Ο Κροάτης Baby Lasagna έρχεται με φόρα στη φετινή Eurovision, με το ροκ κομμάτι του “Rim Tim Tagi Dim” που συνέθεσε ο ίδιος. Ο Marko Purišić γεννημένος στις 5 Ιουλίου 1995, είναι Κροάτης τραγουδιστής, τραγουδοποιός και μουσικός παραγωγός. Μέχρι πέρσι ήταν ο κιθαρίστας του ροκ συγκροτήματος Manntra, ωστόσο αποφάσισε να ακολουθήσει solo καριέρα, κυκλοφορώντας τα δικά του singles.
Ο Baby Lasagna αναφέρει τους Rammstein και Electric Callboy ως μουσικές του επιρροές. Η μουσική του έχει περιγραφεί ως ένα μείγμα ποπ πανκ, techno, metal και house. Το μουσικό ύφος του περιστρέφεται γύρω από την αυτοβιογραφική αφήγηση, εμβαθύνοντας στις προσωπικές του εμπειρίες, ενώ παράλληλα εξετάζει ευρύτερα κοινωνικά ζητήματα, ιδιαίτερα εκείνα που αφορούν την πατρίδα του.
Το τραγούδι της Εurovision, είναι ένα πολιτικό τραγούδι, στρέφοντας την προσοχή στις κοινωνικές και πνευματικές προκλήσεις και στην αγωνία που βιώνει κάθε άνθρωπος που εγκαταλείπει τον τόπο του σε αναζήτηση καλύτερων ευκαιριών. Ο Κροάτης τραγουδιστής, εκτός από το να διασκεδάσει όσους τον ακούν, επιθυμεί να επιστήσει την προσοχή στις κοινωνικές και πνευματικές προκλήσεις των ανθρώπων και της κοινωνίας. Κι αυτό κάνει μέσα από το τραγούδι του στη Eurovision 2024. Μπορεί αρκετοί να μην καταλαβαίνουν τι λέει, ωστόσο μια αναζήτηση αποκαλύπτει ότι το «Rim Tim Tagi Dim» μεταφέρει το άγχος και την αγωνία που συνοδεύουν την εγκατάλειψη της πατρίδας προς αναζήτηση καλύτερων ευκαιριών. Το τραγούδι ξεκινά με έναν νέο να ανακοινώνει ότι φεύγει από το σπίτι του. Το βιντεοκλίπ δείχνει ότι φεύγει από μια αγροτική κοινότητα, η οποία μπορεί να αντικατοπτρίζει τα περίχωρα του Umag, της γενέτειρας του Baby Lasagna. Παρά τα μεγάλα όνειρα, αυτό το ταξίδι είναι γεμάτο πανικό, πόνο και άγχος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το “Rim Tim Tagi Dim”, μια αφήγηση που απεικονίζει το ταξίδι ενός νεαρού από την Κροατία σε αναζήτηση μιας καλύτερης ζωής σε μια άλλη χώρα.
Η Κροατία φιγουράρει πρώτη στα στοιχήματα, με πολύ μεγάλη διαφορά από τη δεύτερη Ελβετία
Δείτε την εμφάνιση της Κροατίας στον Α’ Ημιτελικό της φετινής Eurovision:
Σχόλια για αυτό το άρθρο