Μοιάζει με άγγελο επί γης! Τόση ομορφιά, τόση λάμψη και τόσο φως αντικατοπτρίζονται στο πρόσωπό και το παράστημα του. Ο χαρισματικός Νεκτάριος Φαρμάκης δεν διαθέτει μόνο εξωτερικά χαρίσματα αλλά και ταλέντο, πολύ ταλέντο! Και είμαι απόλυτα βέβαιος ότι θα του ανοίξουν διάπλατα οι δρόμοι της αναγνωρισιμότητας γιατί είναι ένας έτοιμος πρωταγωνιστής! Απόδειξη, ότι φέτος καταπιάνεται με έναν από τους πιο απαιτητικούς, πολυσύνθετους και σκοτεινούς ρόλους- όλοι οι ηθοποιοί επιθυμούν να παίξουν αυτό το ρόλο- τον Όσβαλντ στο αριστουργηματικό έργο του Χένρικ Ίψεν ”Βρικόλακες” που σκηνοθέτησε η άοκνα δημιουργική και παθιασμένη με την τέχνη της Αναστασία Παπαστάθη για το θέατρο Radar. Θυμηθείτε αυτό το όνομα Νεκτάριος Φαρμάκης γιατί στο μέλλον θα απασχολήσει έντονα το καλλιτεχνικό γίγνεσθαι τόσο εμάς ως θεατές όσο και το καλό θέατρο. Θα μπορούσε να γίνει γνωστός σε χρόνο dt με πιο light επιλογές, αλλά είναι ένας από τους ηθοποιούς της νέας γενιάς που προτιμούν να βαδίζουν σε μονοπάτια ποιοτικά και με ουσία στο λειτούργημά τους. Ένα από τα πιο καλά παιδιά του χώρου με ήθος και ενσυναίσθηση, ο ταλαντούχος Νεκτάριος Φαρμάκης από το Α ως το Ω.
Αναστασία Παπαστάθη: Ταλαντούχα, αποτελεσματική και πολύπλευρη!
Βρικόλακες: Ένα έργο που μέσα στα χρόνια αγγίζει, πριν τον Φρόιντ, τα βάθη της ανθρώπινης ψυχής.
Γενικευμένες βιαιοπραγίες: Απαράδεκτες και καταδικαστέες.
Διαφθορά: Το έσχατο κακό της κοινωνίας…
Εργατικός: Μόνο με την εργατικότητα εξελίσσεσαι!
Ζωή: Η ζωή είναι ωραία και με συννεφιές και με λιακάδες!
Ήθος: Απαραίτητο. Εξάλλου, ηθο-ποιός.
Θέατρο Radar: Ένας χώρος δημιουργικότητας, ελεύθερης έκφρασης και συνεργατικότητας.
Ίψεν Χένρικ: Ένας από τους πιο διακεκριμένους συγγραφείς του ευρωπαϊκού θεάτρου, επαναστάτης και πρωτοπόρος.
Κληρονομικότητα: Το σκοτεινό ή φωτεινό αίμα που όλοι κουβαλάμε μέσα μας…
Λάμψη: Η εξωτερική λάμψη θαμπώνει, η εσωτερική κρατάει για πάντα!
Μέλλον: Εξέλιξη, αυτοεκπλήρωση, πειραματισμός.
Νιάτα: Ας τα χαρούμε όσο τα έχουμε.
Ξένοι συγγραφείς: Σαίξπηρ, Ίψεν, Λόρκα, Τσέχοφ, Τενεσί Ουίλιαμς, Πίντερ, Σάρα Κέιν, Πιραντέλο, Βιριπάγεφ.
Οικογένεια: Η πρώτη επαφή με τον κόσμο.
Παιδιά: Το μέλλον του κόσμου!
Ρόλοι (Όσβαλντ Άλβινγκ): Ένας πρωτοπόρος μαχητής, θύμα του οικογενειακού περιβάλλοντος και της κληρονομικότητας.
Συντηρητισμός: Τροχοπέδη της κοινωνικής εξέλιξης.
Τηλεόραση: Ένα διεισδυτικό μέσο που σε φέρνει σε επαφή με το μεγάλο κοινό.
Υποκρισία: Απεχθής στους ανθρώπους και στην κοινωνία.
Φως: Περισσότερο φως…
Χαρισματικός: Όποιος ανακαλύπτει το βαθύτερο ταλέντο του και το καλλιεργεί.
Ψυχολογικά θέματα: Όσα και οι άνθρωποι…
Ωραία παράσταση: ‘’Ορέστεια’’, σε σκηνοθεσία Θόδωρου Τερζόπουλου.
Σχόλια για αυτό το άρθρο