Έκανε το μεγάλο μπαμ και χρίστηκε πρωταγωνίστρια εν μία νυκτί, μόλις πρωτοβγήκε από τη Σχολή, παίζοντας στην ταινία του Νίκου Παναγιωτόπουλου ‘’ Αυτή η νύχτα μένει’’, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές! Η χαρισματική, Αθηνά Μαξίμου διακρίνεται για τη σοβαρότητα, το ήθος και την αξιοπρέπεια της, χαρακτηριστικά και αξίες με τις οποίες πορεύεται στη ζωή της αλλά παράλληλα αποπνέει και μία λάμψη τόσο στην προσωπική όσο και την επαγγελματική της ζωή. Κι αυτή η λάμψη δεν είναι μόνον εξωτερική αλλά κυρίως εσωτερική, είναι, δηλαδή ο τρόπος και το πάθος, η υποκριτική της δεξιότητα και η σκηνική της παρουσία, όταν ενσαρκώνει τους εκάστοτε ρόλους που καλείται να υποδυθεί. Και για να φτάσει σε αυτό το σημείο να υποδύεται κυρίως ρόλους ντάμας και όχι ενζενί –παρά το νεαρό της ηλικίας της και την ομορφιά της- δούλεψε και εξακολουθεί να δουλεύει πολύ. Δεν επαναπαύτηκε ποτέ στους πρωταγωνιστικούς ρόλους και στις επιτυχίες της αλλά με πολύ μεράκι και πολλή δουλειά εξελίχθηκε- και εξελίσσεται ολοένα και περισσότερο-κάνοντας σε σύντομο χρονικό διάστημα μία θεαματική ανέλιξη, με αποτέλεσμα να της προτείνονται πρώτοι ρόλοι, οι οποίοι δικαιωματικά της ανήκουν γιατί στηρίζεται στις δικές της δυνάμεις και μόνο. Κρατά πάντα χαμηλούς τόνους, είναι μετρημένη, δεν κάνει βεντετισμούς προτιμώντας την ουσία της δουλειάς της με ποιοτικές επιλογές παρά τα ανούσια φώτα της πρόσκαιρης δημοσιότητας… Φέτος, συμπρωταγωνιστεί στο αριστούργημα του Άντον Τσέχωφ ‘’Ο βυσσινόκηπος’’ σε σκηνοθεσία του δαιμόνιου Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη με έναν ονειρεμένο θίασο, ο οποίος παίζεται στο θέατρο‘’Δημήτρης Χορν’’, σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία! Μου αποκάλυψε, όμως, και τα καλοκαιρινά της καλλιτεχνικά σχέδια, ανοίγοντας τα χαρτιά της χωρίς δισταγμό. Με τον σπουδαίο ηθοποιό και σύζυγο της Αιμίλιο Χειλάκη θα ανεβάσουν ‘’Το όνειρο καλοκαιρινής νύχτας’’ του Σαίξπηρ, πραγματοποιώντας μία μεγάλη περιοδεία σε όλη την Ελλάδα! Χαρείτε την Αθηνά Μαξίμου σε μία συνέντευξη επί της ουσίας από το Α έως το Ω!
Άντον Τσέχωφ: Ένας σπουδαίος κλασσικός πια συγγραφέας που με τον κάθε ηθοποιό, σκηνοθέτη, θεατή που αναμετριέται με τα κείμενα του , αυτά μετακινούνται εντελώς διαφορετικά…
Βυσσινόκηπος: Ένας υπέροχος μεγάλος κήπος που η κοινωνική αλλαγή τον μετατρέπει σε κάτι άλλο.
Γάμος: Μία σχέση μεγάλης εμπιστοσύνης, σεβασμού, θαυμασμού που δεν παύεις ποτέ να την ανανεώνεις και να αγωνίζεσαι για να μπορεί να συνεχιστεί…
Διανομή: Πολύ νωρίς το 1977, ο Ματίας Λάνχοφ, που είχε κάνει τις ‘’Βάκχες’’ του Ευρυπίδη με το Κ.Θ.Β.Ε στην Επίδαυρο, είχε πει ότι:’’η διανομή είναι το 70% της παράστασης…’’
Έκφραση: Όποιος δεν εκφράζεται, αργά ή γρήγορα θα ασθενήσει…
Ζήλια: Ένα ανθρώπινο συναίσθημα που στερεί το εν δυνάμει μίας σχέσης..
Ηθοποιός: Το ον που στήνει παγίδες και πέφτει μέσα…
Θέατρο: Μορφή Τέχνης που δεν θα πάψει να υπάρχει όσο υπάρχει η ιστορία του ανθρώπου…
Ιδανικά: Πιστεύω στα ευγενή ιδανικά! Στα ιδανικά που σέβονται το συνάνθρωπο, τη φύση, τη διαφορετικότητα και τα ζώα. Γιατί, ας μην ξεχνάμε, ότι και ο άνθρωπος ζώο είναι…
Καλλιτεχνικά σχέδια (επόμενης σεζόν): ‘’ Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας’’ του Σαίξπηρ, περιοδεία σε όλη την Ελλάδα, σε μετάφραση του αγαπημένου συνεργάτη και σπουδαίου ποιητή Γιώργου Μπλάνα και σε συνσκηνοθεσία των Αιμίλιου Χειλάκη και Μανώλη Δούνια.
Λάμψη: ¨Είναι εσωτερική υπόθεση και, όταν δεν είναι πυροτέχνημα αλλά εσωτερική διεργασία, μπορεί και να έχει διάρκεια…
Μανιέρα: Ο τρόπος που μερικοί ηθοποιοί αφήνονται στο βλέμμα που έχουν οι άλλοι γι’ αυτούς και παλεύουν αυτήν την έξωθεν μαρτυρία να την υπερασπιστούν χάνοντας την έσωθεν…
Νους: Το εργαλείο, το οποίο χωρίς την καρδιά είναι ελλιπές…
Ξένο ρεπερτόριο: Το ξένο ρεπερτόριο δεν είναι ξένο, μας είναι πολύ οικείο, γιατί η βάση του είναι το αρχαίο δράμα!
Ομοθυμία: Σε εμάς τους Έλληνες είναι σπάνια…
Πάθος: Όπως σε όλα τα πράγματα, αν το πάθος είναι ανεξέλεγκτο και είναι το μόνο που ορίζει τις πράξεις μας, είναι αυτοκαταστροφικό…
Ρόλοι: Τα οχήματα για να μιλήσουμε δημόσια για ό,τι μας απασχολεί…
Σαρλότα: Ίσως, το πιο μυστηριώδες πρόσωπο του ‘’ Βυσσινόκηπου’’.
Τραγωδία: Ο τρόπος και το μέσο για να ‘’μιλήσουμε’’ δημόσια για τις κοινωνίες μας…
Υπέρβαση: Όταν ένας άνθρωπος έχει μηχανισμούς προσαρμοστικότητας είναι αδύνατον να μην κάνει υπερβάσεις…
Φαντασία: Η πηγή κάθε πράξης!
Χάρισμα: Δεν υπάρχει ούτε ένας ζωντανός οργανισμός που να μην έχει, έστω και ένα χάρισμα…
Ψυχή: Χωρίς ψυχή τίποτα δεν έχει ουσία!..
Ωραία ζωή: Όταν μπορείς και να αγαπάς αλλά και να αγαπιέσαι…
Σχόλια για αυτό το άρθρο