν-Μαρτινέγκου (Ζάκυνθος, 1801- 1832), γόνος αρχοντικής οικογένειας, έγραψε τραγωδίες και άλλα πεζά ή ποιητικά έργα, τα περισσότερα από τα οποία καταστράφηκαν στην σεισμοπυρκαγιά του 1953. Aνάμεσα στα σωζόμενα έργα της, είναι η κωμωδία “Ο Φιλάργυρος” και η “Αυτοβιογραφία” της.
Σύγχρονη επιφανών μορφών της εποχής της, κατά τον Λεωνίδα Χ. Ζώη, “ηδυνήθη ευχερέστατα να συγγράψη ελληνιστί και ιταλιστί σπουδαιότατα και τεχνικώτατα έργα μεγαλοφυΐας”. Στάθηκε πρωτοπόρα και δημιουργική, στοχαστική και φιλελεύθερη στην σκέψη και την γραφή της, ξεπερνώντας τεράστιες οικογενειακές και κοινωνικές δυσκολίες.
Η «Αυτοβιογραφία» της –σύμφωνα με τον Κ.Θ. Δημαρά- εκτός από την μαρτυρία την οποία παρέχει, αποτελεί σπάνιας ποιότητας λογοτεχνικό κείμενο, ένα από τα πιο αγνά στολίσματα της νέας μας λογοτεχνίας». Επίσης, ο Σπύρος Βραχωρίτης, σημειώνει ότι, η «Αυτοβιογραφία» και τα υπόλοιπα έργα της απέφυγαν, τρεις, μέχρι στιγμής, σκοπέλους: τον ρομαντισμό, τον μοντερνισμό και τον φεμινισμό. Χωρίς τη νεύρωση του χαμένου ή παραγνωρισμένου «αριστουργήματος», ο αιώνας που διανύουμε, θα σταθεί σε κάποιες άλλες παραμέτρους όπως η πνευματική τόλμη και η ηθική εγρήγορση. Το ΗΘΟΣ ΠΑΡΑΓΕΙ ΥΦΟΣ .”
Ταυτότητα Παράστασης
Κείμενο: Ελισάβετ Μουτζάν-Μαρτινέγκου
Διαβάζει: Χριστιάνα Καραμανίδου
Στοιχεία Παράστασης
Ημέρα και Ώρα παράστασης: Σάββατο, 1η Οκτωβρίου στις 20.00
Είσοδος: 5 €
Διάρκεια: 70’
Χώρος: Θέατρο Τέχνης – Σκηνή Φρυνίχου, Φρυνίχου 14, Πλάκα, τηλ. 210 32 22 464 /
Μετρό, Σταθμός Ακρόπολη.
Μνήμες μίας Σκύλας
Της Alessandra Maioletti
1 Οκτωβρίου στις 21.00 στο Θέατρο Τέχνης, Σκηνή της Φρυνίχου
«Για τα λίγα που μου δόθηκαν, για τα πολλά που έχασα, οι αοιδοί φτιάχνουν ήδη ιστορίες. Ψεύτικες ιστορίες. Άλλωστε, αυτοί δεν ήταν εκεί. Εγώ ήμουν».
Η Ωραία Ελένη… Θεά ή θνητή; Μοιραία γυναίκα ή έρμαιο της μοίρας; Αιτία ή αφορμή δεινών; Εκτός από τον Μενέλαο και τον Πάρη, τι ρόλο έπαιξαν στη ζωή της ο Θησέας, ο Διομήδης, ο Αχιλλέας και ο Έκτορας; Αμέτρητο μελάνι έχει χυθεί για εκείνη. Ώρα να πάρει η ίδια το λόγο, να απο-καλυφθεί, να αφηγηθεί τη δική της ιστορία, η οποία παρουσιάζεται επί σκηνής στο πλαίσιο του Φεστιβάλ «Αναλόγιο 2016» σε διασκευή και σκηνοθεσία Alessandra Maioletti.
