Σε τι εξαιρετικό ρολίστα έχει εξελιχθεί ο χαρισματικός και άκρως γοητευτικός, Αλέκος Συσσοβίτης, με την πάροδο του χρόνου, είναι αξιοθαύμαστο και αξιέπαινο! Γιατί, ό,τι κατέκτησε, ό,τι πραγματοποίησε και το ότι βρίσκεται πρώτος μεταξύ πρώτων, οφείλεται στην πολλή δουλειά, το μεράκι, το ζήλο, το πάθος και την αγάπη του που είχε – και έχει- για το λειτούργημα του. Όλοι έλεγαν, όταν πρωτοξεκίνησε: ” να ακόμη ένα όμορφο αγόρι που βγήκε στη showbiz, θα λάμψει για λίγο και θα σβήσει σαν διάττων αστέρας”. Οι περισσότεροι έχουν συνυφασμένη την ομορφιά με την αταλαντοσύνη. Κι όμως, πλανήθηκαν πλάνην οικτράν, ειδικά για τον Αλέκο.
Ο Αλέκος Συσσοβίτης, το απόλυτο αρσενικό ως προς την εξωτερική εμφάνιση αλλά και τον τρόπο συμπεριφοράς και τη στάση ζωής του, τους απέδειξε το άκρως αντίθετο. Το όμορφο αυτό αγόρι με ωριμότητα ενήλικα από τα πρώτα κιόλας βήματά του, έκανε σωστές και ευθύβολες επιλογές, δεν βιάστηκε να γίνει αναγνωρίσιμο εν μια νυκτί, χωρίς ουσία, όμως, με αποτέλεσμα να προοδεύσει, να ωριμάσει καλλιτεχνικά και να φτάσει να διαπρέπει ως πρωταγωνιστής και θιασάρχης! Η ποιότητα τον ακολουθούσε παντού τόσο στο θέατρο όσο και στην τηλεόραση και τον κινηματογράφο. Δεν χρησιμοποίησε ποτέ την εξωτερική του εμφάνιση σαν διαβατήριο για την επιτυχία, αν και είναι ο άντρας των ονείρων του μισού γυναικείου πληθυσμού της Ελλάδος! Έκανε ρεπερτόριο με πολλές επιτυχίες και δυνατές ερμηνείες σε δύσκολους και απαιτητικούς ρόλους και άφησε το αποτύπωμα του σε πολλές τραγωδίες. Πρωταγωνίστησε σε σειρές με καταξιωμένους συντελεστές και συναδέλφους του, καθώς και σε αρκετές ταινίες. Ως χαρακτήρας διακρίνεται για την ντομπροσύνη, την ειλικρίνεια, την ευαισθησία, όσο και αν θέλει να την κρύβει, και τη δοτικότητα του. Η καλλιτεχνική του ωριμότητα, η οποία βρίσκεται στο απόγειο της, συμπλέει απόλυτα με τις σκέψεις του, τον λόγο του και την προσωπικότητά του… Βαθυστόχαστος, συγκροτημένος και με φιλοσοφημένες απόψεις.
Τη φετινή περίοδο τον θαυμάζουμε τηλεοπτικά στη ”ΣτΟργή” του Σκάι να δίνει μοναδικά ρεσιτάλ ερμηνείας σε κάθε επεισόδιο. Κινηματογραφικά, πρόκειται να υποδυθεί τον Νουρίμπεη στον ”Καπετάν Μιχάλη” του Νίκου Καζαντζάκη, μια ταινία του Κώστα Χαραλάμπους. Ο συναρπαστικός και έμπλεος καλλιτεχνικής και μεστής δημιουργικότητας, Αλέκος Συσσοβίτης από το Α ως το Ω.
Αγνωμοσύνη: Υπέρμετρος ματαιόδοξος εγωισμός που παράγει αυτιστική συμπεριφορά του ατόμου και αγνοεί επιδεικτικά το σύνολο.
