Μια μοναδική εκδήλωση διεθνούς ακτινοβολίας πραγματοποιήθηκε στο Αρχαίο Θέατρο. Ο Λεωνίδας Καβάκος στάθηκε μόνος του στην Ορχήστρα του θεάτρου κι ερμήνευσε κομμάτια από τις Εξι Σονάτες και παρτίτες για σόλο βιολί του Μπαχ. Ο υποβλητικός φωτισμός της Ελευθερίας Ντεκώ, το μοναδικό φυσικό σκηνικό με τα πεύκα και το επίμονο τραγούδι των τζιτζικιών γύρω από το θέατρο, αλλά και η ίδια η σεμνή και λιτή παρουσία του Λεωνίδα Καβάκου, χάρισαν σε όλους μια αληθινά μυσταγωγική εμπειρία. Η σιωπή πριν, αλλά και κατά τη διάρκεια της συναυλίας, ήταν ενδεικτική της απόλαυσης που πρόσφεραν οι ήχοι του Μπαχ σε συνδυασμό με την δεξιοτεχνική ερμηνεία του Λεωνίδα Καβάκου.
Στο μεγαλύτερο θεραπευτήριο του αρχαίου κόσμου, τόπο λατρείας του θεού Ασκληπιού, το φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου γιόρτασε τα 65 χρόνια συνεχούς λειτουργίας του, αυτό το περίεργο καλοκαίρι της πανδημίας. Το χειροκρότημα στο τέλος ήταν ζεστό, επίμονο και γεμάτο συγκίνηση.
Τη συναυλία τίμησε με την παρουσία της η ΑΕ, Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου. Ανάμεσα στους θεατές ήταν επίσης ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Παναγιώτης Πικραμένος, η Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λίνα Μενδώνη, η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Δόμνα Μιχαηλίδου, ο Γενικός Γραμματέας Σύγχρονου Πολιτισμού Νικόλας Γιατρομανωλάκης, η Πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου, η βουλευτής Όλγα Κεφαλογιάννη, σύσσωμο το Διοικητικό Συμβούλιο του Φεστιβάλ Αθηνών, ο πρώην διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, ο Πρόεδρος και η Διευθύντρια Πολιτισμού του Ιδρύματος Ωνάση Αντώνης Παπαδημητρίου και Αφροδίτη Παναγιωτάκου, η Ευγενία Μανωλίδου, ο Μιχαήλ Μαρμαρινός, ο Θοδωρής Αμπαζής, η Νικαίτη Κοντούρη, η Μαρία Ναυπλιώτου, ο Νίκος Κουρής, ο Μίνως Μάτσας, η Ελευθερία Αρβανιτάκη, ο Κωστής Μαραβέγιας, η Τόνια Σωτηροπούλου, η Αλίνα Κωτσοβούλου, η Ιωάννα Κουρμπέλα και άλλοι πολλοί.
Δείτε φωτο-στιγμιότυπα από τη βραδιά (φωτογραφίες: ndp photo agency/thomas daskalakis)
Ο κορυφαίος βιολονίστας ερμήνευσε έργα του Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ, σε μία συναυλία – ορόσημο στην ιστορία του Φεστιβάλ.
Σχόλια για αυτό το άρθρο