Πόσα πολλά, ενδιαφέροντα και διαφορετικά μεταξύ τους πράγματα έχει κάνει στο θεατρικό, τηλεοπτικό, κινηματογραφικό και μουσικό χώρο- εν γένει στο λειτούργημά του- σε αντίθεση με το νεαρό της ηλικίας του. Γιατί ο πολυτάλαντος και πολυσχιδής Κωνσταντίνος Τσονόπουλος έχει το χάρισμα και μπορεί να τα επιτυγχάνει όλα. Είναι ηθοποιός, σκηνοθέτης performer! Δεν συνηθίζει να κυνηγά την πρόσκαιρη αναγνωρισιμότητα, ούτε να αναλώνει το χρόνο του σε αυτή αλλά επικεντρώνεται στη δουλειά που επέλεξε και προσπαθεί μέσω της εξέλιξης και της προόδου του να γίνεται όσο καλύτερος μπορεί. Τρέφει ιδιαίτερη αδυναμία στο τραγούδι και έχει στήσει μουσικά προγράμματα που σημείωσαν μεγάλη επιτυχία. Δεν ήταν τυχαίο που ο ιδιοφυής σκηνοθέτης Γιάννης Σκουρλέτης τον επέλεξε να υποδυθεί τον Τονίνο στο έργο του Κάρλο Γκολντόνι ”Η τριλογία του παραθερισμού” που παίζεται στο θέατρο της Μονής Λαζαριστών από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος. Ομολογώ ότι δεν τον γνώριζα αλλά όταν τον είδα για πρώτη φορά επί σκηνής, του εκμυστηρεύτηκα το εξής με θάρρος και παρρησία: ”Προχωρά μπροστά, βάστα γερά, συνέχισε έτσι την καλή δουλειά, Κωνσταντίνε, γιατί ”το έχεις΄΄ και σε σύντομο χρονικό διάστημα θα δρέψεις πλουσιοπάροχα τους καρπούς σου”. Μην ξεχάσετε αυτό το όνομα! Ο φέρελπις και πολλά και καλά υποσχόμενος καλλιτέχνης Κωνσταντίνος Τσονόπουλος από το Α ως το Ω.
Αποτροπιασμοί: Στο ψέμα. Δυσκολεύομαι να το συγχωρήσω και μου κοστίζει πολύ η διαχείριση του.
Βίος: Αυτή την περίοδο η ζωή μου βρίσκεται ανάμεσα στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Λόγω της παράστασης μένω στη Θεσσαλονίκη αλλά τα γεγονότα και τα μελλοντικά μου σχέδια απαιτούν την παρουσία μου και στην Αθήνα (…με έχουν φάει τα τρένα.)
Γονείς: Έχω γονείς που με αγαπούν και με στηρίζουν. Ήταν και είναι δίπλα μου σε κάθε μου βήμα, σε κάθε τρέλα και σε κάθε όνειρο μου.
Δραματική Σχολή: Είχα την τύχη στο τρίτο έτος της σχολής, να έχω καθηγητή τον Δημήτρη Κομνηνό (σκηνοθέτη και πρώην ιδιοκτήτη του θεάτρου Βικτώρια), ο οποίος αποφάσισε να μας «μεγαλώσει» μέσα στο θέατρό του. Ζούσαμε εκεί από το πρωί μέχρι το βράδυ, εκεί κάναμε όλα μας τα μαθήματα, παρακολουθούσαμε πώς λειτουργεί ένα θέατρο, ηθοποιοί έμπαιναν, ηθοποιοί έβγαιναν, πρόβες, τσακωμοί, επιτυχίες, αποτυχίες. Μας έβγαλε από την ασφαλή γυάλα της σχολής και μας έδειξε την πραγματικότητα.
Ειλικρίνεια: Θέλει θάρρος για να είσαι ειλικρινής και για να αντέχεις να ακούς αλήθειες. Τους εκτιμώ και τους θαυμάζω τους ειλικρινείς ανθρώπους, που έχουν μπέσα!
Ζήλος: Με ζήλο αποκτιέται η γνώση, είναι μονόδρομος για τη ζωή. Η δουλειά μας είναι κομμάτι της ζωής μας, όχι ένα αναγκαίο κακό αλλά ένας ακόμη τρόπος να υπάρχουμε και απαιτεί ζήλο και αφοσίωση.