Βία: Έμφυτο μη αρεστό συναίσθημα που εμπεριέχεται, όμως, βαθιά στη φύση του ανθρώπου. Πηγή της βίας η γνώση της θνησιμότητάς και ο επικείμενος φόβος του θανάτου.
Γάμος: Με έλκει το άγνωστο, οπότε δεν μπορώ να πάρω ξεκάθαρη θέση υπέρ ή κατά του γάμου. Σε προσωπικό επίπεδο, δεν αποκλείω τίποτα. Αυτά γεννιούνται όμορφα και ωραία, όταν βρεθείς σε ένα ιδανικό περιβάλλον.
Δημιουργικότητα: Ο μεγάλος εχθρός της κατάθλιψης. Το συναίσθημα που μας ανοίγει ορίζοντες και μας υπενθυμίζει το άναρχο της νιότης…
Εξέλιξη: Αυτό που με απασχολεί περισσότερο είναι ότι η επιστήμη στατιστικά διαπιστώνει ότι ο ανθρώπινος νους μπορεί να αντιληφθεί ελάχιστο ποσοστό της πραγματικότητας και η εξέλιξη έγκειται στο να διευρύνει τις γνώσεις του και να αποκτήσει μεγαλύτερη αντίληψη της πραγματικότητας.
Ζωή: Έρωτας, φως, σκοτάδι, ταξίδι, μουσική, γεύσεις, αρώματα, όραμα, χαρά, λύπη, θάνατος, γέννηση, παιδί, χρόνος, φθορά, ουρανός.
Ήθος: Η ηθική είναι θέμα αισθητικής. Στις μέρες μας φαντάζει ουτοπικό το άτομο που ρομαντικά υπηρετεί το ήθος, ενώ η ύλη ζει και βασιλεύει.
Θέληση: Το άγχος δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας παρά η κινητήρια δύναμη, η βενζίνη μας. Αυτό ταΐζει τη θέληση και ορίζει την εξέλιξη με οποιοδήποτε αντίκτυπο και κόστος. Πηγή ζωής και αυτή και εφαλτήριο επιτεύξεων.
Ιατρικά εμβόλια: Ιστορικά η ανθρωπότητα σε περιόδους πανδημίας σώθηκε από τα επιτεύγματα της επιστήμης. Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας βοήθησε την αντίστοιχη της ιατρικής, ούτως ώστε να νιώθουμε εμπιστοσύνη στα καινούργια φάρμακα και εμβόλια ακόμη και αν παράγονται σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Καπετάν Μιχάλης: Μια ταινία του Κώστα Χαραλάμπους, βασισμένη στο ομότιτλο μυθιστόρημα του τεράστιου Νίκου Καζαντζάκη, ο οποίος καταγράφει με μεγάλη ευαισθησία και σκληρή ωμότητα έναν μακροχρόνιο εμφύλιο μεταξύ Χριστιανών και Μουσουλμάνων. Υποδύομαι τον Νουρίμπεη, έναν Τούρκο Κρητικό, ο οποίος παρότι είναι αντίπαλος του Καπετάν Μιχάλη, είναι και ο αδερφοχτός του. Ένας καλός άνθρωπος κατά τα λεγόμενα του Καπετάν Μιχάλη, σκληρός, όμως, και βίαιος ως ο μεγάλος αντίπαλος. Νεωτεριστής και διπλωμάτης, ο οποίος επεδίωκε τη συμφιλίωση των δύο λαών και γενναιόδωρα φτάνει μέχρι την αυτοκαταστροφή του για την επίτευξη αυτού του στόχου. Ο έρωτας που για τον Καζαντζάκη είναι η ίδια η Κρήτη θα σαγηνεύσει Έλληνες και Τούρκους, καπεταναίους και αγάδες και θα τους φτάσει μέχρι το θάνατο.
Λάθη: Στη δουλειά επάνω έκανα ελάχιστες λάθος επιλογές, οι οποίες, όμως, ήταν ένα μεγάλο μάθημα για εμένα. Αντίστοιχα και στην προσωπική μου ζωή θυμάμαι με νοσταλγία τις ήττες, αλλά χαίρομαι που τις αντιμετώπισα στωικά. Από την ήττα μας γεννιόμαστε ξανά.
