Τον γνωρίσαμε μέσα από δύο επιτυχημένες τηλεοπτικές σειρές, τον ”Σασμό”, όπου με τον χαρακτηριστικό του ρόλο δεν πέρασε απαρατήρητος αλλά και τη ”Γη της ελιάς”. Βέβαια, λόγω της λεβέντικης θωριάς του, της εξωτερικής του εμφάνισης και της γοητείας του, ο Γιώργος Ζώης, ”γράφει” παντού! Και τηλεοπτικά και θεατρικά αλλά και στην προσωπική του ζωή. Διαθέτει ταλέντο, είναι χαμηλών τόνων και βαδίζει με προσεκτικά βήματα και χωρίς έπαρση για την πρόοδο και την εξέλιξή του. Οι δουλειές που επιλέγει στο θέατρο είναι αξιόλογες τόσο από άποψη έργων ρεπερτορίου όσο και συντελεστών. Τη φετινή σεζόν πρωταγωνιστεί σε δύο γνωστά έργα της παγκόσμιας δραματολογίας. Το “Ανατολικά της Εδέμ” του John Steinbec σε σκηνοθεσία Ανδρονίκης Αβδελιώτη και στο ”Αντίο Βερολίνο” του Christopher Isherwood σε σκηνοθεσία Σταμάτη Μπαντούνα. Οι παραστάσεις παίζονται στο θέατρο ”Αγγέλων βήμα”. Ο ηθοποιός με ευοίωνο μέλλον και πολλές προοπτικές Γιώργος Ζώης από το Α ως το Ω.
Ανατολικά της Εδέμ- Αντίο Βερολίνο: Φέτος έχω την τύχη να βρίσκομαι στο Θέατρο Αγγέλων Βήμα σε δυο εξαιρετικά έργα.
Στο “Ανατολικά της Εδέμ” του John Steinbec σε επιλογή και μετάφραση Μαργαρίτας Δαμαλαμάγκα Καλογήρου και σκηνοθεσία Ανδρονίκης Αβδελιώτη. Το αριστουργηματικό έργο του βραβευμένου με Νόμπελ λογοτεχνίας συγγραφέα που ανέβηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα μιλάει για την ανάγκη του ανθρώπου να αγαπήσει και να αγαπηθεί, για τις λάθος επιλογές που κάνουμε στη ζωή μας, για τις επιθυμίες μας που συγκρούονται με τις επιθυμίες των άλλων, για την καλοσύνη, για την κακία για το λάθος και το σωστό. Ο ρόλος μου είναι ο Αδάμ Τρασκ, ένας άνδρας που πληγώθηκε και αναζητά απαντήσεις σε όλη του τη ζωή. Ένας πατέρας που έχει περάσει πολλά στην ζωή του και προσπαθεί να δώσει αξίες στους γιούς του.
Το δεύτερο έργο είναι το “Αντίο Βερολίνο” το μυθιστόρημα του Christopher Isherwood που αποτέλεσε την βάση για το βραβευμένο με 8 Όσκαρ «Cabaret». Έργο-καθρέφτης του Βερολίνου στις αρχές του ’30, διασκευάστηκε θεατρικά από την Μαργαρίτα Δαλαμάγκα Καλογήρου και το σκηνοθετεί ο Σταμάτης Μπαντούνας. Βερολίνο λίγο πριν την άνοδο του Χίτλερ στην εξουσία. Φόβος, ανασφάλεια, όνειρα που χάνονται, έρωτες που ματαιώνονται. Ο ρόλος μου είναι ο Κλάιβ, ένας Αμερικάνος παραγωγός ταινιών που αγαπά την ζωή, τις παρέες και τα ταξίδια! Εμφανίζεται στο Βερολίνο και σε μια στιγμή απογοητευμένος από την πόλη αμέσως μετά χάνεται, σαν μια φούσκα. Σα να μην υπήρξε ποτέ. Σαν ένα ταξίδι που δεν έπρεπε να κάνει…
Βιώματα: Όλοι οι άνθρωποι κουβαλάμε τις βαλίτσες μας, που είναι μέσα γεμάτες με τις εμπειρίες, τους φόβους, τις ανασφάλειες, τις χαρές, τις λύπες, τα βιώματα μας ,τα παράσημά μας… Αυτό που καλούμαι να κάνω σε κάθε ρόλο στο θέατρο, στην τηλεόραση, σε κάθε σκηνή, που είναι και το πιο δύσκολο, είναι να ανοίξω αυτές τις βαλίτσες και να ανασύρω από μέσα αυτό το υλικό που κουβαλάω. Έτσι, σταματάει να γίνεται βάρος και είναι αυτό που με απελευθερώνει και δίνει την αλήθεια που είναι το ζητούμενο στην υποκριτική.