Λίγα λόγια για το έργο από τη Σκηνοθέτιδα
Η Ελένη είναι η λεχθείσα, είναι η Λέξη, αλλά είναι ο λόγος των άλλων που την κάνει να υπάρχει. Ο Λόγος ο δικός της απουσίαζε, μετατρέποντάς την σε ένα άδειο κέλυφος για γέμισμα, ως προβολή της συλλογικής φαντασίας. Όσο για τη μυθική εξωτερική ομορφιά της, είναι κι αυτή μια προβολή, το αποτέλεσμα του βλέμματος των άλλων.
Αυτή η παράσταση δίνει το Λόγο στην ίδια, γινόμαστε μάρτυρες της ανθρώπινης εσωτερικής μεταμόρφωσής της. Ο λόγος της είναι καθημερινός και ευθύς, με έντονες ποιητικές και λυρικές παρεμβολές. Η προβεβλημένη από τους άλλους προσωπικότητά της θυσιάζεται στο βωμό του Αληθινού Εαυτού της. Σαν μια αυτο-αποκάλυψη, μία κορύφωση της συνειδητοποίησης της ζωής της εως το θάνατο της. Μια διαχρονική Ελένη.
Βιογραφικό συγγραφέα
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Διπλωματούχος κλασικού-σύγχρονου χορού και διδασκαλίας χορού της Εθνικής Ακαδημίας Χορού της Ρώμης. Master Αυτοσχεδιασμού και Σύνθεσης στον σύγχρονο και κλασικό χορό και Ιστορία του χορού στο Πανεπιστήμιο Sorbonne IV, Παρίσι, καθώς και Ιστορία του θεάτρου και του θεάματος στο Πανεπιστήμιο La Sapienza της Ρώμης και σεμιράρια με D. Fo, P. Stein, C. Nordi και R. Pomper. Ως χορογράφος και ερμηνεύτρια έχει συνεργαστεί στο θέατρο και στο σινεμά με διαφόρους Έλληνες σκηνοθέτες, όπως Ν. Κούνδουρος, Τ. Μπουλμέτης, Μ. Μαρμαρινός, Δ. Ινδαρές, Σ. Παυλίδης, Μ. Καραμαγκιώλης, Μπαλέτα Αθηνώ, κ.ά., καθώς και με ομάδες σύγχρονου χορού στo Παρίσι, όπως Co. A. Dreyfus, Co. F. Dugied, J. F. Duroure, Co. O. Duboc, Co. C. Ferri, Co. Tendance, κ.α. To 1996 ίδρυσε στην Αθήνα την Ομάδα Όνειρο. Από το 1996 έως το 2015 έχει σκηνοθετήσει και χορογραφήσει τις παρακάτω παραστάσεις: “Sex Trafficking” Ίδρυμα Κακογιάννης, Θέατρο Γαλλικό Ιστιτούτο Αθηνών, Festival Stop Sex Trafficking Cine Αλέκα, Δήμος Ζωγράφου, Festival Break the Chain Tεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, Δήμος Βύρωνα, Eλαιώνας Festival 2015, Θέατρο Εμπρός, “Eve in the mirror Theatre Rouf, We, women migrants” Kesariani Theatre, “Εμείς, γυναίκες μετανάστριες” Θέατρο Καισαριανής, “Η Έυα στο καθρέπτη” Θέατρο Ρουφ, “Αληθινή Ιστορία…ταξίδι για άλλη στεριά” (και θεατρική διασκευή από το μυθιστόρημα του Λουκιανού), Θέατρο Ελληνοαμερικάνικης ‘Ενωσης, Θέατρο Αργώ, Θέατρο Ειλισσός, Φεστιβάλ του Δήμου Αθηνών, “Πριν το χτες, μετά το σήμερα” Μέγαρο Μουσικής, Θέατρο Χυτήριο, Φεστιβάλ Πάτρα Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης, “Ταραγμένες Ψυχικές Καταστάσεις” Μέγαρο Μουσικής, Θέατρο Ροές, Φεστιβάλ Πάτρα Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης, Κέντρο Τεχνών Χαλανδρίου, Θέατρο Κηφισιάς, “Υπερηχορογράφημα” Θέατρο Ροές, Φεστιβάλ των Βαλκανίων-Θεσσαλονίκη, “Ο επισκευαστής” Θέατρο Εντροπία, “Ορφέας και Ευρυδίκη” Mαυσωλείο Cecilia Metella-Ρώμη, Θέατρο Δώρας Στράτου, Θέατρο Ολύμπια-Σύρος, “Η γέννηση της Αφροδίτης” Palazzo Altemps Αρχαιολογικό Μουσείο Ρωμαϊκής Τέχνης-Ρώμη, “Αταλάντη, η Αργοναύτισσα” Circo di Massenzio-Ρώμη, “Liquid Forms” Θέατρο Φούρνος, “Απόψε παίζουμε” Θέατρο Φούρνος, “Ο χορός της τρίχας” Θέατρο Αίγλη-Θεσσαλονίκη, “Πυρ-Γυνή και Θάλασσα” Θέατρο Ινστιτούτου Γκαίτε-Αθήνα, “Ηλέκτρα” Festival Ηρώδου Αττικού, “Ζωή” Haugesund-Νορβηγία, “Όνειρο” Tεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, Marato des Spectacle-Βαρκελώνη.
Ταυτότητα Παράστασης
Σκηνοθεσία – Θεατρική διασκευή: Alessandra Maioletti, από το ομώνυμο μυθιστόρημα της Francesca Petrizzo
Mετάφραση: Teresa Corvino
Επιμέλεια κειμένου: Χαράλαμπος Μαγουλάς
Video-Lighting Design: Giorgio Maioletti
Μουσική Σύνθεση: Γιώργος Χριστιανάκης
Κοστούμια: Ελένη Παπαμηχαήλ
Σκηνικά: Έλενα Γιαννακοπούλου
Παραγωγή: Ομάδα Όνειρο
Παίζουν: Αντιγόνη Φρυδά, Ευαγγελή Φίλη
Στοιχεία Παράστασης
Ημέρα και Ώρα παράστασης: Σάββατο, 1η Οκτωβρίου στις 21.00
Είσοδος: 5 €
Διάρκεια: 70’
Χώρος: Θέατρο Τέχνης – Σκηνή Φρυνίχου, Φρυνίχου 14, Πλάκα, τηλ. 210 32 22 464 /
Μετρό, Σταθμός Ακρόπολη.
Blind walk / White walk. Homer and Saramago
Τhe Μilena principle & analogio GR
2 Οκτωβρίου στις 12.00 στο Θέατρο Τέχνης, Σκηνή της Φρυνίχου
Site specific walking performance, κατά μήκος της οδού Διονυσίου Αρεοπαγίτου, με αφετηρία τη Σκηνή της Φρυνίχου. H φιλοσοφία της ομάδας Milena βρίσκει την πιο ενδιαφέρουσα πλατφόρμα για να αναπτυχθεί στο Φεστιβάλ Αναλόγιο 2016: με σημείο εκκίνησης το Θέατρο Τέχνης και με στόχο του να έρθουν άνθρωποι διαφορετικού φύλου, ηλικίας, εθνικότητας πιο κοντά, ξεκινά μία performance σε έναν από τους πιο όμορφους, εμπνευσμένους και ιστορικούς πεζοδρόμους της Αθήνας.