Μανιέρα: Εύκολα κάποιος ηθοποιός μπορεί να εγκλωβιστεί μέσα σε κινούμενη άμμο. Στόχος μας η αποφυγή μέσα από τη βίωση διαφορετικών χαρακτήρων που θα μας κάνουν να κινηθούμε, να μιλήσουμε και να συμπεριφερθούμε διαφορετικά ανά περίπτωση. Το ταξίδι της υποκριτικής είναι ταξίδι ζωής και δεν πρέπει να πατάει στα ίδια μονοπάτια.
Νέο: Ζούμε σε μία νέα τάξη πραγμάτων! Προσωπικά, πιστεύω ότι κάθε δεκαετία ορίζει τις συμπεριφορές των ανθρώπων. Οι άνθρωποι του σήμερα ζουν περισσότερο επάνω από ένα γραφείο – κομπιούτερ και στερούνται τη χαρά της φύσης. Στους νέους θα βρούμε εξαιρέσεις, αλλά ο κανόνας διανύει μια περίοδο θολή και αμήχανη που έχει ως αποτέλεσμα τη στέρηση της δημιουργίας.
Ξένοι ή Έλληνες συγγραφείς: Λατρεύω τους αρχαίους και αρκετούς άλλους συγγραφείς και σαφέστατα τους κλασσικούς- και όχι μόνο- του παγκόσμιου ρεπερτορίου.
Ομορφιά: Ο Αριστοτέλης έλεγε ότι: ”η ομορφιά είναι η καλύτερη συστατική επιστολή. Το ωραίον ή το όμορφον να είναι ο καθρέφτης της ύπαρξής μας, η ασχήμια μας θυμίζει το θάνατο…”
Προνοητικός: Το προνόμιο κάποιων που μπορούν να αφουγκραστούν το επερχόμενο, το καινούριο…
Ρόλοι: Ο χαρακτήρας μας είναι πολυσχιδής, πολύπλευρος και πολυπρισματικός. Οι άνθρωποι- ρόλοι που βρέθηκαν σε κάποια στιγμή της ζωής τους αντιμέτωποι με το μοιραίο, με έλκουν και αντικατοπτρίζουν τον ποικίλο χαρακτήρα
ΣτΟργή: Στην οργή που εδρεύει μέσα μας, βασιζόμενοι σε καταβολές του παρελθόντος, καλούμαστε να αντιπαραθέσουμε τη στοργή για να μπορέσουμε να θεραπεύσουμε τον εαυτό μας. Όλοι μας έχουμε παιδικές ενοχές που πρέπει να αποδεχτούμε. Να συγχωρέσουμε τους άλλους κι εμάς τους ίδιους και να δούμε με αισιοδοξία τη ζωή.
Τύχη: ”Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον”.
Υστεροφημία: Ο διακαής πόθος κάθε Αλέκου – ηθοποιού που δεν ικανοποιείται με την προβλέψιμη διαδρομή στη ζωή και ποθεί την αιώνια μνήμη…
Φόβος: Συμπορεύομαι με το φόβο, αποφεύγω τη δειλία, αγαπώ τα σκοτάδια μου όσο και το φως μου.
Χρόνος: Οι Αφρικανοί λένε ότι: ” ο χρόνος δεν φεύγει από εμάς, ο χρόνος έρχεται προς τα εμάς…”
Ψυχισμός: ”Κάθε σώμα για να κινηθεί πρέπει να μπει μέσα του μια ψυχή. Όταν φύγει αυτή, το σώμα παύει να υπάρχει…” (Σωκράτης).
Ωριμότητα καλλιτεχνική: Απόσταγμα ζωής, χρόνου, εμπειριών, θυσιών, παθημάτων- μαθημάτων, νίκης και ήττας
Σχόλια για αυτό το άρθρο