Γενναίος: Για εμένα σημαίνει όχι αυτός που δεν φοβάται αλλά αυτός που βρίσκει τη δύναμη να ξεπερνάει τους φόβους του. Οι φόβοι μας είναι οι προκλήσεις που μας κάνουν πιο δυνατούς.
Δημοσιότητα: Είναι μια ερωμένη που θέλει ιδιαίτερη διαχείριση και σίγουρα έχει την ιδιότητα να σε σαγηνεύει, να σε παραπλανά και να σε κάνει πολλές φορές να χάσεις το δρόμο σου. Πρέπει να την γευτείς και να την χρησιμοποιήσεις με σύνεση και μέτρο.
Εγωκεντρικός: Από φύση είμαι ένας άνθρωπος που μοιράζομαι και μου αρέσει η ομαδική δουλειά. Ο εγωκεντρισμός είναι κάτι που είναι μακριά από τον χαρακτήρα και την συμπεριφορά μου.
Ζήλος: Είναι η κινητήριος δύναμη που σε βοηθάει να πας παραπάνω. Είναι το πάθος , είναι η πρόκληση, ο ενθουσιασμός του να γίνομαι καλύτερος.
Γη της ελιάς: Μια όμορφη συνεργασία με άριστες συνθήκες και μια ευκαιρία λόγω του ρόλου να σκάψω την σκοτεινή πλευρά του εαυτού μου. Βρίσκομαι στη φυλακή και περιμένω την αποφυλάκισή μου.
Θέατρο: Η κόλαση κι ο παράδεισος μαζί…
Ισότητα: Ίσα δικαιώματα, ισότητα, ανθρώπινα δικαιώματα είναι όλα έννοιες που είναι δύσκολο να εφαρμοστούν εξαιτίας πολλών παραγόντων όπως η οικονομία, η πολιτική, η μετανάστευση και άλλα.
Καλλιτεχνικά όνειρα: Ζω το όνειρο μου κάθε φορά που ανεβαίνω στη σκηνή.
Μυθοπλασίες: Πρόσφατα διάβασα ότι αν θες να κάνεις τα παιδιά σου έξυπνα διάβασε τους παραμύθια. Ξεκινώντας από τον Όμηρο, ο μύθος, η αφήγηση, ο ήρωας είναι μέσα στους αιώνες της εξέλιξης της ανθρωπότητας το δυνατότερο εργαλείο για την εξέλιξη της.
Νιάτα: Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα!
Ξένο ή ελληνικό ρεπερτόριο: Αν θες να είσαι διεθνής πρέπει να είσαι εθνικός…
Ουμανισμός: Μία από τις βασικές αρχές στο life coaching το οποίο είναι της μόδας τα τελευταία χρόνια είναι ότι αν αλλάξεις τον εαυτό σου αλλάζεις όλο τον κόσμο. Μόνο που πρώτοι το είπαν αυτό οι ανθρωπιστές της αναγέννησης… Αυτή η ιδέα παραμένει αναλλοίωτη στο χρόνο.
Παρόρμηση: Μια πυρηνική ενέργεια που πρέπει ο άνθρωπος να τιθασεύει. Από μόνη της είναι καταστροφή, όταν την βάζεις σε όρια μπορεί να γίνει χρήσιμη.
Ρόλοι: Οι πιο πιστοί και παντοτινοί μου φίλοι! Δεν με έχουν προδώσει ποτέ, φοβάμαι μην τους προδώσω εγώ…
Σασμός: Αξέχαστη εμπειρία! Ακόμη με σταματάει ο κόσμος στο δρόμο και μου λέει ότι ήμασταν τρομερό δίδυμο με τον Καραπάνο και ότι δεν έπρεπε να είχαμε σκοτωθεί!
Τηλεόραση: Θέατρο-Σινεμά-Τηλεόραση. Σύντροφος-Σύζυγος-Ερωμένη.
Υστεροβουλία: Άγνωστη λέξη! Πρέπει όμως να μελετήσεις πως σκέφτεται ο υστερόβουλος εάν θες να παίξεις ένα ρόλο που το απαιτεί όπως πχ ο Ιάγος.
Φόνοι παγκοσμίως: Δυστυχώς η ιστορία της ανθρωπότητας είναι γραμμένη με αίμα…
Χρήματα: Ίσον ενέργεια. Σου κερδίζουν χρόνο αλλά δεν πρέπει να πουλήσεις την ψυχή σου…
Ψευδαίσθηση: Το καταφύγιο της καθημερινότητας…
Ωραία ζωή: «LA DOlCE VITA» Fellini 1960. Mία από τις αγαπημένες μου κλασσικές ταινίες…
Δάκρυα για την Ηλέκτρα: Άγνωστες ιστορίες για το τολμηρό δράμα της Φίνος Φιλμ
Σχόλια για αυτό το άρθρο