Η απόπειρα δολοφονίας της Καμβύση και ο τραυματισμός του Λημνιού ανατρέπει τις ισορροπίες στην Αστυνομία. Έπειτα από πίεση της Χρύσας, ο Ίσσαρης αναλαμβάνει να διερευνήσει το περιστατικό. Η Δέσποινα, θέλοντας να τιμωρήσει τον Νικόλα για την ανασφάλεια που προκαλεί στον Κάσδαγλη, του μεταφέρει ψευδώς ότι η Πέρσα είχε ερωτική σχέση με τον Σταματάκη, με αποτέλεσμα Νικόλας και Πέρσα να συγκρουστούν.
Μη χάσετε τις καταιγιστικές εξελίξεις της ψυχολογικής σειράς μυστηρίου «Κάνε ότι κοιμάσαι ΙΙ», που μεταδίδεται από την ΕΡΤ1, κάθε Δευτέρα και Τρίτη, στις 21:45.
Επεισόδιο 13ο: Η απόπειρα δολοφονίας της Καμβύση και ο τραυματισμός του Λημνιού ανατρέπει τις ισορροπίες στην Αστυνομία και ο Ίσσαρης πρέπει να λογοδοτήσει στους συναδέλφους του για το ότι αμέλησε να δώσει σημασία στις προειδοποιήσεις και τις απειλές. Ο Λημνιός μετατρέπεται σε ήρωα και η Δάφνη παραπονιέται στις αρχές για μεροληψία και αδιαφορία της Αστυνομίας.
Ο συνεταίρος του Ίκαρου, προτείνει στον Μάκη να δουλέψει μυστικά για εκείνον, αλλά τον υποβάλει σε μια δύσκολη δοκιμασία για να επιβεβαιώσει ότι μπορεί να αντέξει την πίεση. Ο Βασίλης προσπαθεί να επηρεάσει τους μαθητές για να κρατήσουν το στόμα τους κλειστό, βλέποντας ότι κάποιοι από αυτούς μπορούν να γίνουν επικίνδυνοι με τα μυστικά τους.
Ο Ίσσαρης διερευνά τις συνθήκες της δολοφονικής επίθεσης υπό την πίεση της Χρύσας και μαθαίνει ότι εκείνη ήταν που ζήτησε να τους μεταθέσουν στο Τμήμα Ειδικών Εγκλημάτων και Ερευνών με προαγωγή. Ο Πέτρος προσπαθεί να κρατήσει τη Νάσια μακριά του, για να μην προκαλέσει τον πατέρα της. Η ένταση στη σχέση της Μπετίνας με τη Ζωή συνεχίζεται με αφορμή την αποκάλυψη για τον άγνωστο γιο της.
Ο Κάσδαγλης τσακώνεται με τον Νικόλα, αμφισβητώντας κι εκείνος, με τη σειρά του, τη σχέση του με την Πέρσα και πλέον αρχίζει να τον επηρεάζει. Ο Ίκαρος προσπαθεί να στηρίξει ψυχολογικά τη Δάφνη, η οποία έχει πανικοβληθεί μετά την απόπειρα και φοβάται για την οικογένειά της.
Στο σχολείο, οι μαθητές διαλέγουν συμμαχίες. Η Μαργαρίτα αρνείται στον Πέρη να πάει να καταθέσει κάποια πράγματα που ξέρει γιατί δεν θέλει να μπλέξει. Η Έφη υποπτεύεται ακόμα τον Σταύρο και συνειδητοποιεί ότι τον προστατεύει ο ίδιος ο λυκειάρχης.
Η Δέσποινα θέλει να τιμωρήσει τον Νικόλα για την ανασφάλεια που προκαλεί στον Κάσδαγλη. Για τον λόγο αυτό, του μεταφέρει ψευδώς ότι η Πέρσα είχε ερωτική σχέση με τον άντρα της κι ότι έχει φωτογραφίες που το αποδεικνύουν.
Ποια συμφωνία με τη Δέσποινα παίρνει πίσω ο Σταματάκης; Ποιοι κρύβονται πίσω από τη δολοφονική επίθεση στην πολιτικό και τον πυροβολισμό του Λημνιού;
- Στο ρόλο του συνεργάτη του Ίκαρου, ο Γιώργος Γερωνυμάκης
Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2023, ώρα 21:45
Επεισόδιο 14ο: Ο Λημνιός πετυχαίνει στο σχέδιό του να γίνει απαραίτητος στην Καμβύση και έπειτα από τον τραυματισμό του, εκείνη δεν κρύβει ούτε την εκτίμηση ούτε την αγάπη της. Ο Ίσσαρης, επίσης, δεν κρύβει από τη Χρύσα την καχυποψία του για ορισμένες λεπτομέρειες της δολοφονικής επίθεσης, θεωρώντας πιθανό να ήταν σχέδιο του Λημνιού για να κερδίσει τις εντυπώσεις της κοινής γνώμης.
