Είναι θεατράνθρωπος! Είναι ο sir της ελληνικής σκηνής! Είναι καλλιτέχνης με όλη την έννοια της λέξης. Ο κολοσσός Δημήτρης Καταλειφός έχει ερμηνεύσει ρόλους και ρόλους, τους πιο σημαντικούς, των πιο σπουδαίων συγγραφέων που υπάρχουν στο παγκόσμιο δραματολόγιο. Επιθυμία του είναι να βρεθεί ένα σύγχρονο ελληνικό έργο, για να παίξει σε αυτό, γιατί η πλάστιγγα γέρνει υπέρ των ξένων. Τι εκλεκτός ηθοποιός, τι κορυφαίες ερμηνείες μας έχει χαρίσει και εξακολουθεί να μας χαρίζει! Τι φως σκορπίζει στη σκηνή και στην πλατεία, όταν ανοίγει η αυλαία. Τι αφοσίωση και τι ψυχή δίνει κάθε φορά που ενσαρκώνει ένα ρόλο και πόσο τιμά το θέατρο που χρόνια τώρα έχει διανύσει χιλιάδες χιλιόμετρα επάνω στη σκηνή. Με τι ακρίβεια, τι μέτρο και με πόση πειθώ ταυτίζεται με τον χαρακτήρα του ήρωα και δημιουργεί -ελάχιστοι καλλιτέχνες το επιτυγχάνουν αυτό- τη λεγόμενη μέθεξη του θεάτρου. Πόσο υπερήφανοι είμαστε που έχουμε καλλιτέχνες τέτοιου κύρους, εκτοπίσματος και διαμετρήματος στη χώρα μας, οι οποίοι λαμπρύνουν την ελληνική σκηνή και μεγαλουργούν τόσο με την παρουσία τους όσο και με την υπόδυση τους, αφοσιωμένοι και δοσμένοι ολοκληρωτικά στην τέχνη τους. Αυτοί είναι οι intellectual καλλιτέχνες και δεν σχολιάζω περαιτέρω. Τη χειμερινή σεζόν, πρωταγωνιστεί σε ένα από τα πιο σημαντικά έργα της παγκόσμιας δραματουργίας, ενός, επίσης, σημαντικού συγγραφέα του Σάμουελ Μπέκετ στο” Τέλος του παιχνιδιού” που σκηνοθέτησε ο ο άξιος Γιώργος Σκεύας, για το Σύγχρονο θέατρο. Προλάβετε! Ο ογκόλιθος της τέχνης, Δημήτρης Καταλειφός, από το Α ως το Ω!
Αξιοπρέπεια: Πολύ δύσκολο να τη διατηρείς σε μια κοινωνία που σχεδόν σου την απαγορεύει…
Βιώματα: Πολύτιμα για τον καλλιτέχνη, όσο τραυματικά κι αν μπορεί να είναι.
Γιώργος Σκεύας: Ένας ευαίσθητος άνθρωπος και σκηνοθέτης. Μετά από τρεις έως τώρα παραστάσεις έχουμε γίνει φίλοι!
Διανόηση: Δεν μπορώ να την αντιληφθώ , αν δεν συνοδεύεται από αίσθημα.
Επίγνωση: Η επίγνωση του τέλους μας πρέπει να οδηγεί στην συμπόνοια για την ανθρώπινη συνθήκη.
Ζώη: Ένα άλυτο μυστήριο με καλές και κακές στιγμές.
Ηθοποιία: Μία υπέροχη τέχνη , ένα δύσκολο επάγγελμα…
Θέατρο του παραλόγου: Ένας πρόχειρος ορισμός για μια κατηγορία έργων με μεγάλη λογική και ενδιαφέρον.
Ιατρικό εμβόλιο κορωνοϊού: Η μόνη λύση που προτείνει η επιστήμη στην παρούσα φάση και τη δέχομαι χωρίς δεύτερη σκέψη!
Κωμικοτραγικό : Η ύπαρξη μας και το τέλος της…
Λόγος: Εν αρχή ην ο λόγος! Αλλά, είναι πολύτιμη και η σιωπή…
Μνήμες: Προσδιορίζουν το ποιοι είμαστε.
Νέο έτος: Να τελειώσει η πανδημία. Να μπορούμε να αγκαλιαζόμαστε. Να μη φοβόμαστε…
Ξένο ή ελληνικό ρεπερτόριο: Και τα δύο φυσικά! Εγώ, δυστυχώς, έχω παίξει σε ελάχιστα ελληνικά έργα. Αδημονώ να παίξω σε ένα καλό ελληνικό σύγχρονο έργο.
Οίκτος: Προτιμώ τη συμπόνοια. Ο οίκτος περιέχει μία υποτίμηση για τον άλλο.
Παράσταση: Το γεγονός της ημέρας για εμένα εδώ και 45 χρόνια! Δέσμευση και απελευθέρωση ταυτόχρονα…
Ρόλοι: Σταθμοί στη ζωή μου μέσα από την προσωπική μου διαδρομή. Ο πιο αγαπημένος μου ρόλος είναι πάντοτε ο επόμενος…
Σάμουελ Μπέκετ: Ίσως ο σπουδαιότερος συγγραφέας του περασμένου αιώνα! Το αγαπημένο μου έργο του είναι ” Η τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ”.
Τέλος του παιχνιδιού: Ένα δύσκολο έργο με ιδιοφυείς στιγμές.
Υστεροφημία: Δεν νομίζω να με ενδιαφέρει…
Φθορά: Η κύρια πηγή μελαγχολίας.
Χιούμορ: Το παυσίπονο για τη μελαγχολία της ύπαρξης μας.
Ψυχοφθόρος: Ο,τιδήποτε κάνουμε πάρα τη θέληση μας , είναι ψυχοφθόρο…
Ωραία χρονιά: Μία χρονιά με υγεία, χαρά, έρωτα , αγάπη και δημιουργικότητα. Έστω, και με κάποιο από όλα αυτά…
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη, την οποία δεν αποχωρίζομαι ποτέ. Αγαπώ με πάθος το θέατρο (γι'αυτό θα μπορούσα να γίνω ηθοποιός ή σκηνοθέτης) καθώς επίσης και τον κινηματογράφο. Εκτιμώ την ευγένεια, την ειλικρίνεια και τους καλούς τρόπους συμπεριφοράς στους ανθρώπους και με ενοχλεί το ψέμα, η αχαριστία, η αγνωμοσύνη και το ''δήθεν'' στις κοινωνικές συναναστροφές. Κάποτε έκανα εύκολα φιλίες, αλλά μετά από πολλές απογοητεύσεις, τις επιλέγω με περισσότερη αυστηρότητα.
Σχόλια για αυτό το άρθρο
Κλείστε διακόπες με σκάφος απο την BednBlue.com και λάβετε έκπτωση χρησιμοποιώντας το κούπονι: cosmopoliti
Σχόλια για αυτό το άρθρο