- Γελάω πολύ με τα σχόλια του Tweeter, ειδικά Κυριακές βράδυ κατά τη διάρκεια των εντελώς camp πλέον σόου του Ant1. Aν δε μας “παρακολουθούσαν” και φίλοι-στελέχη του σταθμού, θα λέγαμε και πιο διασκεδαστικά ακόμα. Οι ατάκες, έστω και καυστικές, γίνονται πάντα με βάση της τηλεοπτικής περσόνας και δεν έχουν να κάνουν με προσωπικές εμπάθειες. Όλοι οι άνθρωποι συμπαθητικοί είναι. Μαγκιά τους που ψήθηκαν οι διαγωνιζόμενοι και συμμετέχουν σε σόου που τους κάνει αναμφισβήτητα ρόμπα. Άμα σε βάλει κάτω στο μπίρι μπίρι ο Λάτσιος, δεν υπάρχει περίπτωση να αρνηθείς. Για πολιτικός έπρεπε να είχε κατέβει ο Γιάννης. Εντύπωση μου κάνει η μαζική λατρεία προς τον Αλευρά. Δεν τον είδα την πρώτη φορά που λέγαν πως ήταν αριστούργημα, αλλά τον πέτυχα χθες σαν Πασχάλη. Δεν μπορώ να πω πως καρασυγκλονίστηκα. Πολύ ταλαντούχος άνθρωπος, αλλά πολύ σκιαχτική μορφή με το μακιγιάζ και την περούκα. Διόλου όμως “απειλητική” για τον κόσμο παρουσία, όπως και η παρουσιάστρια Μαρία Μπεκατώρου, που από “trash” tv persona, έγινε το κορίτσι της διπλανής πόρτας που όλοι αγαπάνε. Μου κάνει εντύπωση πώς μεγάλα κανάλια ποτέ δεν προώθησαν αυτά τα κορίτσια, αλλά κάτι ελαφρόμυαλες ψευτοωραίες που μας επέβαλαν για διάφορους λόγους με το στανιό. Από την άλλη, αυτές οι κούκλες πουλάνε και στα μέσα, και ως καλεσμένες, και ως προιόντα πχ για χρωμοσαμπουάν. Οπότε βγάλε άκρη.
- Επίσης μου κάνει εντύπωση, η επίθεση στην ωραία Θωμαή Απέργη. Ναι μεν μας ερεθίζει για πλακατζίδικο σχολιασμό το εκτυφλωτικό χαμόγελο, αλλά δεν παύει να μοιάζει σα μέλλουσα σύζυγος αμερικάνου billionaire.( Ξέρω μία σωσία της που αυτό ακριβώς έκανε, και ουδείς την κορόιδεψε για το στόμα της που χαμογέλαγε και ήθελες να της βάλεις βιντεοκασέτα στο στόμα). Κι εγώ σιγοντάρω όλα τα πάραπάνω – και ίσως με εκνευρίζει το στιλάκι που πουλάει ανυπέρβλητο ταλέντο και “ποιότητα” αλλά επειδή θέλει να πετύχει, κάνει τα πάντα σε αυτή τη φριχτά unglam χώρα.H Θωμαή έτσι όπως το πάει θα βγάλει τα μάτια της μόνη της και φαντάσου δεν υπάρχει και το Nitro! Όπως με σουρεαλίζει και αυτός ο θεατρινίστικος τρόπος της συμπαθέστατης και μια χαρά γυναίκας, Μπέσης Μάλφα, που ξαφνικά κάνει τα πάντα για να ικανοποιήσει το κανάλι για τηλεθέαση – και γελάει και με ανάποδο χαμόγελο-κλάψα. Λυπάμαι λίγο το Ρήγα. Φοβάμαι θα πάθει υπαρξιακό ή θα σκάσει. Ο Γεράσιμος Γεννατάς δε με φοβίζει, όλα τα αλέθει. Ούτε η Κατερίνα, παλιά μου τέχνη κόσκινο, μέσα στο cocoon του καναλιού της.