Η τριλογία του παραθερισμού: ‘’Η τριλογία μας’’, η παράσταση που συντροφεύει τα βράδια μου, ο λόγος που άλλαξα πόλη, μια νέα συνεργασία, ένα νέο σύμπαν ανθρώπων και χρωμάτων, ένα ταξίδι στην επιθυμία.
Θέατρο: Επικοινωνία, ευθύνη, φαντασία, πολιτική.
Ίντριγκες: Μακριά από εμάς.
Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος: Θα ήθελα να αναφερθώ στους ανθρώπους που είναι γύρω και πίσω και κάτω από τη σκηνή. Όλοι τους ζεστοί, χαμογελαστοί, πάντα πρόθυμοι να βοηθήσουν και να μας κάνουν τη ζωή λιγάκι πιο εύκολη.
Λογική: «Η καρδιά έχει τους λόγους της που η λογική δεν ξέρει.» Blaise Pascal
Μυθοπλασίες: Ιστορίες ανοικτές, ελεύθερες, δίνουν ζωή στις εικόνες να ταξιδέψουν και να φέρουν κοντά τον καλλιτέχνη με τον θεατή και τον άνθρωπο με τον άνθρωπο.
Νότες-Μουσική: Μικρές μαύρες υποσχέσεις επάνω σε λευκό χαρτί που ξυπνάνε παράπονα, νταλγκάδες και επαναστάσεις…
Ξένο ή ελληνικό ρεπερτόριο: Ελληνικό θέλω να τραγουδάω!
Όνειρα καλλιτεχνικά: Ταξίδια σε πόλεις, σε χώρες, σε γειτονιές, σε ανθρώπους. Συναντήσεις και ανταλλαγές.
Περφόρμερ: Ξενόφερτη λέξη, παρεξηγημένη. Στα ελληνικά, διασκεδαστής. Η μετάφραση της μου επιβεβαιώνει γιατί πολεμάμε ακόμη για τα εργασιακά μας δικαιώματα ως καλλιτέχνες σ΄αυτή τη χώρα.
Ρόλοι: Σε κάθε έργο μου δίνεται μια ευκαιρία να δανείσω ένα κομμάτι του εαυτού μου σε κάποιον ρόλο, να συμπορευτώ μαζί του και να εξελιχθώ. Ο κάθε ρόλος είναι ένα πολύτιμο δώρο.
Σκηνοθεσία: Η βαθιά μου επιθυμία για επικοινωνία, για ερώτηση, για κάτι μεγαλύτερο από εμένα. Κάθε πνιγμένη κραυγή που βρίσκει την ανάσα της.
Τραγούδι: Ο πιο ανθρώπινος τρόπος για να γράφεται η Ιστορία!
Υπεροψία: Μια παγίδα που μας απομακρύνει απ΄τη ζωή.
Φαντασία: Απαραίτητη για να μπορούμε να υπάρχουμε, να φεύγουμε για λίγο και να ξαναγυρνάμε. Ο μικρός μας παράδεισος…
Χάρισμα: «Ό,τι σκέφτομαι και νιώθω το εκφράζω μάγκα και αυτό είναι το χάρισμα» 12ος πίθηκος
Ωραίες δουλειές: Κάθε φέτος και καλύτερα. Τον Οκτώβριο, στην Αθήνα, έκανε πρεμιέρα το πρωτότυπο έργο «Κενή Διαθήκη: τα γενέθλια» σε σκηνοθεσία δική μου, όπου είχα την τύχη να συνεργαστώ με δύο υπέροχες ηθοποιούς και μια εξαιρετική ομάδα συντελεστών και έπειτα, ακολούθησε η συνεργασία μου με το ΚΘΒΕ και τον Γιάννη Σκουρλέτη, στην «Τριλογία του παραθερισμού» του Κ. Γκολντόνι, στο Θέατρο της Μονής Λαζαριστών, στη Θεσσαλονίκη, που παίζουμε μέχρι και σήμερα και σας περιμένουμε.
Φωτογραφία εξωφύλλου: Θεόφιλος Τσιμάς
Σχόλια για αυτό το άρθρο