Σε ένα κτίριο-ορόσημο της ελληνικής ιστορίας, στο Μέγαρο Παλαιάς Βουλής, παρουσιάστηκε η πολυαναμενόμενη θεατρική σύμπραξη του Ευθύμη Φιλίππου και της Αγγελικής Παπούλια με το έργο «Ετυμολογίες». Η νέα του συνεργασία συν-σκηνοθεσία στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, είχε ένα επιπλέον ενδιαφέρον αφού τα τραγούδια ερμήνευσε ο Γιώργος Ντάβλας, ο άνθρωπος που έχει στο βιογραφικό του τη διοργάνωση σημαντικών εκδηλώσεων της καλλιτεχνικής και κοσμικής Αθήνας. Ο Γιώργος Ντάβλας εντυπωσίασε και ενθουσίασε το θεατρόφιλο κοινό που παρακολούθησε την παράσταση με το χαρισματικό ταμπεραμέντο του και τη φωνή του. Από το “Αστέρι μου φεγγάρι μου” μέχρι το “Έρωτά μου ανεπανάληπτε”, ο Γιώργος Ντάβλας διαθέτει μεγάλη φωνητική γκάμα, όπως διαπίστωσαν οι θεατές του έργου “Ετυμολογίες”. Ο ίδιος θεωρεί ιδιαίτερα τιμητική την πρόσκληση του Ευθύμη Φιλίππου και της Αγγελικής Παπούλια και για πρώτη φορά ξεδίπλωσε το τραγουδιστικό του ταλέντο σε θεατρική παράσταση.
Instagram link: https://www.instagram.com/reel/C9vip9tol1p/?igsh=eHhtZDd2ZDljZnQx
Η παράσταση που ήταν sold out όλες τις ημέρες, προσπαθεί να αναδείξει τη σημασία της αβεβαιότητας, της αμφισβήτησης και της ασάφειας σε σχέση με τη γλώσσα, την επικοινωνία και την εθνική ταυτότητα. Παρακολουθούμε τη διάλεξη μιας εισηγήτριας που παραθέτει επινοημένες ετυμολογίες διαφόρων λέξεων της ελληνικής γλώσσας. Με εργαλείο τη γλώσσα και στοιχεία από τη μυθολογία, το νέο έργο του Ευθύμη Φιλίππου διερευνά τη σχέση ιστορίας και ιστορίας, παρατηρεί το χάσμα ανάμεσα στο ψέμα και στην αλήθεια και τη λεπτή γραμμή που χωρίζει το υποκειμενικό από το αντικειμενικό.
Κείμενο: Ευθύμης Φιλίππου
Σκηνοθεσία: Ευθύμης Φιλίππου, Αγγελική Παπούλια
Σκηνικός χώρος: Κλειώ Μπομπότη
Ενδυματολόγος: Βασιλεία Ροζάνα
Σχεδιασμός φωτισμών: Δημήτρης Κασιμάτης
Μουσική: Παναγιώτης Μελίδης
Γραφιστικός σχεδιασμός: MNP Athens
Σχεδιασμός μακιγιάζ: Εύη Ζαφειροπούλου
Βοηθός σκηνοθετών: Κατερίνα Ρουσιάκη
Ερμηνεύουν: Ρένη Πιττακή, Αγγελική Παπούλια
Ερμηνευτής τραγουδιών: Γιώργος Ντάβλας
Εκτέλεση παραγωγής: Μαρία Δούρου / Vega Lyra
Σχόλια για αυτό το άρθρο