Η Έφη και οι φίλες της στο σχολείο έχουν επηρεαστεί από την επίθεση στη μητέρα της και η Αμάντα φοβάται μήπως χάσει με κάποιον παρόμοιο τρόπο τον πατέρα της. Η Μαργαρίτα ψάχνει τρόπο να ξεπεράσει τον φόβο της να μιλήσει για όσα ξέρει για τον φόνο του γυμναστή.
Ο Ίσσαρης επιβεβαιώνεται, όταν η Αστυνομία εντοπίζει δύο απανθρακωμένους άντρες και προσπαθούν να ταυτοποιήσουν τα στοιχεία τους. Ο Νικόλας τσακώνεται με την Πέρσα με αφορμή τη δυσπιστία του για τη σχέση της, στο παρελθόν, με τον Σταματάκη, ενώ εκείνη προσπαθεί να του εξηγήσει ότι η Δέσποινα του είπε επίτηδες ψέματα για την ανύπαρκτη ερωτική της σχέση με τον άντρα της. Ο Νικόλας, παράλληλα, έχει αρχίσει και χάνει την υπομονή του με τον Λημνιό, ο οποίος προβάλλεται πλέον σαν τον ήρωα που έσωσε την πολιτικό και μοιράζεται με την Άννα την απογοήτευσή του για την έκβαση της έρευνας εναντίον του.
Ο Κάσδαγλης προσπαθεί να ενθαρρύνει τα παιδιά, την ώρα που ο Βασίλης συγκρούεται με τον Σταματάκη, θεωρώντας επικίνδυνες τις απειλές του στη γυναίκα του. Ο Πέρης προσπαθεί να ανοιχτεί στην Πέρσα και κάνει λόγο για μια συμμαθήτριά του που γνωρίζει κάποια επικίνδυνα μυστικά. Η Πέρσα δεν θέλει να στραφεί εναντίον του Σταματάκη, αλλά του εκφράζει τη διαθεσιμότητά της να τον ακούσει προσεκτικά, όταν εκείνος αποφασίσει να μιλήσει.
Η Δάφνη θέλει να αναθερμάνει τη φιλία της με τη Δέσποινα, έχοντας αναθεωρήσει τη στάση της μετά την πρόσφατη επίθεση. Ο Τόλης εξηγεί στην Μπετίνα πώς τη βρήκε και με ποια βήματα την πλησίασε για να μην την πανικοβάλει, κερδίζοντας τη συμπάθεια και την εμπιστοσύνη της.
Ο Σταύρος ξεκαθαρίζει στον συμμαθητή του ότι αν τον πειράξουν με τον Σταματάκη, θα μιλήσει και για τους δύο. Αποφασίζει να πιάσει φιλίες με τον Χρήστο για να τον χρησιμοποιήσει στα σχέδιά του. Η Νάσια πολιορκεί ακόμα τον Πέτρο και παρά την άρνησή του, επιμένει να συνεχίσουν τη σχέση τους.
Ο Λημνιός, στην κατάθεσή του, κατηγορεί την Άννα και τον Ίσσαρη, με την πλήρη υποστήριξη της Δάφνης. Ποιον παρακολουθεί ο Λάκης; Ποιος θα βοηθήσει τη Νάσια να ξεπεράσει τον Πέτρο ερωτικά; Τι θα συμβεί ανάμεσα στην Πέρσα και τον Σταματάκη;
Η υπόθεση…
Ο Νικόλας (Σπύρος Παπαδόπουλος) ζει απομονωμένος σε ένα τροχόσπιτο, έχοντας παραιτηθεί από το σχολείο μαζί με τον Κάσδαγλη (Βασίλης Ευταξόπουλος). Με τους εφιάλτες να τον βασανίζουν και τη σκέψη στα θύματα από το μακελειό, δέχεται να γνωρίσει τον διευθυντή ενός γνωστού ιδιωτικού σχολείου, όταν ο Κάσδαγλης τον παρακαλεί να σκεφτεί το ενδεχόμενο να δουλέψουν εκεί.
Αβέβαιος για την απόφασή του, ο Νικόλας γίνεται μάρτυρας της άγριας δολοφονίας ενός άλλου καθηγητή, στη διάρκεια της δεξίωσης του σχολείου. Αυτό που τον βοηθάει στην απόφασή του, είναι ότι λίγη ώρα πριν βρεθεί νεκρός, ο καθηγητής τον είχε προειδοποιήσει να μη δεχτεί την πρόσληψή του σε αυτό το σχολείο.
