Η Μπετίνα συνέρχεται, αλλά η κατάστασή της είναι ακόμα σοβαρή. Η Νάσια ανησυχεί για τον τρόπο με τον οποίο ο Νικόλας μπερδεύει τα φάρμακα με το αλκοόλ και μιλάει στην Πέρσα για το ότι ο πατέρας της αρχίζει να χάνει τον έλεγχο. Τι θα προτείνει η Πέρσα στον Νικόλα;
Μη χάσετε τις καταιγιστικές εξελίξεις της ψυχολογικής σειράς μυστηρίου «Κάνε ότι κοιμάσαι ΙΙ», που μεταδίδεται από την ΕΡΤ1, κάθε Δευτέρα και Τρίτη, στις 21:45.
Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024, ώρα 21:45
Επεισόδιο 41ο: Η Μπετίνα συνέρχεται, αλλά η κατάστασή της είναι ακόμα σοβαρή. Ο Νικόλας δεν μπορεί να εξηγήσει τα σημάδια και τον πόνο στο σώμα του. Ο Δαμασκηνός δηλώνει στην Αστυνομία τον βίαιο ξυλοδαρμό ενός από τους άντρες της σωματοφυλακής του. Η Χρύσα υποπτεύεται την εμπλοκή του σε κυκλώματα που τον απειλούν, καθώς η έρευνα της Αστυνομίας δεν εντοπίζει πιθανό ύποπτο.
Η Έφη προσπαθεί να καταλάβει την ψυχρότητα της Αμάντας προς τη Λέτα και οι σχέσεις των τριών κοριτσιών κλονίζονται από το ενδιαφέρον που της δείχνει ο Φλωρής. Η φιλία του Γιώργου με τον Φλωρή γίνεται όλο και πιο επικίνδυνη.
Η Νάσια αρχίζει να ανησυχεί για τον τρόπο με τον οποίο ο Νικόλας μπερδεύει τα φάρμακα με το αλκοόλ. Ο Κάσδαγλης εξηγεί στη Λέτα ότι δεν θα ζητήσει την κηδεμονία της, παρά τον όρο της μητέρας της στη διαθήκη και κερδίζει τη συμπάθειά της.
Η Αιμιλία θέλει να απομακρυνθεί από το περιβάλλον της Καμβύση και την πολιτική της παράταξη και βάζει υποψίες στον Πέτρο για τη σχέση της Άννας με την Υπηρεσία Πληροφοριών. Τι θα κάνει ο Γιώργος με την Έφη; Τι θέλει να αποκαλύψει η Αιμιλία στον Πέτρο; Τι φοβάται ο Νικόλας;
Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2024, ώρα 21:45
Επεισόδιο 42ο: Η Νάσια μιλάει στην Πέρσα για το ότι ο Νικόλας αρχίζει να χάνει τον έλεγχο και της ζητάει βοήθεια. Η Αστυνομία διερευνά την υπόθεση της Αιμιλίας και ο Πέτρος δεν μπορεί να εξηγήσει πώς βρέθηκε στον τόπο του εγκλήματος.
Ο Ίσσαρης προσπαθεί να παρηγορήσει τη Δάφνη και να την καθησυχάσει για την ασφάλειά της. Ο Νικόλας εκμυστηρεύεται στον Κάσδαγλη ότι χτύπησε τον σωματοφύλακα του Δαμασκηνού. Ο Λάμπης προσπαθεί να ανοίξει τα μάτια στον Γιώργο και τον προειδοποιεί για το πόσο επικίνδυνος είναι ο Φλωρής.
Τι ζητάει η Δάφνη από τον Δαμασκηνό σαν υποστήριξη; Τι θα προτείνει η Πέρσα στον Νικόλα; Τι θα κάνει ο Φλωρής με τους παράνομους αγώνες πάλης που έστηνε, όταν του ζητήσει ο Σταύρος τα χρήματά του από τα στοιχήματα;
Η υπόθεση…
Ο Νικόλας (Σπύρος Παπαδόπουλος) ζει απομονωμένος σε ένα τροχόσπιτο, έχοντας παραιτηθεί από το σχολείο μαζί με τον Κάσδαγλη (Βασίλης Ευταξόπουλος). Με τους εφιάλτες να τον βασανίζουν και τη σκέψη στα θύματα από το μακελειό, δέχεται να γνωρίσει τον διευθυντή ενός γνωστού ιδιωτικού σχολείου, όταν ο Κάσδαγλης τον παρακαλεί να σκεφτεί το ενδεχόμενο να δουλέψουν εκεί.