Συμμετέχουν οι Χάρις Συμεωνίδου, Τζένη Δάγλα, Θάνου Πολυξένη, Τσαπαρέγκας Γιάννης
Στοιχεία Performance
Ημέρα και Ώρα παράστασης: Κυριακή, 2 Οκτωβρίου στις 12.00
Είσοδος: 5 €
Διάρκεια: 70’
Χώρος: Θέατρο Τέχνης – Σκηνή Φρυνίχου, Φρυνίχου 14, Πλάκα, τηλ. 210 32 22 464 /
Μετρό, Σταθμός Ακρόπολη.
ΚΛΕΙΣΤΟ ΑΣΠΡΟ
Της Αργυρώς Βώβου
2 Οκτωβρίου στις 18.30 στο Θέατρο Τέχνης, Σκηνή της Φρυνίχου
Απεχθάνομαι το γκρι. Μοιάζει λες και είναι κανείς ανίκανος να αποφασίσει αν προτιμά άσπρο ή μαύρο. Η αγάπη είναι γκρι».
Το έργο που γεννήθηκε στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δημιουργικής Γραφής του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Εκπα με επιστημονικό υπεύθυνο τον καθηγητή Πλάτωνα Μαυρομούστακο και συνεργάτες τους Άκη Δήμου και Ανδρέα Φλουράκη, παρουσιάζεται επί σκηνής στο Φεστιβάλ «Αναλόγιο 2016» υπό τη σκηνοθετική ματιά του Μενέλαου Καραντζά.
Λίγα Λόγια για το έργο
Η Τζέην έχει ξεχάσει ή υποκρίνεται πως δε θυμάται ποια είναι. Η μέρα των γενεθλίων της είναι για εκείνη ασήμαντη για κάποιους άλλους, όμως, όχι και τόσο. Ο θάνατος άλλων και όχι ο δικός της, της υπενθυμίζει πως ίσως είναι νεκρή. Της αρέσει να σκηνοθετεί όσα οι νεκροί είδαν πριν το θάνατο, να κοιτά από το παράθυρο του γραφείου της και συχνά να πετά ανθρώπους ή αντικείμενα έξω από αυτό. Απεχθάνεται το γκρι. Πιστεύει πως φαίνεται σαν κάποιος να είναι ανίκανος να αποφασίσει αν προτιμά άσπρο ή μαύρο. Θεωρεί ότι η αγάπη είναι γκρι. Απεχθάνεται την αγάπη.
Βιογραφικό συγγραφέα
Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 10 Ιανουαρίου 1995 και ζει στον Ωρωπό. Σπουδάζει Θεατρολογία στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ. Αγαπάει το θέατρο, και οτιδήποτε σχετίζεται με αυτό, καθώς θεωρεί ότι πρόκειται για μια εναλλακτική προβολή της πραγματικότητας όπου το μόνο που απαγορεύεται είναι η απαγόρευση και τα μόνα όρια είναι η ανυπαρξία των ορίων. Το «Κλειστό Άσπρο» είναι το πρώτο από τα ολοκληρωμένα της έργα που δεν έμεινε κάπου κρυμμένο.
Ταυτότητα Παράστασης
Κείμενο: Αργυρώ Βώβου
Σκηνοθεσία – Μουσική επιμέλεια: Μενέλαος Καραντζάς
Παίζουν: Σελήνα Διαμαντοπούλου, Μενέλαος Κυπαρίσσης, Λήδα Κουτσοδασκάλου, Πάνος Τοψίδης, Ιωάννης Κοτίδης, Δώρα Παρδάλη, Σταύρος Γιαννουλάδης, Μαρσέλα Λένα, Χρήστος Χριστόπουλος
Στοιχεία Παράστασης
Ημέρα και Ώρα παράστασης: Κυριακή, 2 Οκτωβρίου στις 18.30
Είσοδος: 5 €
Διάρκεια: 70’
Χώρος: Θέατρο Τέχνης – Σκηνή Φρυνίχου, Φρυνίχου 14, Πλάκα, τηλ. 210 32 22 464 / Μετρό, Σταθμός Ακρόπολη.
ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΩΡΑ – 8 ώρες & 35 λεπτά
Της Φωτεινής Τσαλίκογλου
2 Οκτωβρίου στις 20.00 στο Θέατρο Τέχνης, Σκηνή της Φρυνίχου
«Τίποτε δεν είναι αυτό που φαίνεται, Τζόναθαν, αλλιώς ο κόσμος θα ήταν πολύ φτωχός»
«Πεθαίνεις όταν δεν θυμάσαι αυτούς που αγαπάς, πεθαίνεις όταν ο τόπος σου στον χάρτη μετακινηθεί».
Kατερίνα Χέλμη, Αμαλία Αρσένη, Μάνος Καρατζογιάννης, Μάρω Παπαδοπούλου.
Το μυθιστόρημα της Φωτεινής Τσαλίκογλου, που έχει μεταφραστεί και κυκλοφορεί σε Ευρώπη και Αμερική, έχοντας κατακτήσει μια θέση ανάμεσα στις πιο αξιοπρόσεκτες μεταφράσεις για το 2015 του World Literature Today, παρουσιάζεται στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αναλόγιο 2016 σε απόδοση και σκηνοθεσία Μάνου Καρατζογιάννη.
8 ώρες και 35 λεπτά. Τόσο διαρκεί το αεροπορικό ταξίδι από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα, στο οποίο ο Τζόναθαν, αφηγείται την τραυματική ιστορία της οικογένειάς του: μία οικογένεια Ελλήνων που μεταναστεύει στην Αμερική. Ο Τζόναθαν ανασυνθέτει την ιστορία του εαυτού του, του έρωτά του για τη χαμένη αδελφή του, τη διαταραγμένη σχέση με τη μητέρα του, του τόπου και της πατρίδας του. Μέσα στο αεροπλάνο επιστρέφει ο χαμένος χρόνος, το παραποιημένο παρελθόν, το άγριο παρόν. Ένα ιδιαίτερα ατμοσφαιρικό και αλληγορικό μυθιστόρημα, μια λυτρωτική συνεδρία του Τζόναθαν που κρατά 8 ώρες και 35 λεπτά, ακριβώς, χωρίς ψυχαναλυτή.
Περίληψη έργου
Ιούλιος του 1940. Ο πόλεμος δεν έχει ακόμα ξεσπάσει. H οικογένεια Αργυρίου επιβιβάζεται στο υπερωκεάνιο «Νέα Ελλάς» και μεταναστεύει στην Αμερική. Σαράντα σχεδόν χρόνια αργότερα, η Φρόσω, θυγατέρα του Μενέλαου και της Ερασμίας Αργυρίου φέρνει στον κόσμο δύο παιδιά αγνώστου πατρός. Τον Τζόναθαν και την Αμαλία. Ζούν στη Νέα Υόρκη μια σχεδόν κανονική ζωή, αλλά η Φρόσω σιγά σιγά μεταμορφώνεται. Γίνεται αλκοολική, αποσύρει από τα χείλη της τη λέξη Ελλάδα και αλλάζει το όνομά της σε Λάλε Άντερσεν. Καθώς ο καιρός περνά, αδιανόητα μυστικά έρχονται στο φως, όλοι και όλα αλλάζουν, τίποτα δεν είναι αυτό που φαίνεται, μέχρι τη μέρα που ο Τζόναθαν, ταξιδεύει για πρώτη του φορά στον τόπο της καταγωγής του.
Στο ταξίδι αφηγείται την ιστορία δύο τραυματισμένων μέσα του πλασμάτων: της οικογένειάς του και της Ελλάδας. «Τόπος καλός θα με περιμένει εκεί…» του είπε η νεκρή αδελφή κι εκείνος την πίστεψε.
