Μετά τον covid 19 που πέρασε ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος και την πλήρη ανάρρωση του, καθώς και τα έκτακτα καιρικά φαινόμενα, Ο κουρέας της Σεβίλλης επέστρεψε κανονικά στις παραστάσεις του.
Η «ΘΕΑΜΑ ΑΚΡΟΠΟΛ» παρουσιάζει τον «ΚΟΥΡΕΑ ΤΗΣ ΣΕΒΙΛΛΗΣ» του Μπομαρσέ, με τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο, σε σκηνοθεσία Σοφίας Σπυράτου, στο θέατρο Ακροπόλ.
Η Σοφία Σπυράτου έστησε μία παράσταση κωμική, φασαριόζικη και ονειροπόλα, ενσωματώνοντας σύγχρονα στοιχεία και ταξιδεύοντας το θεατή μέσα από την καινούρια μετάφραση- διασκευή της Λουίζας Μητσάκου, με μία γλώσσα σημερινή. H μουσική της παράστασης, από τα γνωστά σε όλους θέματα του Ροσίνι έως τις πρωτότυπες μελωδίες του Μιλτιάδη Παπαστάμου συγκινούν και τονίζουν το μουσικό χαρακτήρα της παράστασης. Τα σκηνικά και τα κοστούμια του Μανόλη Παντελιδάκη εντυπωσιάζουν ισορροπώντας ανάμεσα στο κλασικό και το σύγχρονο.
Το ρόλο του Φίγκαρο αναλαμβάνει ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, ο οποίος ερμηνεύει και την περίφημη άρια του Ροσίνι ελαφριά πειραγμένη. Στο ρόλο του Ντοτόρε Μπαρτόλο ο Φάνης Μουρατίδης. Ο δεκαεπταμελής θίασος αποτελείται από ταλαντούχους ηθοποιούς, χορευτές, τραγουδιστές, μουσικούς καθώς και ζωντανή ορχήστρα.
Λίγα λόγια για το έργο
Το 1775 στις παρυφές της Γαλλικής επανάστασης ο Καρόν ντε Μπομαρσέ εμπνεόμενος από το διαφωτισμό και τα κηρύγματα του Βολταίρου, του Ρουσσώ κι επηρεασμένος εκτός των άλλων από τον Μολιέρο και τον Μαριβώ γράφει τον περίφημο «ΚΟΥΡΕΑ ΤΗΣ ΣΕΒΙΛΛΗΣ» που ανεβαίνει στο θέατρο με πρωτοφανή επιτυχία και στη συνέχεια μεταμορφώνεται από τον Τζοακίνο Ροσίνι σε μια από τις πιο διάσημες όπερες παγκοσμίως.
Ο περίφημος Φίγκαρο εμφανίζεται για πρώτη φορά στη θεατρική πινακοθήκη ως ένας μυθικός χαρακτήρας τυχοδιώκτη πονηρού καταφερτζή αλλά και ονειροπόλου ο οποίος ήταν προάγγελος μιας επανάστασης που έμελλε να αλλάξει τον κόσμο.
Στην ιστορία του έργου μπαίνει ανάμεσα στη διαμάχη του γέρο Ντοτόρε Μπαρτόλο και του νεότερού του κόμη Αλμαβίβα που μάχονται για το ποιος θα καταφέρει να παντρευτεί την πανέμορφη Ροζίνα. Παρά τις μάταιες προφυλάξεις του Μπαρτόλο ο Φίγκαρο με τα πανέξυπνα τεχνάσματά του καταφέρνει να κερδίσει ο αριστοκράτης κόμης Αλμαβίβα την πανέμορφη Ροζίνα κι ως εκ τούτου στο τέλος να νικήσει ο έρωτας.
Αξιοσημείωτο είναι το πετυχημένο ανέβασμα του έργου από το Εθνικό θέατρο από το 1948 έως το 1950 σε μετάφραση Δημήτρη Ροντήρη και σκηνοθεσία Κλ. Κλώνη όπου το ρόλο του Φίγκαρο υποδύθηκε ο νεαρός τότε Δημήτρης Χορν ,της Ροζίνας η Έλλη Λαμπέτη , του κόμη Αλμαβίβα ο Ανδρέας Φιλιππίδης και του γιατρού Μπαρτόλο ο Χριστόφορος Νέζερ.
Δείτε το trailer της παράστασης
https://www.youtube.com/watch?v=f12HyJi1tRI
Διασκευή, Μετάφραση: Λουίζα Μητσάκου
Σκηνοθεσία, Χορογραφία: Σοφία Σπυράτου
Σκηνικά, Κοστούμια: Μανόλης Παντελιδάκης
Μουσική επεξεργασία, Πρωτότυπη μουσική: Μιλτιάδης Παπαστάμου
Μουσική Διδασκαλία: Δέσποινα Στεφανίδου
Σχεδιασμός Φωτισμών: Λευτέρης Παυλόπουλος
Βοηθός Σκηνοθέτη: Αιμιλία Σιαφαρίκα
Βοηθός Χορογράφου: Αλέξανδρος Κεϊβανάη
Βοηθός Σκηνογράφου: Ελίνα Δράκου
Βοηθός Ενδυματολόγου: Χαρά Τσουβαλά
Πρωταγωνιστούν
Βασίλης Χαραλαμπόπουλος
Φάνης Μουρατίδης
Γιώργος Συμεωνίδης, Ρένος Ρώτας, Νίκη Βακάλη, Μάριος Πετκίδης, Ιωάννης Κοντέλης
Χορεύουν
Adolfo Vega, Σοφία Μαρτίου,Γκάμπριελ Μιρτσέα, Φαίδρα Νταϊόγλου,Κώστας Παπαματθαιάκης, Γιάννης Σμέρος, Κωστής Τσιαμάγκας, Τατιανή Χατζημπίνου.
Μουσικοί
Μιλτιάδης Παπαστάμου, Μαρίνος Γαλατσινός, Φοίβος Ζήτης, Αλέξανδρος Κασάρτζης
Φωτογραφίες: Γιώργος Καπλανίδης, Μαριλένα Αναστασιάδου
Βίντεο Τρέϊλερ: Μαριλένα Αναστασιάδου
Σχεδιασμός Αφίσας: Χριστόφορος Χαραλαμπόπουλος
Οργάνωση Παραγωγής: Ντόρα Βαλσαμάκη
Επικοινωνία, Δημόσιες Σχέσεις: Μαργαρίτα Δρούτσα (Email: mdroutsa@gmail.com – +306942065888)
Διαδικτυακή επικοινωνία: Κωνσταντίνος Ζουρνάς / Digital.gr
Θέατρο ΑΚΡΟΠΟΛ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ 9-11, 10679 Αθήνα, 2103648 303
Ημέρες και ώρες παραστάσεων:
Τετάρτη 19.00
Πέμπτη 21.00
Παρασκευή: 21.00,
Σάββατο: 18.00, και 21.00
Κυριακή: 18.00
Διάρκεια: 90΄
Τιμές Εισιτηρίων: 45,35,25,20 ευρώ και Φοιτητικό – Ανέργων 15 ευρώ
Δεχόμαστε εισιτήρια ΟΓΑ, Ειδικές τιμές για group
Προπώληση Εισιτηρίων
https://www.viva.gr/tickets/theater/theatroakropol/o-koureas-tis-sevillis/
Σχόλια για αυτό το άρθρο