Αντιμέτωπος με μια νέα πραγματικότητα κι έναν λαμπερό κόσμο προνομίων και εξουσίας, ο Νικόλας εστιάζει στην αγάπη του για τα παιδιά, τα οποία υποφέρουν από τις δικές τους ίντριγκες και παραβατικές συμπεριφορές. Πέρα όμως από τη σκληρότητά τους, έχει να αντιμετωπίσει και τον κυνισμό της δικής του κόρης (Γεωργία Μεσαρίτη), η οποία δεν μπορεί να ξεπεράσει το τραύμα από τον χαμό του φίλου της.
Η γνωριμία του με μια άλλη καθηγήτρια, την Πέρσα (Τζένη Θεωνά), ξυπνάει μέσα του συναισθήματα που είχε στερηθεί για καιρό. Η αρχική σύγκρουση δύο πολύ διαφορετικών, αλλά βαθιά τραυματισμένων ανθρώπων, θα εξελιχθεί σε μια δυνατή ερωτική σχέση. Η Πέρσα, άλλωστε, θα είναι από τους ελάχιστους συμμάχους που θα έχει ο Νικόλας όταν βρεθεί αντιμέτωπος με τις συνωμοσίες του φωτεινού αυτού κόσμου.
Ποιοι κρύβονται πίσω από τη δολοφονία του καθηγητή; Τι θα κάνει ο Νικόλας όταν ο Κάσδαγλης βρεθεί ένοχος για ανθρωποκτονία; Και κυρίως ποιος ανοιχτός λογαριασμός με το παρελθόν θα φέρει τον Νικόλα και την κόρη του αντιμέτωπους με τη μεγαλύτερη απειλή;
Παίζουν: Σπύρος Παπαδόπουλος (Νικόλας Καλίρης), Τζένη Θεωνά (Πέρσα), Βασίλης Ευταξόπουλος (Στέλιος Κάσδαγλης), Μιχάλης Οικονόμου (Ίκαρος), Ιωάννα Ασημακοπούλου (Δάφνη), Νικολέτα Κοτσαηλίδου (Άννα Γραμμικού), Φωτεινή Μπαξεβάνη (Μπετίνα Βορίδη), Δημήτρης Καπετανάκος (Κωνσταντίνος Ίσσαρης), Αλέξανδρος Καλπακίδης (Λημνιός), Ηλιάνα Γαϊτάνη (Χρύσα), Χριστόδουλος Στυλιανού (Σταματάκης), Λήδα Ματσάγγου (Δέσποινα), Γιώργος Δεπάστας (Λάκης Βορίδης), Στέργιος Αντούλας (Πέτρος), Γεωργία Μεσαρίτη (Νάσια Καλίρη), Χρήστος Διαμαντούδης (Χρήστος Γιδάς), Βίκυ Μαϊδάνογλου (Ζωή Βορίδη), Βασίλης Ντάρμας (Μάκης Βελής), Νικόλας Χαλκιαδάκης (Γιώργος), Μιχάλης Αρτεμισιάδης (Σταύρος), Κατερίνα Κρανίδη (Αμάντα), Τίτος Πινακάς (Πέρης), Αλέξανδρος Τωμαδάκης (Λάμπης), Φαίη Φραγκαλιώτη (Έφη), Πωλίνα Μπέτση (Λέτα), Κάτια Νεκταρίου (Μαργαρίτα), Ευάγγελος Σαμιώτης (Κώστας), Νικόλας Παπαδομιχελάκης (Τόλης), Μάκης Παππάς (Βασίλης).
Σενάριο: Γιάννης Σκαραγκάς
Σκηνοθεσία: Αλέκος Κυράνης, Μάριος Βαλάσης
Διεύθυνση φωτογραφίας: Έλτον Μπίφσα, Γιώργος Αποστολίδης
Σκηνογραφία: Αναστασία Χαρμούση
Κοστούμια: Ελίνα Μαντζάκου
Πρωτότυπη μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος
Μοντάζ: Νίκος Στεφάνου
Οργάνωση Παραγωγής: Ηλίας Βογιατζόγλου, Αλέξανδρος Δρακάτος
Executive producer: Άννα Λεμπέση
Παραγωγός: Νίκος Κάλης
Εκτέλεση παραγωγής: SILVERLINE MEDIA PRODUCTIONS Α.Ε.
Παραγωγή: ΕΡΤ
Σχόλια για αυτό το άρθρο