H Φωτεινή Τσαλίκογλου είναι ψυχολόγος, καθηγήτρια Ψυχολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης με καθηγητή τον Ζαν Πιαζέ και ειδικεύτηκε στην Κλινική Ψυχολογία. Έχει δημοσιεύσει ένα πλούσιο επιστημονικό και λογοτεχνικό έργο, το οποίο μεταφράζεται σε διάφορες γλώσσες, καθώς επίσης μυθιστορήματα και νουβέλες, όπως Η κόρη της Ανθής Αλκαίου, Εγώ, η Μάρθα Φρόυντ, Έρως φαρμακοποιός, Το χάρισμα της Βέρθας (υποψήφιο για το Βραβείο Αναγνωστών 2010 του ΕΚΕΒΙ), Όλα τα ναι του κόσμου, Το Eυτυχισμένο Nησί, καθώς και το διαλογικό έργο Μήπως; (με τη Μαργαρίτα Καραπάνου). Το τελευταίο της μυθιστόρημα 8 ώρες και 35 λεπτά (The Secret Sister), που κυκλοφορεί στην Ευρώπη και την Αμερική, διακρίθηκε από το World Literature Today ως ένα από τα πιο αξιοπρόσεκτα μεταφρασμένα βιβλία του 2015.
Ταυτότητα Παράστασης
Κείμενο: Φωτεινή Τσαλίκογλου
Θεατρική απόδοση – Σκηνοθεσία : Μάνος Καρατζογιάννης
Βοηθός σκηνοθέτη: Ανδρέας Ανδρέου
Σκηνικά: Γιάννης Αρβανίτης
Επιμέλεια Κουστουμιών: Βασιλική Σύρμα
Video Art: Πέννυ Παναγιωτοπούλου
Φωτισμοί: Στέλλα Κάλτσου
Μουσική Επιμέλεια: Γιώργης Χριστοδούλου
Σύνθεση Τραγουδιού: Γιώργος Σαμπάνης
Στίχοι Τραγουδιού: Ελεάνα Βραχάλη
Ερμηνεία Τραγουδιού: Μάνος Καρατζογιάννης
Επιμέλεια Παραγωγής: Νεφέλη Συρίγου
Παίζουν (με αλφαβητική σειρά): Αμαλία Αρσένη, Μάνος Καρατζογιάννης, Μάρω Παπαδοπούλου, Κατερίνα Χέλμη
Στοιχεία Παράστασης
Ημέρα και Ώρα παράστασης: Κυριακή, 2 Οκτωβρίου στις 20.00
Είσοδος: 5 €
Διάρκεια: 70’
Χώρος: Θέατρο Τέχνης – Σκηνή Φρυνίχου, Φρυνίχου 14, Πλάκα, τηλ. 210 32 22 464 / Μετρό, Σταθμός Ακρόπολη.
ΦΕΣΤΙΒΑΛ “ΑΝΑΛΟΓΙΟ 2016”
Καλλιτεχνική διεύθυνση: Σίσσυ Παπαθανασίου
Μετάφραση: Όλγα Κωνσταντινίδου
Επιμέλεια παραγωγής: Νεφέλη Συρίγου
Βοηθοί Παραγωγής: Δώρα Χουρσανίδου, Σιλένα Τριβιζά
Σκηνικός χώρος: Ζωή Μολυβδά Φαμέλη
Φωτισμοί: Στέλλα Κάλτσου
Υπεύθυνος ηλεκτρολόγος: Βασίλης Κανελλόπουλος
Σχεδιασμός έντυπου & ηλεκτρονικού υλικού: Μαρία Στέφωση
Φωτογραφίες: Γιώργος Παυλάκος
Το ‘ΑΝΑΛΟΓΙΟ 2016’ τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Πολιτισμού & Αθλητισμού,του Ιταλικού Μορφωτικού Ινστιτούτου, του Ιδρύματος Χοσέ Σαραμάγκου, του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου της Unesco και πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Τμήμα Νεοελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Μοντρεάλ
Σχόλια για αυτό το άρθρο