Διαθέτει τόσο δυνατά και ευρέα εκφραστικά μέσα, σπουδαία στόφα, που δεν υποκρίνεται στους ρόλους της, αλλά είναι ”αυτή” με δεξιοτεχνία, φυσικότητα, ακρίβεια, δεινότητα, φωτίζοντας με ζηλευτό τρόπο όλες τις πτυχές της ηρωϊδας. Της δίνει σάρκα και οστά, είτε πρόκειται για θεατρικό, τηλεοπτικό ή κινηματογραφικό ρόλο! Γιατί η χαρισματική και πολυτάλαντη Ταμίλλα Κουλίεβα, ανήκει στις κυρίες του θεάτρου μας και οι ερμηνείες είναι παράδειγμα προς μίμηση για τους συναδέλφους της, τόσο της νέας όσο και της παλιάς γενιάς. Το όνομά της είναι συνώνυμο με την καλλιτεχνική αξία! Άκρως δραστήρια και δημιουργική και πάντα έχοντας ως γνώμονα την ποιότητα την περίοδο αυτή βρίσκεται σε πλήρη επαγγελματικό οργασμό. Στο θέατρο συμπρωταγωνιστεί επάξια στο πλευρό του θεατράνθρωπου Γρηγόρη Βαλτινού στη γλυκόπικρη κωμωδία του Χιου Λέοναρντ ”Da” που συνεχίζεται για δεύτερη σεζόν στο θέατρο Ιλίσια, ως Μάργκαρετ Τάιναν, σκηνοθετεί το ενδιαφέρον έργο του Ντιμίτρι Ντανίλοφ ”Ο Σεργκέι είναι και πολύ βλάκας” που ανεβαίνει στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης στις 7 Νοεμβρίου, και σκίζει στο τηλεοπτικό hit του ΑΝΤ1 ”Παγιδευμένοι”, ως Υβόνη. Η σημαντική ηθοποιός- σκηνοθέτις που την περιβάλλει φως στην επαγγελματική και προσωπική της ζωή ,Ταμίλλα Κουλίεβα, από το Α ως το Ω.
Ανθρώπινος προβληματισμός: Η ύπαρξη! Από πού προερχόμαστε και προς τα πού βαδίζουμε… Και ο ανθρώπινος προβληματισμός επίσης, σχετίζεται με την κατανόηση της προσωρινότητας. Νομίζουμε ότι, ό,τι κι αν κάνουμε, σε όποια ηλικία και αν βρισκόμαστε, έχουμε όλη τη ζωή μπροστά μας.
Βιώματα: Πολλά βιώματα! Μεγάλη εμπειρία από συναισθήματα, γεγονότα, εντυπώσεις, αλλαγές, κινητοποιήσεις, πολλή χαρά και κάποιες στιγμές ανάγκη για μοναχικότητα.
Γρηγόρης Βαλτινός: Φως, ευγένεια ψυχική, ένας άνθρωπος δοσμένος και αφοσιωμένος στη δική του αποστολή που έχει σε αυτόν τον κόσμο. Και αυτή είναι η Τέχνη του για να κάνει τους ανθρώπους καλύτερους.
Δραματικοί ή κωμικοί ρόλοι: Και τα δύο είδη! Στους δραματικούς ρόλους ψάχνω πάντα την κωμική πλευρά και αντίστοιχα στους κωμικούς τη δραματική.
Επιλογές: Το πρώτο κριτήριο είναι με ποιους θα συνεργαστώ, πού και μετά το τι: ποιο έργο δηλαδή, ποιο κείμενο και εν συνεχεία είναι ο ρόλος.
Ζωή: Πρέπει να προλάβουμε, να τη χαρούμε, να τη ζήσουμε και να εκτιμήσουμε την κάθε στιγμή και το τώρα…
Ήθος: Στάση ζωής! Είναι και η ρίζα της ονομασίας του επαγγέλματός μου. Να το θυμόμαστε που και που… Σε καμία άλλη γλώσσα στον κόσμο δεν υπάρχει αυτή η λέξη, μόνο στην ελληνική.
Θέατρο (Ντα- ρόλος): Υποδύομαι την Μάργκαρετ Τάιναν, μια γυναίκα σκληρή με ένα μεγαλείο ψυχής, όμως. Ωραίο πάντρεμα αυτό σε ένα ρόλο, γιατί εμπεριέχει μέσα του και κωμικά στοιχεία. Είναι ένας ολοκληρωμένος ρόλος. Μέσα από αυτόν τον αυταρχικό χαρακτήρα της ξετυλίγονται όλες οι ευαισθησίες της, γιατί είναι μια γυναίκα που δίνει από το υστέρημά της.
Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης: Ένα πάρα πολύ φιλόξενο σπίτι που κάνει αξιόλογες εκδηλώσεις. Ένας πολυχώρος Τέχνης που έχει κύρος για εμένα και κριτήρια υψηλών προδιαγραφών.
Καθημερινότητα: Πρέπει να κάνουμε πράγματα για τον εαυτό μας, που θέλουμε αναζητάμε, επιθυμούμε και μας κάνουν χαρούμενους. Αλλά αυτά που αφουγκραζόμαστε και συμβαίνουν γύρω μας μπορώ να τα συνοψίσω σε μια φράση του Σοφοκλή: ”Μη μου στείλεις Θεέ μου όσα μπορώ να αντέξω”, γιατί πραγματικά συγκλονίζουν όλα αυτά τα οποία βιώνουμε και αυτά που βλέπουμε και ακούμε κάθε μέρα…
Λάθη (προσωπικά -καλλιτεχνικά): Δεν έχω κάνει λάθη. Αν κάνουμε κάποιες επιλογές σε συγκεκριμένες στιγμές της ζωής μας, τη δεδομένη στιγμή αυτές οι πράξεις μας εκφράζουν. Εκ των υστέρων μπορεί να το μετανιώσουμε αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε σε τι φάση βρισκόμασταν και γιατί έγιναν οι ίδιες επιλογές σε διαφορετικά στάδια στη ζωή μας.
Ματαιότητα: Στον Εκκλησιαστή από την παλαιά διαθήκη που με συνοδεύει από τα 18 μου χρόνια, υπάρχει μεγάλη σοφία μέσα σε αυτό το βιβλίο για τη ζωή μας…
Ντιμίτρι Ντανίλοφ: Φοβερός τύπος! Συγχρόνως, καταπιάνεται με κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα και μιλά για ένα μηχανισμό της εξουσίας που μας αφορά πλέον όλους.
Ξένοι: Ο ξένος στα αρχαία έχει την έννοια της διαφορετικότητας. Εμείς, όλες τις διαφορετικότητες που μπορεί να έχει κάποιος άνθρωπος, τις αγκαλιάζουμε…
Ο Σεργκέι είναι και πολύ βλάκας: Το έργο αυτό αφουγκράζεται όλα αυτά τα οποία συζητήσαμε πριν, τη σύγχρονη πραγματικότητα. Αυτά δηλαδή που βιώνουμε σήμερα και όλα αυτά μέσα από μια εξαιρετική δραματουργία του Ντανίλοφ, ο οποίος παντρεύει έναν απόλυτο ρεαλισμό με μια απροσδόκητη συνθήκη. Είναι μαύρη κωμωδία, όπου το αστείο γεννιέται από αυτήν την απρόσμενη συνθήκη αλλά όταν συνειδητοποιείς ότι μιλά για την προσωπική ευθύνη του καθενός μας στις μέρες που ζούμε, εκεί το γέλιο σταματά.
Παιδί: Είναι σπουδαίο παιδί και με κάνει να αισθάνομαι πολύ υπερήφανη!
Ρωσική τεχνική: Δεν υπάρχει μόνο τεχνική αλλά παράλληλα Σχολή, μεθοδολογία που εξελίσσονται δύο αιώνες τώρα… Στην Ελλάδα υπάρχει το θέατρο από την αρχαιότητα! Εδώ γεννήθηκε!
Σκηνοθεσία: Χαίρομαι που μπορώ να αξιοποιήσω τις γνώσεις μου ως σκηνοθέτις, γιατί πρώτα σκηνοθεσία θεάτρου σπούδασα.
Τηλεόραση (Παγιδευμένοι): Ο ρόλος μου είναι η Υβόνη, η οποία έχει να δώσει πολλά μηνύματα στις γυναίκες, ιδίως σε εκείνες που βιώνουν απάνθρωπη καθημερινότητα…
Υπόδυση: Όταν υποδύομαι, δεν υποκρίνομαι, είμαι αυτός ο χαρακτήρας και αυτά που λέω, τα εννοώ.
Φαντασία: Είναι μια παράλληλη πραγματικότητα.
Χαρμολύπη: Έχει διττή έννοια, όπως και η ζωή…
Ψυχή: Ο καθένας μας πρέπει να δουλέψει πολύ με την ψυχή του, γιατί αυτή θα παραδώσουμε στο τέλος…
Ωραίες συνεργασίες: Όλες οι συνεργασίες είναι ωραίες, γιατί έχεις πάντα κάτι να μάθεις!
Σχόλια για αυτό το άρθρο