“Μην πετάς ποτέ τίποτα, γιατί μπορεί να το μετανιώσεις”. Αυτή η συμβουλή της μητέρας μου, ήχησε σαν καμπανάκι στ’ αφτιά μου, όταν αποφάσισα να ξεφορτωθώ τα αμέτρητα περιοδικά που περιείχαν δουλειές μου στο χώρο της μόδας και της ομορφιάς και ήταν στοιβαγμένα στην αποθήκη μου. Κατάλοιπα μιας άλλης, χρυσής εποχής, όταν στην Ελλάδα είχαμε περισσότερους τίτλους περιοδικών από την Αμερική: Glamour, Cosmopolitan, Esquire, In Style, Vogue, Elle, Harper’s Bazzar, House&Garden, Votre Beaute… για να αναφέρω λίγους από τους διεθνής τίτλους και δεκάδες άλλους Ελληνικούς, που είχα την τύχη να συμμετέχω σε φωτογραφήσεις ως make up artist.
Στις αρχές του 2000, πριν την digital era, μια περίοδος πιο ρομαντική για όσους από εμάς δουλεύαμε στο χώρο της μόδας, ο φωτογράφος έπρεπε να τραβήξει polaroid shots, για να ελέγξει το φωτισμό. Δεν υπήρχαν καθόλου social media, ούτε dropbox , με αποτέλεσμα να μαζεύουμε όλα τα περιοδικά με τις δουλειές μας.
Η Αθήνα θεωρούταν η καλύτερη πόλη για να φτιάξεις το book σου ως μοντέλο. Το επίπεδο των φωτογραφήσεων ήταν ιδιαίτερα υψηλό και πολλές καλλονές ξεκίνησαν την πετυχημένη πορεία τους από τα Ελληνικά περιοδικά.
Κάπως έτσι, 22 χρόνια πριν -μια όμορφη ανοιξιάτικη μέρα- έκανα το μακιγιάζ, για δύο editorial μόδας του θρυλικού, εβδομαδιαίου περιοδικού Down Town, με εκδότη τότε τον μοναδικό Πέτρο Κωστοπουλο. Το μοντέλο ήταν μια πολύ εντυπωσιακή κοπέλα με το όνομα Lara Stone στις αρχές τις καριέρας της. Μόλις την αντίκρισα, με εντυπωσίασε με την άγρια ομορφιά της και την πλαστικότητα που είχε η κίνηση του σώματος της όταν πόζαρε μπροστά στο φακό του φωτογράφου. Πανύψηλη με αλαβάστρινη επιδερμίδα και υπέροχα σαρκώδη χείλη, που είναι η χαρά του make up artist, διότι μπορείς να κάνεις τα πιο ωραία nude lips που είναι ιδιαίτερα δημοφιλή για τα fashion shoots.Το πρώτο editorial, είχε ένα ρομαντικό, ανοιξιάτικο concept και το μακιγιάζ που έκανα ήταν σε γήινες αποχρώσεις, με glossy lips και glowy skin και ελάχιστη μάσκαρα και λίγη taupe σκιά για τα μάτια. Ενώ το δεύτερο ,είχε exotic ύφος και το make up μου, ήταν έντονο eyeliner, σκούρες καφέ σκιές και nude lips. Και στα δύο η Lara ήταν εκπληκτική αλλά ειδικά στο δεύτερο, πόζαρε με αυτό τον άγριο αισθησιασμό που θα γινόταν το σήμα κατατεθέν της, λίγα χρόνια αργότερα.
Τα χρόνια πέρασαν και οι φώτο έμειναν στο αρχείο μου με αποτέλεσμα να μην συνδυάσω την όμορφη κοπέλα που μακιγιάρισα τότε , με το super model που έγινε προς τα τέλη του 2000. Σε αυτό συνέτεινε το γεγονός πως η Lara έγινε διάσημη αφού της έκαναν τα φρύδια πλατινέ και αναδείχτηκε η ομοιότητά της με την Brigitte Bardot, με αποτέλεσμα να εκτοξευθεί η καριέρα της. Έγινε η μούσα του Karl Lagerfeld, που την αποθέωσε ως μια πιο άγρια Be Be και αγαπημένη της Carine Roitfeld, με αποτέλεσμα να είναι ένα από τα μοντέλα με τα περισσότερα εξώφυλλα στη Γαλλική Vogue.
Την θαύμαζα και με ενέπνεε με τις υπέροχες πόζες της αλλά με τίποτα δεν θυμόμουν, ότι την είχα μακιγιάρει.
Πίσω στην αποθήκη μου λοιπόν, λίγα χρόνια πριν και ενώ ήμουν έτοιμος να πετάξω τα δύο τεύχη του περιοδικού, γιατί δεν φανταζόμουν πως είχα τα editorial που την είχα βάψει. Ως δια μαγείας, άνοιξα το ένα και όταν είδα τις φωτογραφίες -και αμέσως την αναγνώρισα- άρχισα να ουρλιάζω! Δεν το πίστευα πως είχα επιμεληθεί το μακιγιάζ ενός σούπερ μοντέλου που ήταν η αγαπημένη μου για χρόνια, χωρίς να το ξέρω!
Ο Εμμανουήλ Αποστολάκης έχει διατελέσει head make up artist και training manager για κορυφαίες εταιρείες καλλυντικών, όπως ESTEE LAUDER, MAC, MAKE UP FOREVER (LVMHgroup) SHU UEMURA κ.ά. Έχει σπουδάσει κοσμετολογία και επαγγελματικό μακιγιάζ στο Μιλάνο και μετά από χρόνια επαγγελματικής σταδιοδρομίας στην Ιταλία, επέστρεψε στην Ελλάδα για να δουλέψει στον χώρο της μόδας και των περιοδικών όπου έχει επιμεληθεί το μακιγιάζ πολλών top models και celebrities. Τα καλλυντικά είναι το πάθος του και τώρα ως Beauty editor και content creator αναζητά τα πιο influential cosmetic brands.
Σχόλια για αυτό το άρθρο
Κλείστε διακόπες με σκάφος απο την BednBlue.com και λάβετε έκπτωση χρησιμοποιώντας το κούπονι: cosmopoliti
Σχόλια για αυτό το άρθρο