- Τί έλεγα και με συνεπήρε η πάνω πόζα? Α, ναι.. λοιπόν, όλοι αποθεώνουν το ταλέντο ενός ανθρώπου που τους μοιάζει φαμίλιαρ, όλοι χλευάζουν τη γκομενάρα, την εκάστοτε γκομενάρα – η Μακρυπούλια τρώει καρφιά πλαγίως ασταμάτητα- και φυσικά όλοι στην Ελλάδα ακούνε Αλεξίου και καθόλου Βίσση. Τώρα τελευταία και Πάολα, γιατί κατεβαίνει κάτω από την ομπρέλα του “αυθεντικού”. Το αυθεντικό πως προσδιορίζεται άγνωστο.. Το μόνο που ξέρω είναι πως από την τrash ζώνη του Mad τα βράδια κατέληξε υπέρτατη μούσα της μόδας του. Άγνωστο δε και ποιοί γεμίζουν το Παλλάς κάθε βράδυ. Οι ίδιοι μόλις πάνε σε καμιά Μποφίλιου, Ζουγανέλη και σία, τουιτάρουν με λύσσα το politically ταγαρο-correct ίνδαλμα που είναι μονίμως αποδεκτό στο υποσυνείδητο του ‘Ελληνα. Στο σπίτι ακούνε το Τραύμα το ανοιχτό, αλλά φοβούνται μήπως χάσουν likes και κοινωνική αποδοχή. Βγαίνει η Βίσση και μοιάζει 30? Σοκ στο διαδίκτυο με τις πλαστικές.Oι δε τριαντάρες με τριάντα μέτρα πισινό βγάζουν την περισσότερη χολή από όλες. Βγαίνει μία έντεχνη σε πλήρη ντεκαντάνς τυλιγμένη με μαντήλες, ουάου! Το αριστούργημα, το αξιοπρεπές γήρας.
- Μου θυμίζει κάτι “plain Janes” που βάζουν φωτογραφίες τους στο Facebook και από κάτω πατάνε τα εκατοντάδες like και βροντοφωνάζουν “Κουκλάρα, Θεά, Ανυπέρβλητη! “. Καλά κάνει η Νανά Καραγιάννη και φωτογραφίζεται μόνο με χάμπουργκερ. Μια χαρά το χάβουν. Βγαίνει ένας κούκλος, τον κράζουν τρία χρόνια τα κοσμικά δελτία της τηλεόρασης. Βγαίνει ο κουλτούρας με τα κασκώλ, όλοι προσκυνάνε. (Τι είναι και αυτή η μόδα η συριζέ με το κασκώλ στην Ελλάδα!). Βγαίνει η Σταμάτη, τα χώνει – μόνο αυτή και ο Λιάγκας μιλανε σαν κανονικοί άνθρωποι στη τηλεόραση – κάνει 60%, βγαίνουν απέναντι και αλληλογλύφονται, πάτος το μοτέρ . Τελικά ποιός είναι το κοινό ποιανού? Και όλοι εμείς, που κοροιδεύουμε αυτά που βλέπουμε ,τελικά μήπως αυτά μας αρέσει να βλέπουμε? Διότι, αν μας άρεσε η ποιότητα, τότε η ΝΕΤ με τα ποιοτικά θα χτυπούσε τα 40άρια. Και αν δεν μπει η Μενεγάκη στο εξώφυλλο , να ξέρετε, δε θα πουλήσει το περιοδικό. Και αν στο ίντερνετ τα μεγάλα σάιτς, δε βάλουν σαχλοκουίζ και δε γράψουν για γκαστρωμένες, δε θα πάρουν τα χιλιάδες χιτς. Γι’ αυτό τρώνε τα μουστάκια τους μεταξύ τους και αναμασάνε τα ίδια και τα ίδια, και ποιός είπε τι, με ποιο φελό που. Και τι κάνει η Κωσταντίνα Σπυροπούλου που κανείς δε τη θέλει και όλοι ασχολούνται μαζί της και ποιά έσουρε βόλτα τα παιδιά της.
- We love to hate , βρίζουμε αυτούς που ψηφίζουμε , θάβουμε και φθονούμε τους πραγματικά αξιόλογους, αναγάγουμε και δίνουμε ευκαιρίες σε προσωπικότητες wannaμπίδες και πουλάμε λαικισμούς, ακόμα και στα πανάκριβα σχολεία. Βρίζουμε την ακροδεξιά και ως δια μαγείας ανεβαίνει και έχουμε δημιουργήσει ένα τελματωμένο μπαγιάτικο πρότυπο στα πάντα. Οur Face Sounds Familiar και ό,τι βλέπουμε και ό,τι βιώνουμε, το έχουμε κερδίσει με το σπαθί μας.
Πάνω η Μαρία – που είναι όντως η καλύτερη παρουσιάστρια γιατί ποτέ δε φαντάστηκε πως δουλεύει στο Χόλλυγουντ και η Κατερίνα Γκαγκάκη φωτογραφημένες από τον πολυτάλαντο Γιάννη Λάτσιο.
Η Θωμαή από το προσωπικό της αρχείο, η Βισσάρα από παντού και η Μάλφα από τις δημόσιες σχέσεις του Ant1.
Σχόλια για αυτό το άρθρο