Αβέβαιος για την απόφασή του, ο Νικόλας γίνεται μάρτυρας της άγριας δολοφονίας ενός άλλου καθηγητή, στη διάρκεια της δεξίωσης του σχολείου. Αυτό που τον βοηθάει στην απόφασή του, είναι ότι λίγη ώρα πριν βρεθεί νεκρός, ο καθηγητής τον είχε προειδοποιήσει να μη δεχτεί την πρόσληψή του σε αυτό το σχολείο.
Αντιμέτωπος με μια νέα πραγματικότητα κι έναν λαμπερό κόσμο προνομίων και εξουσίας, ο Νικόλας εστιάζει στην αγάπη του για τα παιδιά, τα οποία υποφέρουν από τις δικές τους ίντριγκες και παραβατικές συμπεριφορές. Πέρα όμως από τη σκληρότητά τους, έχει να αντιμετωπίσει και τον κυνισμό της δικής του κόρης (Γεωργία Μεσαρίτη), η οποία δεν μπορεί να ξεπεράσει το τραύμα από τον χαμό του φίλου της.
Η γνωριμία του με μια άλλη καθηγήτρια, την Πέρσα (Τζένη Θεωνά), ξυπνάει μέσα του συναισθήματα που είχε στερηθεί για καιρό. Η αρχική σύγκρουση δύο πολύ διαφορετικών, αλλά βαθιά τραυματισμένων ανθρώπων, θα εξελιχθεί σε μια δυνατή ερωτική σχέση. Η Πέρσα, άλλωστε, θα είναι από τους ελάχιστους συμμάχους που θα έχει ο Νικόλας όταν βρεθεί αντιμέτωπος με τις συνωμοσίες του φωτεινού αυτού κόσμου.
Ποιοι κρύβονται πίσω από τη δολοφονία του καθηγητή; Τι θα κάνει ο Νικόλας όταν ο Κάσδαγλης βρεθεί ένοχος για ανθρωποκτονία; Και κυρίως ποιος ανοιχτός λογαριασμός με το παρελθόν θα φέρει τον Νικόλα και την κόρη του αντιμέτωπους με τη μεγαλύτερη απειλή;
Παίζουν: Σπύρος Παπαδόπουλος (Νικόλας Καλίρης), Τζένη Θεωνά (Πέρσα), Βασίλης Ευταξόπουλος (Στέλιος Κάσδαγλης), Μιχάλης Οικονόμου (Ίκαρος), Ιωάννα Ασημακοπούλου (Δάφνη), Νικολέτα Κοτσαηλίδου (Άννα Γραμμικού), Φωτεινή Μπαξεβάνη (Μπετίνα Βορίδη), Δημήτρης Καπετανάκος (Κωνσταντίνος Ίσσαρης), Αλέξανδρος Καλπακίδης (Λημνιός), Ηλιάνα Γαϊτάνη (Χρύσα), Χριστόδουλος Στυλιανού (Σταματάκης), Λήδα Ματσάγγου (Δέσποινα), Γιώργος Δεπάστας (Λάκης Βορίδης), Στέργιος Αντούλας (Πέτρος), Γεωργία Μεσαρίτη (Νάσια Καλίρη), Χρήστος Διαμαντούδης (Χρήστος Γιδάς), Βίκυ Μαϊδάνογλου (Ζωή Βορίδη), Βασίλης Ντάρμας (Μάκης Βελής), Νικόλας Χαλκιαδάκης (Γιώργος), Μιχάλης Αρτεμισιάδης (Σταύρος), Κατερίνα Κρανίδη (Αμάντα), Τίτος Πινακάς (Πέρης), Αλέξανδρος Τωμαδάκης (Λάμπης), Φαίη Φραγκαλιώτη (Έφη), Πωλίνα Μπέτση (Λέτα), Κάτια Νεκταρίου (Μαργαρίτα), Ευάγγελος Σαμιώτης (Κώστας), Νικόλας Παπαδομιχελάκης (Τόλης), Μάκης Παππάς (Βασίλης).
Σενάριο: Γιάννης Σκαραγκάς
Σκηνοθεσία: Αλέκος Κυράνης, Μάριος Βαλάσης
Διεύθυνση φωτογραφίας: Έλτον Μπίφσα, Γιώργος Αποστολίδης
Σκηνογραφία: Αναστασία Χαρμούση
Κοστούμια: Ελίνα Μαντζάκου
Πρωτότυπη μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος
Μοντάζ: Νίκος Στεφάνου
Οργάνωση Παραγωγής: Ηλίας Βογιατζόγλου, Αλέξανδρος Δρακάτος
Executive producer: Άννα Λεμπέση
Παραγωγός: Νίκος Κάλης
Εκτέλεση παραγωγής: SILVERLINE MEDIA PRODUCTIONS Α.Ε.
Παραγωγή: ΕΡΤ
Σχόλια για αυτό το άρθρο